• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    Zo ben ik gewoon niet xD Ik hou niet van betweterig zijn, of laten zien dat ik slim ben. Tis lastig uit te leggen hahaha Niet dat ik me dom voor doe hoor, denk dat alsjebliefd niet.


    No offense, dit is echt als grapje bedoeld, maar:

    'Alsjebliefd'

    Irony. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    (...)

    No offense, dit is echt als grapje bedoeld, maar:

    'Alsjebliefd'

    Irony. :Y)


    And I also have dyslexia :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 21:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Illicit schreef:
    Mensen die achter je rug om praten en vervolgens in jou gezicht poeslief lopen te doen. Donder toch op.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laleah schreef:
    (...)

    And I also have dyslexia :')


    My bad, zoals ik zei, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen of iets hoor, haha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is dit niet het zelfde als het Lucht Je Hart topic? ^^

    Jorah schreef:
    Is dit niet het zelfde als het Lucht Je Hart topic? ^^


    Lucht je hart is om je hart te luchten. Dit is een algemeen topic om algemene ergernissen te droppen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    And I also have dyslexia :')


    Begrijpelijk hoor (A) je hoeft er ook niet mee te koop te lopen!


    Sarah = ongewoon sexy

    Dick. Pics. Just gross and unwanted.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jorah schreef:
    Is dit niet het zelfde als het Lucht Je Hart topic? ^^


    Hier plaats je dingen waar je je in het algemeen irriteert. Bij LJH is het de bedoeling dat je dingen plaats wat er op dat moment dwars zit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Loughlin schreef:
    Dick. Pics. Just gross and unwanted.


    En ik altijd maar denken dat het het mooiste is wat wij mannen kunnen laten zien.. hmm.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik hou nu al van dit topic, want ik erger me echt aan de helft van mijn leven of zo. :'D

    Ik heb een bloedhekel aan slechte wifi, aan slechte netwerkverbinding (op dit moment zit ik echt al letterlijk tien minuten te wachten tot ik ontvangstbevestiging heb en aaaaargh straks denkt die persoon dat ik hem negeer), aan wekkers, aan leerkrachten die jou de schuld geven van iets wat je buur heeft gedaan, aan mensen die pennen "lenen" en dan nooit meer teruggeven, aan vrienden die smeken of ik alsjeblieft alle tien pagina's van die ene moeilijke taak van wiskunde wil doorsturen, aan diezelfde vrienden die spullen voor de grap verstoppen of met blikjes schudden wanneer ik even weg ben en zich dan helemaal kapotlachen, aan gênante foto's waar ik op sta die op Facebook of Snapchat gegooid worden, aan hardnekkige puistjes, aan het werk dat ik heb nadat ik mijn haar heb gewassen en oh, wat heb ik een haat aan stofzuigen! En nog veel meer, maar dat is waar ik me op dit moment heel hard aan erger, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    En ik altijd maar denken dat het het mooiste is wat wij mannen kunnen laten zien.. hmm.


    Ik denk dat er mooiere lichaamsdelen zijn. Zeker als je ze onaangekondigd wil boventoveren. Het is nogal een moodkiller, zeker als je de persoon niet kent.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    (...)

    Ik denk dat er mooiere lichaamsdelen zijn. Zeker als je ze onaangekondigd wil boventoveren. Het is nogal een moodkiller, zeker als je de persoon niet kent.


    Klinkt als een gewaagde zet, ha. Wat ben ik toch netjes dat ik dit soort dingen niet doe


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik haat mensen die vragen of ik mijn haar wel heb gekamd. Of ik het nu kam of niet, het blijft hetzelfde - als kammen het niet juist warriger maakt :')


    I don't think you quite understand, honey

    Mensen die aandacht willen krijgen door zich aan te stellen.
    Mensen die doen alsof ze negatief over hun werk denken, om er juist complimenten over te ontvangen.
    Mensen die alle aandacht naar zich toe trekken.
    Mensen die nog maar over één ding kunnen praten.
    Enn...
    Het woord "poepchinees", dat ik te vaak uit de monden van kleine kinderen heb horen komen. Het is ongelofelijk racistisch, en grappen over poep en plas vind ik ook over het algemeen verschrikkelijk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…