• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die alles denken beter te weten. Dat is nu echt eens hetgeen waar ik me het meest aan erger.
    Oh, en mensen die gaan stoken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mensen die iets niet-subtiels zeggen over iemand tegen jou waar diegene bij zit.
    Mensen die zeiken over alles, altijd paracetamol nemen en opeens ernstig depressief zijn als ze merken dat ze door dat soort capriolen aandacht krijgen.
    Dat je altijd perfect moet lijken op Instagram en dat het raar is om een username te hebben die eens niet je naam is.
    Dat ik altijd iedereen de oren van de kop af klets, maar dat de dingen die ik echt wil zeggen altijd vast blijven zitten in mijn keel. Ik durf ze nooit te zeggen.
    Josje Huisman.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    Mensen die iets niet-subtiels zeggen over iemand tegen jou waar diegene bij zit.
    Mensen die zeiken over alles, altijd paracetamol nemen en opeens ernstig depressief zijn als ze merken dat ze door dat soort capriolen aandacht krijgen.
    Dat je altijd perfect moet lijken op Instagram en dat het raar is om een username te hebben die eens niet je naam is.
    Dat ik altijd iedereen de oren van de kop af klets, maar dat de dingen die ik echt wil zeggen altijd vast blijven zitten in mijn keel. Ik durf ze nooit te zeggen.
    Josje Huisman.

    Dat was droog x) En hilarisch.


    I don't think you quite understand, honey

    Vroeg college waardoor ik nu mijn warme bedje al uit moet :/


    Happy Birthday my Potter!

    OPETH schreef:
    (...)

    My bad, zoals ik zei, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen of iets hoor, haha.



    No problem! Kon jij ook niet weten toch ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hexagon schreef:
    (...)
    Dat was droog x) En hilarisch.


    En waar. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik HAAT het dat ns mij elke keer naait waardoor ik nog nooit op tijd op school ben geweest.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De zwartenpieten discussie en het eeuwige vluchtelingen gezeik daar ben ik klaar mee

    Evenals school
    In mn eerste jaar hebben we sportdag in de regen gehad vorig jaar vanwege hitte afgelast gister in de zeikende renlgen weer sportdag ugh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik voel me enigszins hypocriet omdat ik niets zinnigs kan bedenken om over te klagen, maar ik vind het wel vermakelijk dit te lezen dus dit is een stiekem MT-bericht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vrouwelijke collega's zijn soms echt zo problematisch


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Vrouwelijke collega's zijn soms echt zo problematisch

    Wat hebben ze gedaan dan? Hahaha

    Ohja, mensen die alles racistisch vinden, word ik zo moe van.

    Ik vind van die feministen zo vervelend; die willen gelijkheid, maar ze willen niet meedoen aan herinvoering van de dienstplicht voor zowel mannen als vrouwen :W


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik vind van die feministen zo vervelend; die willen gelijkheid, maar ze willen niet meedoen aan herinvoering van de dienstplicht voor zowel mannen als vrouwen :W


    Whut? Ik ben een feminist, maar ook niet voor de herinvoering van dienstplicht, maar wat heeft dat met elkaar te maken? Bedoel je dat ze alleen zijn voor de invoer van dienstplicht voor mannen? Dan is het inderdaad dom.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Whut? Ik ben een feminist, maar ook niet voor de herinvoering van dienstplicht, maar wat heeft dat met elkaar te maken? Bedoel je dat ze alleen zijn voor de invoer van dienstplicht voor mannen? Dan is het inderdaad dom.


    Jep, dat bedoel ik ja.


    26 - 02 - '16