• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die beloven om iets te doen, en dan niets van zich laten horen


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat moment dat je nog heel lang op de bank naar buiten zit te staren met je kop thee in je hand, tot je eindelijk realiseert dat iedereen je gewoon opeens alleen heeft gelaten, terwijl jullie net nog samen thee zaten te drinken :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dat ze zeuren dat ik altijd op mijn kamer zit, maar als ik eens beneden zit, moet ik ook zo snel mogelijk weer weg omdat ik 1) chagrijnig ben 2) te hyper 3) überhaupt niet mag praten van hen. Hypocriet af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    Dat ze zeuren dat ik altijd op mijn kamer zit, maar als ik eens beneden zit, moet ik ook zo snel mogelijk weer weg omdat ik 1) chagrijnig ben 2) te hyper 3) überhaupt niet mag praten van hen. Hypocriet af.


    Oh, dat herken ik zo erg.
    Mijn vader zeikt erg veel daarover. En dan zit ik beneden, zit hij achter zijn computer

    Mijn docent van bio (Y)


    tiptoe through the tulips...

    Giraffe schreef:
    Ik hou nu al van dit topic, want ik erger me echt aan de helft van mijn leven of zo. :'D

    Ik heb een bloedhekel aan slechte wifi, aan slechte netwerkverbinding (op dit moment zit ik echt al letterlijk tien minuten te wachten tot ik ontvangstbevestiging heb en aaaaargh straks denkt die persoon dat ik hem negeer), aan wekkers, aan leerkrachten die jou de schuld geven van iets wat je buur heeft gedaan, aan mensen die pennen "lenen" en dan nooit meer teruggeven, aan vrienden die smeken of ik alsjeblieft alle tien pagina's van die ene moeilijke taak van wiskunde wil doorsturen, aan diezelfde vrienden die spullen voor de grap verstoppen of met blikjes schudden wanneer ik even weg ben en zich dan helemaal kapotlachen, aan gênante foto's waar ik op sta die op Facebook of Snapchat gegooid worden, aan hardnekkige puistjes, aan het werk dat ik heb nadat ik mijn haar heb gewassen en oh, wat heb ik een haat aan stofzuigen! En nog veel meer, maar dat is waar ik me op dit moment heel hard aan erger, haha.


    Gewoon dit


    Just doing what I can

    Mijn broertje en zijn kuren en mijn moeder die daarin meegaat en altijd nog begrip toont voor hem en nooit voor mij of mijn zusje. Hij slurpt alle aandacht op. En alle energie ook. Het is verschrikkelijk. Ja, misschien heb je ADHD, maar dat is geen fucking reden om je niet normaal te kunnen gedragen, geen fatsoen te hebben en gewoon naar niemand te luisteren. En ik kan het weten, godverdomme.

    Ik ben echt de grootste zeur van dit topic omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Een docent die niks doet
    Spreek je af inde vakantie wat in te leveren voor t vilgende jaar. Doe je dat kijkt ze het drie weken nadat de scholen weer begonnen zijn pas na. Doet ze moeilijk om iets wat ze je had kunnen mailen. Dus al drie weken vertraging. Vervolgens hoor je dat je niet mag stressen. Sorry aols ik dit niet haal bibnen drie weken kan ik van school af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lovelyreads schreef:
    Wanneer de trein of bus propvol zit, veel mensen gedwongen worden te moeten gaan staan en er alsnog van die egoïstische figuren zijn die een hele stoel reserveren voor hun tas. IK BEDOEL MAAR.

    + fietsen in de trein. 'Wilt u even mijn fiets aangeven?' En dat aan de andere kant van de coupé in een sardientjestrein a la Japan. FLIKKER. OP. En ga fietsen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn eetdrang, godverdomme.


    Your make-up is terrible

    + over het algemeen: ik heb een gruwelijke hekel aan onrecht en onredelijkheid. Mensen die zeiken om het zeiken zelf en weigeren oplossingen te nemen voor hetgene waarvoor ze zeiken (als het een oplosbaar zeikgeval is) als het ze op een presenteerblaadje in drievoud wordt aangeboden.
    Dan niet joh. En zeur in het vervolg tegen de spiegel ipv tegen mij. Dat vind ik dus onredelijkheid.
    Voorbeelden: onredelijke moeders vooral. Waarin overbezorgdheid dus groteske proporties aanneemt. Jezus Christus, doe normaal. En basically zijn het vooral vrouwen die naar mijn insziens in deze categorieën vallen, either way.
    Vrouwen zijn goed in zeiken, de mannen moeten het oplossen. Althans, zo ervaar ik het in dit huishouden. Ffs, mens, als je een probleem hebt, doe er wat aan of maak het bespreekbaar. Althans, als het iets is dat je kan oplossen. Iedereen, geboren met baarmoeder of niet, heeft z'n 'godverdetufuskut wat voor kolereweer is het vandaag' momentje, het is ons vergeven. Maar als het is op te lossen, dóe het dan ook of probéér het op z'n minst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Treinen die niet rijden, kei lang in het donker buiten op een station wachten tot er wel wat rijdt en mensen. Mijn mensen/teleurstellingen haat begint echt veel te grote proporties aan te nemen oops.


    Happy Birthday my Potter!

    Bleh. Een vrije dag hebben, maar de dag er na een hele boel werk.

    En gewoon, over het algemeen, vroeg opstaan.

    Doodmoe zijn maar niet kunnen slapen.


    I don't think you quite understand, honey

    Feestdagen die mij alleen herinneren aan iedereen die weg is.


    Happy Birthday my Potter!

    Eigenlijk erger ik me op het moment aan mezelf. Lol.

    Ik heb momenteel een hekel aan het vak Latijn. Sorry voor alle liefhebbers, maar ik zie het even echt niet zitten. :')
    ...En ik heb een hekel aan wel meer dingen van school. Man, waarom houden ze er geen rekening mee dat ik een veel te lui persoon ben en nergens mijn best voor wil doen? Pft.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…