• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    NU WIL IK HET WETEN (A)

    Het is meestal gewoon stiekem kijken en dan als 'ie weg is, helemaal fangirlen van ''Omg, zag je die jongen? Hij was echt zo knap omfomfg.''
    ''JA INDERDAAD.'' Niet veel bijzonders dus.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Het is meestal gewoon stiekem kijken en dan als 'ie weg is, helemaal fangirlen van ''Omg, zag je die jongen? Hij was echt zo knap omfomfg.''
    ''JA INDERDAAD.'' Niet veel bijzonders dus.


    Precies, haha. Maar vrouwen kunnen daarover net zoals mannen doen. Denk ook niet dat je kont of de bobbel in je broek veilig is!


    Your make-up is terrible

    Ik voel me zo bekeken nu.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik haat het dat niemand een moer geeft om de dingen waar ik blij van word :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat mijn brein soms. Dan loop ik namelijk ergens heen en dan vergeet ik waarom ik er ook al weer heenliep. Of van die momenten dat je iets denkt, maar tegelijkertijd ook iets wil zeggen en dat je dan die twee dingen door elkaar haalt (krul)


    26 - 02 - '16

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dat klinkt ook gewoon alsof een pervers iemand het zegt :"D



    Als je hem niet kent, verplicht kijkvoer:



    HAHAHA. Dat filmpje, loool.
    Ik zou wel een, uh, bonbonnetje lusten. ^^

    Anyway, ik heb een heel lijstje met woorden die ik haat. x)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    HAHAHA. Dat filmpje, loool.
    Ik zou wel een, uh, bonbonnetje lusten. ^^

    Anyway, ik heb een heel lijstje met woorden die ik haat. x)


    Moist. Sowieso. Iedereen haat het woord moist.

    Ik haat het dat je overal zo duidelijk het verschil tussen populair en niet populair kan zien.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik haat het dat ik gelijk een grote bek krijg als ik ergens een mening over heb.

    Markey schreef:
    (...)

    HAHAHA. Dat filmpje, loool.
    Ik zou wel een, uh, bonbonnetje lusten. ^^


    :D En dan die stem voorstellen met de zin 'Wat een mooi slipje'


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik wordt echt gek van dat mensen me op school niet accepteren wie ik ben!
    En dan wordt ik nog gepest en uitgescholden :@


    tiptoe through the tulips...

    Markey schreef:
    ‘Ik heb hoofdpijn.’
    ‘Aw, ik heb elke dag hoofdpijn.’

    Please fuck off.
    (cat)


    Dit is echt hilarisch, ik heb chronisch hoofdpijn (duizenden onderzoeken al gehad) en eerlijk ik denk dit altijd als mensen zeggen dat ze hoofdpijn hebben. But rest assured, ik zeg het bijna nooit. Ik snap dat mensen daar echt een hekel aan hebben. Dat jij iets vaker hebt betekent niet dat het voor de ander niet net zo rot is. En persoonlijk, ik vind hoofdpijn de ergste soort pijn die er is dus ik zou ook echt nooit anderen daar mee 'pesten'. Ik vind het wel grappig dat jij het zo zegt, deste meer reden voor mij om er op te letten. (:


    The truth is out there.

    Ik vind het een ongelovelijke domper dat ik geen leuke fanfictions meer kan vinden over fnaf. :'D


    wat was dit ookalweer

    Mensen die mij negeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    Mensen die mij negeren.


    Hoi.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die tegen je praten, iets belangrijks zeggen en dan ineens weggaan of heel laat antwoorden. (cat)


    Your make-up is terrible