• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat ik mezelf niet kan zijn bij mensen waarvan ik wil dat ze me aardig vinden, maar juist ongemakkelijk word. Ik kan wel altijd gelijk opschieten met kneuzen vreemd genoeg. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat mijn vader aan mijn kop zeikt, pff.


    One Who Travels A Higher Path.

    Van die "populaire" mensen die bijna veertien zijn en dan al bijna één pakje sigaretten oproken, regelmatig dronken raken, Waarschijnlijk ook hartstikke ontmaagd zijn "populaire" koppels die klef lopen te doen in de gangen, en bij elkaar op schoot gaan zitten. Eigenlijk "populaire" mensen in het algemeen (cat)
    Het ligt misschien aan mij omdat ik niet tot de populaire mensen behoor, maar ik heb tenminste een stabiele vriendengroep, terwijl er bij de populaire mensen vaak echt veel verschillende mensen komen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heb ik vrijdag eindelijk weer eens gezellig een feestje na al die onzin van school, moet ik de volgende dag van 8 tot 18 werken.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Mijn rooster. Mijn rooster is niet constant, is niet erg. Maar hoe het is ingedeeld is om te huilen. Van kwart over 9 tot kwart over 12 les. En dan om freaking half 5 pas projectbegeleiding wat maar 10 minuten duurt....
    Dinsdag ook al zoiets. Les van kwart over 9 tot kwart voor 11 en dan pas weer les om 3 uur.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 8:44 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn dijen! Zo irritant dat als ik ga zitten, er zoveel vet uitspreid dat de bovenkant van mijn broek uitrekt en als ik sta, alles slobberig om mijn benen heen zit.


    Your make-up is terrible

    Ik haat donderdagen . Om 10 uur al in de trein zodat ik om 11 uur in de les kan zetten. Vervolgens om half 4 klaar en dan nog tot kwart voor 8 wachten op mijn wiskunde les. En omdat de school en treintijden totaal niet op elkaar aansluiten moet ik een halfuur wachten en ben ik pas kwart over 10 thuis. Aaaaaaaaaaaargh


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn klas! Ugh! Ze zijn zo ontzettend vervelend. Super agressief, trekken heel erg naar elkaar toe waardoor ik buiten de groep val, luisteren niet naar docenten, blijven praten, praten en nog eens praten terwijl de docent verder met de les wilt, een grote bek naar onze docenten toe, stomme grapjes maken, in het Turks praten terwijl wij dat niet kunnen verstaan en ze hebben al eens een leraar weggepest. En daar boven op zei mijn mentor eergisteren dat hij nog nooit zo'n erge klas heeft gehad. Ook lopen ze steeds te blèren dat wij Nederlanders racistisch zijn en vervolgens maken ze racistische opmerkingen over ons. Geloof me, ik heb echt niks tegen Turkse/Marokkaanse mensen, maar dit is toch echt om gek van te worden. Gedraag je gewoon.
    Plaats mij lekker in een andere klas, please. (cat)

    Oh, en dan ook nog gek opkijken als ze een onvoldoende voor een toets krijgen. Dat vind ik niet zo gek met dat gedrag.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mensen die al een hele avond online zijn, maar na een week nog steeds geen mail kunnen beantwoorden, laat staan een fb-bericht, met betrekking tot de organisatie die ze zogezegd dan leiden. Ugh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom is het zo moeilijk voor hem om het gesprek is een keer te beginnen..(cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik heb een gigantische hekel aan van die mensen die door iedereen geliefd zijn, op een troontje worden geplaatst, maar in mijn ogen zo de standaard gezichtsuitdrukking hebben, dat als je 'bitchface' zou Googlen, je op hun foto uitkomt. Is er iets mis met mij dat het mij niet lukt om zo'n mensen ook te adoreren? Ik vind het stuk voor stuk dikke nekken die weten dat iedereen hen geweldig vindt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn beugel. HIJ DOET ZO'N PIJN ik haat de ortho godverdomme. En nu zijn er ook lelijke haakjes dingen die hEEL zichtbaar zijn dus kan ik niet meer lachen met mijn tanden ontbloot. Godverdomme. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    De fuif zaterdag waarover iedereen praat en waar ik niet naartoe mag omdat ik een jaar te jong ben! Ugh. Nee Facebook, ik kom niet. Nee, ik vind de pagina niet leuk. Nee, fancy polsbandjes overal, ik kan jullie nog niet dragen. Nee, belangrijke dramagebeurtenissen die ongetwijfeld zullen gebeuren, ik zal er niet bij zijn. Nee, nee, nee! ;c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat ook heel irritant is, is dat iemand opeens stopt met praten midden in een gesprek en vervolgens twee uur later weer begint te praten en doet alsof hij nergens vanaf weet. En als je er dan wat van zegt, heb jij het gedaan, natuurlijk.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Studiekeuzes. Ik word er zo zenuwachtig van en like mijn hele studie bestaat er zowat uit :/


    Happy Birthday my Potter!