• Mijn beste vrienden worden gepest en ik werd op de basisschool gepest. Ik zit net in de brugklas dus een heel nieuwe klas.
    Ik werd gepest omdat ik slecht ben in gym maar nu gelukkig niet meer.
    Mijn vriendin Amber wordt gepest door haar zuidhollandse accent. (Ik woon in limburg, vandaar)
    Mijn vriendin Faya wordt gepest omdat ze draagt wat ze zelf mooi vind, dus redelijk apart.
    Mijn andere vriendin Anke wordt gepest omdat ze rood haar heeft. Dit vind ik het ergst.
    Er worden op whatsapp grapjes gemaakt als: Hey ik ben mijn oranje potlood kwijt zit het in jou haar? of Wat is lang en oranje? Een wortel! Of Ankes haar.
    In de klas wordt ze vuurtoren genoemd en alle jongens moeten lachen.

    Ankes nicht Vera wordt niet gepest hoewel haar haar roder lijkt. Ook Alicia wordt niet gepest hoewel ze slecht is in gym en een andere r heeft dan wij. (Maar de jongens werpen zich dan ook letterlijk aan haar voeten)
    Waarom pikken ze ons eruit (ik kom voor anderen op nu ik zelf niet meer gepest wordt)?
    En wat kan ik doen om mijn vriendinnen nog meer te steunen?
    Onze mentor is al op de hoogte maar ze doet er weinig mee hoewel ze het whatsapp gesprek gelezen heeft.

    help!!

    Sommige mensen voelen zich heel wat en gaan ze stoer doen. Beste optie is gewoon keihard terug bijten eigenlijk. Als je stil blijft komen ze alleen maar boven op je. Jammer genoeg willen deze mensen anders niet ophouden.

    Wat een lame-ass jokes. Gewoon niet op letten, zijn weer van die smartasses die denken dat ze stoer zijn. Ze pakken mensen waarvan ze weten dat het hun iets doet. Zelf vind ik rood haar echt prachtig, dat hun het niets vinden is hun probleem.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 16:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ROOD HAAR IS ERG MOOI !!!!!!

    net zoals Lolicia zegt !!

    er zijn maar weinig mensen met rood haar, dus wees er trots op ;)

    verder... pak hun op hun zwakheden ??
    ik bedoel dus idd terugbijten

    sterkte, voor jullie allemaal.

    (ik weet hoe het is om gepest te worden)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dankjulliewel (flower)

    Brugpiepers --'

    Ga naar iemand anders in die school, een andere docent en zeg dat je mentor er niets aan doet, maar dat het wel uit de hand aan het lopen is. Het is echt kinderachtig gedrag van die kleuters en je moet er echt boven staan. Ik ben geen voorstander van geweld, maar zelf heb ik ook wat klappen uitgedeeld voor het plagen/pesten gestopt was. Dus als dat de laatste oplossing is, zou ik dat doen, maar alleen als je geen andere uitweg hebt en voor jezelf/andere op kunt komen.
    Ik had er bijna een schorsing door, maar had het er wel voor over, haha.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 17:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou best kunnen dat ze gewoon naar domme redenen zoeken, om mensen te kunnen pesten, en het eigenlijk niet echt direct aan datgene ligt.
    Blijf in ieder geval bij elkaar, beter samen gepest dan alleen gepest.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben het eens met Abstergo. Ga naar een andere leerkracht en leg hem/haar de situatie uit, zeg daar vooral bij dat je mentor er niets aan doet. Gedrag als dit moet meteen aangepakt worden, voordat mensen voor de rest van hun leven met innerlijke littekens moeten rondlopen.


    The soul needs autumn.

    Abstergo schreef:
    Brugpiepers --'

    Ga naar iemand anders in die school, een andere docent en zeg dat je mentor er niets aan doet, maar dat het wel uit de hand aan het lopen is. Het is echt kinderachtig gedrag van die kleuters en je moet er echt boven staan. Ik ben geen voorstander van geweld, maar zelf heb ik ook wat klappen uitgedeeld voor het plagen/pesten gestopt was. Dus als dat de laatste oplossing is, zou ik dat doen, maar alleen als je geen andere uitweg hebt en voor jezelf/andere op kunt komen.
    Ik had er bijna een schorsing door, maar had het er wel voor over, haha.


    Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :'D

    Naast dat, ben ik het met je eens.


    wat was dit ookalweer

    AmazingDan schreef:
    (...)

    Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :'D

    Naast dat, ben ik het met je eens.


    Omdat de meesten van die kinderen zich als kleuters gedragen, vandaar :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    dat die persoon er niks mee doet=niet normaal! :@:(( ik vind dat rood haar inderdaad mooi is,ik heb zelfs(in een film)
    iemand gezien met blauw haar en ze was prachtig!(H)(K) laat ze niet doen,als je verlegen bent en :X zullen ze verder doen!
    ik ben zelf niet beter,maar anders zul je later misschien ook slechte keuzes maken/woedend worden/....

    ik wens iedereen die gepest wordt veel SUCCES!


    /

    Herakles schreef:
    Wat een lame-ass jokes. Gewoon niet op letten, zijn weer van die smartasses die denken dat ze stoer zijn. Ze pakken mensen waarvan ze weten dat het hun iets doet. Zelf vind ik rood haar echt prachtig, dat hun het niets vinden is hun probleem.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou denk ik gewoon sarcastisch reageren als iemand zoiets tegen me zei. 'Ha ha ha, wat ben je origineel. Ik ga stuk.' Zoiets. .

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 19:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het komt wel goed brugmuisje, gewoon sarcastisch reageren en gard zijn, be yourself.

    k wordt ook gepest


    tiptoe through the tulips...

    Herakles schreef:
    Wat een lame-ass jokes. Gewoon niet op letten, zijn weer van die smartasses die denken dat ze stoer zijn. Ze pakken mensen waarvan ze weten dat het hun iets doet. Zelf vind ik rood haar echt prachtig, dat hun het niets vinden is hun probleem.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wat kinderachtig, zeg. Ik ben het eens met bovenstaanden die zeggen dat je beter een andere leerkracht erbij haalt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please