• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Marokkanen die me op straat in het Arabisch(want mijn vriendin verstaat dat) uitschelden voor Hoer terwijl ik een lange rok en een tshirt draag. (Dit was wel in Marokko)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het feit dat Facebook nu alleen nog maar vol staat met zeikposts... Sorry, dat moest even :'D

    Ik heb een hekel aan mensen die altijd maar doen alsof hun mening de enige juiste is en ik heb een hekel aan het woord 'woonachtig', als in 'ik ben woonachtig in (of is het dan 'te'?) Utrecht'. Dat klinkt zo van 'ik weet niet zeker of ik er woon, ik ben maar een beetje woonachtig'. Alsjeblieft, zeg dan gewoon 'ik woon'...


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Temple schreef:
    Marokkanen die me op straat in het Arabisch(want mijn vriendin verstaat dat) uitschelden voor Hoer terwijl ik een lange rok en een tshirt draag. (Dit was wel in Marokko)


    De Arabische cultuur loopt 500 jaar achter lijkt het wel eens.. Alle westerse vrouwen zijn hoeren in hun optiek.

    En nee dat is geen racisme (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die niet in zichzelf geloven en verdrinken in verdriet en zelfhaat.

    Oké, dit is misschien hypocriet want dit heb ik ook wel eens. Maar ik haat het om mensen de hele tijd te moeten overtuigen dat ze bijzonder zijn, op een gegeven moment word het vermoeiend. Geloof me nou eens een keertje, ik lieg écht niet hoor, jeez. Ja, iedereen heeft wel eens zijn dipjes maar gawd, kijk eens in de spiegel en zie dat meisje waar je trots op kan zien. Waag het niet om op te geven, dan maak je me kapot.

    Niet kunnen kiezen voor een username ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Perverse mensen, eww eww eww.


    26 - 02 - '16

    Docenten die 10 min te vroeg beginnen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jorah schreef:
    Mensen die niet in zichzelf geloven en verdrinken in verdriet en zelfhaat.

    Oké, dit is misschien hypocriet want dit heb ik ook wel eens. Maar ik haat het om mensen de hele tijd te moeten overtuigen dat ze bijzonder zijn, op een gegeven moment word het vermoeiend. Geloof me nou eens een keertje, ik lieg écht niet hoor, jeez. Ja, iedereen heeft wel eens zijn dipjes maar gawd, kijk eens in de spiegel en zie dat meisje waar je trots op kan zien. Waag het niet om op te geven, dan maak je me kapot.


    Eens.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die zich in een ruzie gaan bemoeien en ineens de slachtoffer rol innemen terwijl ze er zelf ingestapt zijn. -,-


    &#9825;

    Opgezette ogen waardoor ik achterloop met mijn opdrachten en hierdoor geen tijd heb om dingen te doen die ik echt leuk vind.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn school waar ik urenlang niets te doen en heb voor jan-piet-snot naartoe ga. UGH.


    26 - 02 - '16

    Racisten.


    Your make-up is terrible

    Mensen die hun overgebleven boter aan mes terug aan het boterpakje smeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mensen die met een grote mond rondbazuinen dat levenslang in Nederland maar twintig jaar is. Nee, nee, nee. Houd je mond maar gewoon.


    She's imperfect but she tries

    Het beeldscherm van je laptop die te fel staat en je krijgt hem niet donkerder :|


    &#9825;