• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die schelden met 'Homo'


    Just doing what I can

    Mensen die op hun zestiende al roepen dat ze bejaard zijn.


    26 - 02 - '16

    Mensen die zeiken dat je rookt. Ik doe echt mijn best om er rekening mee te houden dat de rook niet jouw richting op blaast, maar laat me verder gewoon lekker roken.


    everything, in time

    Ik heb een hekel aan mensen die anderen niet zijn zoals ze willen zijn / denken te zijn, let them be. En ook heb ik er een verschrikkelijke hekel aan dat jij zo freaking hypocriet bent :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meelopers. Als je geen eigen mening kan dragen, bemoei je er dan niet mee. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meraki schreef:
    Mensen die zeiken dat je rookt. Ik doe echt mijn best om er rekening mee te houden dat de rook niet jouw richting op blaast, maar laat me verder gewoon lekker roken.


    Ben je nu een fulltime roker geworden *doodskopding*?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ben je nu een fulltime roker geworden *doodskopding*?


    Ik ben een school- of werkpauze, tussenuur, lang wachten op de trein en party roker. (cat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik ben een school- of werkpauze, tussenuur, lang wachten op de trein en party roker. (cat)


    Oh you bad girl!


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat de mods het deze maand blijkbaar op mij gemunt hebben. Waar ik waarschijnlijk niks over mag zeggen, omdat dat dan weer beledigend is of idk.

    Mensen zonder mening die maar de rest van de grote meute volgen. En al helemaal als ze mensen die wél voor zichzelf kunnen nadenken, minderwaardig vinden of zo. En raar en eng.

    En het liefdesgedoe van een vriendin van mij en haar crush ?? secret boyfriend ?? Ga toch fietsen, het slaat helemaal nergens op.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mensen die gaan opscheppen dat ze goed zijn met paarden en goed rijden en vervolgens de hele les alleen maar stappen omdat het paard het op een rennen zette


    ♡

    Mensen die ontzettend vroeg hun "echte" geaardheid weten en het dan om de week lijken te veranderen (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ziek zijn en massa's moeten inhalen achteraf. (cat)


    I don't think you quite understand, honey

    De drang om mezelf minstens drie keer per dag te wegen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Dat als ik echt eens flink wil zeiken, ik het gevoel heb dat er nergens plaats is waar ik kan zeiken of gewoon dat er geen mensen zijn die echt naar mijn shit willen luisteren.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Als je normaal thuis altijd kunt kijken wat je wil, en je bij je ouders opeens weer aan moet passen aan wat er gekeken wordt :x


    Sarah = ongewoon sexy