• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan er echt niet tegen als een persoon denkt om voor iedereen te spreken. Nee, niet iedereen is zoals jou. Integendeel.


    Your make-up is terrible

    Wanneer de trein of bus propvol zit, veel mensen gedwongen worden te moeten gaan staan en er alsnog van die egoïstische figuren zijn die een hele stoel reserveren voor hun tas. IK BEDOEL MAAR.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Wanneer de trein of bus propvol zit, veel mensen gedwongen worden te moeten gaan staan en er alsnog van die egoïstische figuren zijn die een hele stoel reserveren voor hun tas. IK BEDOEL MAAR.


    Bij normale tassen vind ik het niet zo storend, kwestie van vragen eigenlijk. Soms doe ik het namelijk uit automatisme ook, en dat is echt niet bewust.

    Van die grote reiskoffers is anders, dat is bloedirritant. Gaat de schoonmoeder ook mee ofzo :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Een bepaald iemand moet altijd haar stem verheffen... -.- Echt niet leuk.


    Ik wil een tuin vol egels

    Mensen die ruzie gaan lopen zoeken, vervolgens een klap krijgen en bijna huilend naar hun moeder rennen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zij. Ugh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Bij normale tassen vind ik het niet zo storend, kwestie van vragen eigenlijk. Soms doe ik het namelijk uit automatisme ook, en dat is echt niet bewust.

    Van die grote reiskoffers is anders, dat is bloedirritant. Gaat de schoonmoeder ook mee ofzo :"D


    Yap. Als iemand dan vraagt of hij/zij daar mag zitten, haal ik mijn tas gewoon weg :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Docenten die altijd zitten te zeiken om leestekens en dan vervolgens 827492029485747 uitroeptekens of vraagtekens neerzetten. (Overmatig leesteken gebruik in het algemeen trouwens :')
    Annoying as fuck :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rhysre schreef:
    (...)

    Yap. Als iemand dan vraagt of hij/zij daar mag zitten, haal ik mijn tas gewoon weg :')


    Precies! Ik begrijp dat ik indrukwekkend ben, maar ik ben best aardig genoeg dat ik dat doe


    Sarah = ongewoon sexy

    Wastelander schreef:
    Docenten die altijd zitten te zeiken om leestekens en dan vervolgens 827492029485747 uitroeptekens of vraagtekens neerzetten. (Overmatig leesteken gebruik in het algemeen trouwens :')
    Annoying as fuck :'D


    Dit. Dan krijg je weer een mail binnen met allemaal puntjes ..... of Dit is gevonden van wie is dit???? Zo irritant.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 0:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mensen die vallen, dit kan natuurlijk echt pijn doen dat snap ik ook wel, vervolgens met krukken gaan lopen en zielig gaan lopen doen dat ze zo'n pijn hebben, maar vervolgens WEL tienduizend keer naar het dorp 'hinkelen' voor iets stoms zoals 'ik wil gewoon even lopen'. Bedoel je niet toevallig 'ik wil gewoon even iedereen showen hoe zielig ik wel niet ben en wil fijn aandacht'.

    Sorry, maar als je echt pijn hebt en écht krukken nodig hebt om te lopen ga je niet tienduizend keer heen en weer naar bijvoorbeeld de Albert Heijn. Nee.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 9:31 ]


    How far is far

    De NS site waarbij het reisadvies niet klopt en om de seconde verandert waardoor ik er niks meer van snap :/


    Happy Birthday my Potter!

    Audities.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wastelander schreef:
    Docenten die altijd zitten te zeiken om leestekens en dan vervolgens 827492029485747 uitroeptekens of vraagtekens neerzetten. (Overmatig leesteken gebruik in het algemeen trouwens :')
    Annoying as fuck :'D

    JA. JAJAJAJA.
    Mijn docent Nederlands zit altijd te zeuren over alle leestekens en spelfouten, maar zelf gebruikt hij Comic Sans, veel kleuren lettertypes en zoveel uitroeptekens, mijn God. Als Nederlands docent doe je dit toch niet?

    # je schrijft foutloos Nederlands in goedlopende zinnen!!!!!!!!

    Je moet dus vier, 4,2+2=4, boeken lezen!!!!!!!!!!!!!!!

    N.B je krijgt een cijfer op je fictiedossier en op het gesprek n.a.v. je fictiedossier. Dit cijfer telt drie keer .................... dus MAAK ER WAT MOOIS VAN!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 14:07 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wanneer er in de metro nog genoeg plek is in het gangpad om te staan, en dan toch VOOR de deur gaan staan zodat jij er niet meer langs kan