Doofenshmirtz schreef:
(...)
Wat hebben ze gedaan dan? Hahaha
Don't get me started :p
We hebben een vrouwelijke manager binnen het team en per november neem ik haar taken over, omdat het doel is dat ze mij binnen een paar jaar de leiding willen geven over het hele programma (4 projecten samen zeg maar), dus ik moet ervaring op doen. Zij moet daarvoor van het project af, wat ik lullig vindt voor haar, maar ze doet het gewoon niet echt goed en haar contract binnen het team zal verlopen.
Ze moet tot november kennisoverdracht doen, zodat alles overgedragen gaat worden naar mij. Ze kan het alleen totaal niet hebben dat een nog jonge man in die positie komt, en ze doet alles om me tegen te werken. Als ik geïrriteerd doe daarover, stuurt ze een verslag naar de programma directie, en die geven mij dan gelijk, en so it grows.
Nu is dat het enerzijds op zakelijk gebied, maar ze heeft echt vrouwelijke trekjes (Sorry voor alle vrouwen hier) waar je niet omheen kunt werken lijkt het wel. Direct gepikeerd om alles. Huilen in pauzes omdat ze het zo zwaar heeft, ik heb serieus nog nooit iemand zien huilen op mijn werk. Dan krijg ik medelijden en probeer ik haar te helpen, en lijkt ze aardig tegen me te doen, om een kwartier later mij weer totaal tegen te werken.
We hebben een meisje/vrouw van mijn leeftijd hier, die is heel spontaan en leuk, iedereen kan er mee lachen. Alle mannen zijn (terecht) weg van haar, geven complimenten en zijn extra aardig, en daar is ze dan totaal jaloers op.
Ok.
Laten we het maar op emoties houden die niet professioneel zijn
Sarah = ongewoon sexy