• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Misfire schreef:
    (...)

    Wees blij want ik ben echt uitzonderlijk vervelend.


    Challenge accepted.


    -
    Mijn diepvries was niet goed afgesloten waardoor het 1 grote bak ijs is geworden :c


    Sarah = ongewoon sexy

    Blaeu schreef:
    Mensen die oneindig veel zeuren over het gebruik van kanker als scheldwoord, maar vervolgens wel gewoon grapjes maken over aids en andere ziektes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wanneer je Halloween make-up er goed uitziet, maar de camera er daar niet mee eens is. Ik kies ervoor de spiegel te geloven, dank je wel.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wanneer je je best doet om je 18e verjaardag op tijd te organiseren en alles te regelen en je vader gewoon afspreekt dat je broer naar zijn toneelcubje gaat op die dag. En zeker als hij het dan onzin vindt om het af te zeggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zenuwachtig zijn voor toetsen. Ik kan nog net normaal ademhalen momenteel +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat er nu overal al kerstversiering hangt. En volgende week is het in Intratuin al kerstshopping? Like, dafuq?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Dat er nu overal al kerstversiering hangt. En volgende week is het in Intratuin al kerstshopping? Like, dafuq?

    Dat heb vind ik ook zo raar
    En in Maart is het al pasen xD


    Just doing what I can

    Come on period. I dare you. I double dare you.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die met één woord antwoorden wanneer ik wat (uitgebreids) zeg over iets wat ik belangrijk vind. It ticks me off. En het duurt niet lang of ik zeg er wat van.


    No growth of the heart is ever a waste

    De dagen dat ik mijn haar was. Daar ga je dertig keer door en nog zijn de nestels er niet uit. Verschrikkelijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wanneer er door de staking een les wegvalt, maar in het midden van je andere lessen en je dus drie uur niets te doen hebt op school -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat mensen jou de hele Bijbelse geschiedenis gaan vertellen, en dat het je goed doet om te zoeken naar het bovennatuurlijke ofzo.
    Kom op, ik geloof niet dus het interesseert me niet. Ik heb respect voor de mensen die wel gelovig zijn, maar ik heb er gewoon niks mee.

    Dat ik niet naar Halsey kan omdat het in Amsterdam is en al dat gezeik. I GET IT JE BENT BANG DAT IK VERKRACHT WORD MAAR NIET ELK MEISJE WORDT VERKRACHT !!! JA ?? I FUCKING LOVE THAT GIRL EN DIT IS WAARSCHIJNLIJK DE ENIGE KEER DAT IK HAAR LIVE KAN ZIEN. GODVERDOMME. ):

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 21:58 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Van die mensen die wel rollentopics openen maar vervolgens nooit het speeltopic.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    HAHAHA last!
    Mensen laten zich te veel leiden door angst. Wedje: 90% van de dagelijkse angsten is bullshit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    No growth of the heart is ever a waste