• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik erger me dood aan kartonnen bekers voor de koffie op het werk, het drink echt compleet ruk, ik wil een mok :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik word schijtziek van teleurstellingen en ik word er schijtziek van dat schijnbaar de enige oplossing mijn telefoon volledig uitschakelen is, om mij dan vervolgens op te sluiten op mijn kamer.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik krijg op dit moment echt buikpijn van de organisatie op mijn school.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat de kleur groen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wachten op het werk van andere mensen, die de hele ochtend alleen maar onzin aan het uithalen zijn. Moet ik er serieus wat van zeggen? Dit kost mij weer extra tijd (N)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan er echt niet tegen dat sommige mensen denken dat LJH een praattopic of twitter is -.-


    Your make-up is terrible

    Ik kan er echt niet tegen dat je van anderen niks mag uitleggen terwijl je wel naar hun uitleg moet luisteren. Of van die mensen die denken dat je een retard bent omdat je ziek bent. Oh en diezelfde mensen die dan zeggen dat ze het beter weten over hoe jij met alles om moet gaan. ZUCHT.


    The truth is out there.

    Mensen van Tumblr die zelf geslachten/seksuele voorkeuren verzinnen. 'Ik ben een genderfluid panromantische demiflubber, mind my pronouns!!1111'. Nee, echt, fuck off. Ik zit niet op Tumblr omdat ik er een schijthekel aan heb, maar ik zit wel op andere social media, waar ik het steeds vaker voorbij zie komen.

    Ben jij een genderfluid panromantische demiflubber? Cool, dan zit je gewoon in een achterlijke Tumblr-fase waar je over een paar jaar op terugkijkt en huilt terwijl je al je blogs verwijdert omdat je zo dom was.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik erger mij echt zwaar aan draden die in de knoop raken op het moment. Werk mee cosplay! D:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik irriteer me dood aan mensen die commentaar op alles geven en denken dat alles wat zij denken gelijk is.

    Ik erger me aan mijn eigen nieuwsgierigheid zo nu en dan :x


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Ik heb net mijn eerste lesuur van het jaar gehad en ben school nu al beu. Ik ben moe en ik moet nog tot kwart over negen en ik mis de mensem van mijn studiereis.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haat het dat mensen met 'autist', 'mongooL' en andere dingen schelden, die geen scheldwoorden zijn.


    I don't think you quite understand, honey

    Hexagon schreef:
    Ik haat het dat mensen met 'autist', 'mongooL' en andere dingen schelden, die geen scheldwoorden zijn.


    26 - 02 - '16

    Hexagon schreef:
    Ik haat het dat mensen met 'autist', 'mongooL' en andere dingen schelden, die geen scheldwoorden zijn.


    Het valt me tegen dat sommigen nooit volwassen lijken te worden en het op hun 20e nog steeds grappig vinden dit soort zogrnaamde "scheldwoorden" rond te strooien alsof het pepernoten zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."