• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Is het legaal om als adolescent nog een barbiefilm te kijken? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik stoot verdomme mijn voet en verga van de pijn en jullie gaan lachen? Top ouders (Y)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 18:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan ben je "Cliffs of Gallipoli" an het zingen terwijl je bezig bent met je pws over cryptografie. Heerlijke logica hier.


    Stenenlikker

    Ik begrijp jongens echt niet. Wat wil hij nou.. Ughhhh.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wauw, what the hell is going on met de leerkrachten bij ons op school? Vandaag hebben we van de zeven lesuren slechts twee uur les gehad en mochten we om halfdrie (normaal om tien na vier) al weg en morgen hebben we letterlijk enkel sporten, mag iedereen een uur later komen en zijn we om halfeen al uit. Oh, en maandag zijn we ook nog eens vrij. *doet extreem happy dansje*

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 19:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    AAAAAAAAAAAAAARG
    GODVERDOMME
    GODVERKUTKOLLERE ouders. Hoe kunnen jullie mij dit aan doen! KUT KUT KUT. Ik wilde zo graag, maar jullie moeten het weer verpesten. Ik heb jarenlang alles van jullie geaccepteerd, maar dit vergeef ik jullie niet. Ik sta op de drempel, nog één keer iets weigeren omdat ik 'te jong ben' en ik ben weg. Rot lekker een eind op met jullie bezorgdheid, ik kan voor mezelf zorgen. Al dat vertrouwen dat ik heb gewonnen de afgelopen jaren, heb ik niet laten zien dat ik verstandig ben? Stelletje klootzakken. Ik ben er klaar mee.



    Ik heb mezelf niet kunnen beheersen en met de deur geslagen. Heel kinderachtig, maar God van voelde dat lekker. Nou, ik heb in ieder geval niet nog een scheldwoord naar beneden geschreeuwd, tenminste nog iets van mijn zelfbeheersing behouden.

    Trees schreef:
    AAAAAAAAAAAAAARG
    GODVERDOMME
    GODVERKUTKOLLERE ouders. Hoe kunnen jullie mij dit aan doen! KUT KUT KUT. Ik wilde zo graag, maar jullie moeten het weer verpesten. Ik heb jarenlang alles van jullie geaccepteerd, maar dit vergeef ik jullie niet. Ik sta op de drempel, nog één keer iets weigeren omdat ik 'te jong ben' en ik ben weg. Rot lekker een eind op met jullie bezorgdheid, ik kan voor mezelf zorgen. Al dat vertrouwen dat ik heb gewonnen de afgelopen jaren, heb ik niet laten zien dat ik verstandig ben? Stelletje klootzakken. Ik ben er klaar mee.



    Ik heb mezelf niet kunnen beheersen en met de deur geslagen. Heel kinderachtig, maar God van voelde dat lekker. Nou, ik heb in ieder geval niet nog een scheldwoord naar beneden geschreeuwd, tenminste nog iets van mijn zelfbeheersing behouden.


    Het concert? Oh nee, dat vind ik echt enorm rot voor je. D:

    -

    Weekend! Eindelijk weekend. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 19:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nieuwe seizoen van American Horror Story is mindfuck.


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    (...)

    Het concert? Oh nee, dat vind ik echt enorm rot voor je. D:

    -

    Weekend! Eindelijk weekend. :Y)


    Ja ): Gelukkig ga ik nog wel in november, maar mijn vrienden mogen allemaal wel en mwuh... Ik had me er zo op verheugd, ze zijn gewoon zo belangrijk voor me. En ik ben altijd weet je wel, zo'n braaf meisje. Ik leg me altijd neer bij de beslissing van mijn ouders, maar nu is het gewoon zo oneerlijk. Ik kan echt alleen nog maar janken - zwak van me.

    Trees schreef:
    (...)

    Ja ): Gelukkig ga ik nog wel in november, maar mijn vrienden mogen allemaal wel en mwuh... Ik had me er zo op verheugd, ze zijn gewoon zo belangrijk voor me. En ik ben altijd weet je wel, zo'n braaf meisje. Ik leg me altijd neer bij de beslissing van mijn ouders, maar nu is het gewoon zo oneerlijk. Ik kan echt alleen nog maar janken - zwak van me.

    Lieeekeeeee. Ik weet echt niet hoe ik je beter kan laten voelen, ik vind het zo kut. :lllllll <3

    --

    Zo blij dat deze rotdag bijna voorbij is.


    Caution first, always.

    Blijkbaar ga ik zingen als ik inspiratie/motivatieloos ben....


    Stenenlikker

    Ik vind het zo hatelijk dat ik me ongemakkelijk voel als ik intiem wil zijn met mn vriend. Mondwerk vind ik echt vreemd en eng... en ik ga al 3,5 jaar met hem..

    Myotis schreef:
    Ik vind het zo hatelijk dat ik me ongemakkelijk voel als ik intiem wil zijn met mn vriend. Mondwerk vind ik echt vreemd en eng... en ik ga al 3,5 jaar met hem..

    Als je niet wil of het eng vindt doe je het niet. Dat moet je van jezelf accepteren en hij ook van jou. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Als je niet wil of het eng vindt doe je het niet. Dat moet je van jezelf accepteren en hij ook van jou. (:

    Ik wil het wel, maar het is zo onwennig. Ik vind het raar om te doen.

    Trees schreef:
    (...)

    Ja ): Gelukkig ga ik nog wel in november, maar mijn vrienden mogen allemaal wel en mwuh... Ik had me er zo op verheugd, ze zijn gewoon zo belangrijk voor me. En ik ben altijd weet je wel, zo'n braaf meisje. Ik leg me altijd neer bij de beslissing van mijn ouders, maar nu is het gewoon zo oneerlijk. Ik kan echt alleen nog maar janken - zwak van me.


    Ah no, wat naar. :c Daarover teleurgesteld zijn of huilen is helemaal niet zwak. Soms is dat gewoon nodig. In ieder geval heb je november nog!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan