Ik hou nu al van dit topic, want ik erger me echt aan de helft van mijn leven of zo. :'D
Ik heb een bloedhekel aan slechte wifi, aan slechte netwerkverbinding (op dit moment zit ik echt al letterlijk tien minuten te wachten tot ik ontvangstbevestiging heb en aaaaargh straks denkt die persoon dat ik hem negeer), aan wekkers, aan leerkrachten die jou de schuld geven van iets wat je buur heeft gedaan, aan mensen die pennen "lenen" en dan nooit meer teruggeven, aan vrienden die smeken of ik alsjeblieft alle tien pagina's van die ene moeilijke taak van wiskunde wil doorsturen, aan diezelfde vrienden die spullen voor de grap verstoppen of met blikjes schudden wanneer ik even weg ben en zich dan helemaal kapotlachen, aan gênante foto's waar ik op sta die op Facebook of Snapchat gegooid worden, aan hardnekkige puistjes, aan het werk dat ik heb nadat ik mijn haar heb gewassen en oh, wat heb ik een haat aan stofzuigen! En nog veel meer, maar dat is waar ik me op dit moment heel hard aan erger, haha.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it