• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Zeg en doe ik nou zo vaak dingen verkeerd of ben ik gewoon héél gevoelig voor schuldgevoel?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Als je mijn stuk verbetert, prima, maar doe het dan tenminste wel goed en maak het niet slechter (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nope, geen postbode. Fuck you bezorgingsservice. Kunnen jullie je nou nooit aan de deadline houden? Ik had mijn trui al twee weken geleden moeten krijgen!

    Ugh, ik moet ophouden met jaloers zijn. Er is een goede reden voor, ze verdient het.

    Ik mis je zo zo hard. Ik wil gewoon weer naast jou in de klas zitten. Ik wil dat je me een knuffel komt geven en zegt dat het zaterdag wel allemaal goed komt. Waarom ben je in godsnaam zo ver weg?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, ik ben al mijn respect voor je verloren. Ik kende je al nauwelijks, maar ik zal je en wil je nu niet meer serieus nemen.


    Tijd voor koffie.

    De wereld draait niet alleen om jou, er zijn nog andere mensen die aandacht nodig hebben ook.


    <3

    Maandag naar de dokter wegens haaruitval en bang dat de aap uit de mouw komt.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Maandag naar de dokter wegens haaruitval en bang dat de aap uit de mouw komt.

    Waar ben je bang voor dan? Verlies je zoveel haar dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amica schreef:
    De wereld draait niet alleen om jou, er zijn nog andere mensen die aandacht nodig hebben ook.


    kindness is never a burden.

    Penoza schreef:
    (...)
    Waar ben je bang voor dan? Verlies je zoveel haar dan?


    Aanzienlijk meer dan normaal, al een paar maanden lang. Durf vrijwel zeker te zeggen dat het door stress komt, maar ben bang dat als de huisarts daarnaar vraagt, ze erachter komt dat de stress gepaard gaat met drank, sneeën en de antidepressiva van mijn moeder.


    i put the fun in funeral

    Het is onredelijk moeilijk om weinig te eten.


    Tijd voor koffie.

    Over een week ben ik jarig (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sherrinford schreef:
    Het is onredelijk moeilijk om weinig te eten.

    Nah, valt reuze mee.


    Your make-up is terrible

    Misfire schreef:
    (...)

    Aanzienlijk meer dan normaal, al een paar maanden lang. Durf vrijwel zeker te zeggen dat het door stress komt, maar ben bang dat als de huisarts daarnaar vraagt, ze erachter komt dat de stress gepaard gaat met drank, sneeën en de antidepressiva van mijn moeder.

    Stop dan met die dingen. Hoe moeilijk dat ook is. Ga hulp zoeken voor die problemen dan. Stop in ieder geval met die klote drank.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Stop dan met die dingen. Hoe moeilijk dat ook is. Ga hulp zoeken voor die problemen dan. Stop in ieder geval met die klote drank.


    Je bedoeld het waarschijnlijk niet zo, maar het komt nogal plat over :3 Het is niets waar je zo even mee stopt of hulp voor zoekt. Veel mensen schamen zich voor dat soort dingen en om dan er over die drempel te stappen...

    Misfire, ik kan je alleen maar meegeven; wees eerlijk. Als de dokter zijn vermoedens zal vertellen is dat een opstapje voor de rest, als ik jou was zou ik het aannemen. Het is in ieder geval makkelijker dan helemaal vanuit je zelf die stap nemen. Heel veel sterkte!