• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)
    Wat hebben ze gedaan dan? Hahaha


    Don't get me started :p

    We hebben een vrouwelijke manager binnen het team en per november neem ik haar taken over, omdat het doel is dat ze mij binnen een paar jaar de leiding willen geven over het hele programma (4 projecten samen zeg maar), dus ik moet ervaring op doen. Zij moet daarvoor van het project af, wat ik lullig vindt voor haar, maar ze doet het gewoon niet echt goed en haar contract binnen het team zal verlopen.

    Ze moet tot november kennisoverdracht doen, zodat alles overgedragen gaat worden naar mij. Ze kan het alleen totaal niet hebben dat een nog jonge man in die positie komt, en ze doet alles om me tegen te werken. Als ik geïrriteerd doe daarover, stuurt ze een verslag naar de programma directie, en die geven mij dan gelijk, en so it grows.

    Nu is dat het enerzijds op zakelijk gebied, maar ze heeft echt vrouwelijke trekjes (Sorry voor alle vrouwen hier) waar je niet omheen kunt werken lijkt het wel. Direct gepikeerd om alles. Huilen in pauzes omdat ze het zo zwaar heeft, ik heb serieus nog nooit iemand zien huilen op mijn werk. Dan krijg ik medelijden en probeer ik haar te helpen, en lijkt ze aardig tegen me te doen, om een kwartier later mij weer totaal tegen te werken.
    We hebben een meisje/vrouw van mijn leeftijd hier, die is heel spontaan en leuk, iedereen kan er mee lachen. Alle mannen zijn (terecht) weg van haar, geven complimenten en zijn extra aardig, en daar is ze dan totaal jaloers op.

    Ok.
    Laten we het maar op emoties houden die niet professioneel zijn


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die overal over klagen.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Mensen die overal over klagen.


    Perfect topic voor jou dan, welkom in het midden van het ding dat je haat :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Don't get me started :p

    We hebben een vrouwelijke manager binnen het team en per november neem ik haar taken over, omdat het doel is dat ze mij binnen een paar jaar de leiding willen geven over het hele programma (4 projecten samen zeg maar), dus ik moet ervaring op doen. Zij moet daarvoor van het project af, wat ik lullig vindt voor haar, maar ze doet het gewoon niet echt goed en haar contract binnen het team zal verlopen.

    Ze moet tot november kennisoverdracht doen, zodat alles overgedragen gaat worden naar mij. Ze kan het alleen totaal niet hebben dat een nog jonge man in die positie komt, en ze doet alles om me tegen te werken. Als ik geïrriteerd doe daarover, stuurt ze een verslag naar de programma directie, en die geven mij dan gelijk, en so it grows.

    Nu is dat het enerzijds op zakelijk gebied, maar ze heeft echt vrouwelijke trekjes (Sorry voor alle vrouwen hier) waar je niet omheen kunt werken lijkt het wel. Direct gepikeerd om alles. Huilen in pauzes omdat ze het zo zwaar heeft, ik heb serieus nog nooit iemand zien huilen op mijn werk. Dan krijg ik medelijden en probeer ik haar te helpen, en lijkt ze aardig tegen me te doen, om een kwartier later mij weer totaal tegen te werken.
    We hebben een meisje/vrouw van mijn leeftijd hier, die is heel spontaan en leuk, iedereen kan er mee lachen. Alle mannen zijn (terecht) weg van haar, geven complimenten en zijn extra aardig, en daar is ze dan totaal jaloers op.

    Ok.
    Laten we het maar op emoties houden die niet professioneel zijn


    Oke, dat is wel vervelend ja.
    En over dat laatste: Tja, sommige vrouwen kunnen het gewoon niet hebben als een andere vrouw meer aandacht krijgt dan zij haha.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Perfect topic voor jou dan, welkom in het midden van het ding dat je haat :D


    Dat was de grap


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Dat was de grap


    Badumtsssssss


    (ik moest wel lachen btw.)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 13:42 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)

    Oke, dat is wel vervelend ja.
    En over dat laatste: Tja, sommige vrouwen kunnen het gewoon niet hebben als een andere vrouw meer aandacht krijgt dan zij haha.


    Daar had ik er laatst nog een van op stage. Zo'n jaloers kreng pff. Er werd mij iets uitgelegd en ze lulde er gewoon doorheen, omdat zij ook per se iets moest vragen. Daarnaast maakte ze een hoop fouten, daar werd ze op aangesproken en toen werd ze pissig dat ik nergens op werd aangesproken, terwijl ik nauwelijks fouten maakte lol. Dat moest ze ook nog kenbaar maken terwijl we met z'n allen aan een tafel zaten en ze zat nadrukkelijk met haar ogen te rollen naar mij en die leidinggevende die mij dingen uitlegde. Jezus zeg :W


    26 - 02 - '16

    36 dingen die ik stom vind


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    36 dingen die ik stom vind


    Awesome c;


    26 - 02 - '16

    Gayle schreef:
    36 dingen die ik stom vind


    Hahaha, vooral nummer 19

    Nummer 35 haha


    26 - 02 - '16

    Het feit dat het pas half 3 is en ik dus nog 2.5 uur hier moet zitten niksen

    Mensen die je afkappen als je je mening uitgebreid vertelt. ''Ja, ja, nu weten we het wel'' ''jaa, shh'' HOu je bek nou eens en laat me uitpraten. Er is bijna niets zo vervelend als afgekapt worden.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Instanties die loze beloftes maken waar ik de dupe van word.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Jep, dat bedoel ik ja.


    Oh, die mogen zich niet eens feministen noemen als je het mij vraagt. Zulke mensen vind ik echt vervelend, ze zijn niet voor gelijke rechten, maar willen beter zijn.


    Your make-up is terrible