• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    @greencat245 Oh, dan heb ik dat over het hoofd gezien. Wil je hem er alsnog op?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    @greencat245 Oh, dan heb ik dat over het hoofd gezien. Wil je hem er alsnog op?





    graag wel maar niet mijn Username
    zet er maar Jack bij


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!


    Je naam staat er nu bij rechts onder in, voor als je hem niet ziet/zag (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:


    Je naam staat er nu bij rechts onder in, voor als je hem niet ziet/zag (:





    tjenks!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Alsjeblieft, als er iets veranderd moet worden zeg het maar!


    Wauw, supermooi! Dankjewel!

    * Titel: Animal Parade
    * Wel of geen username: Nee, dankje (:
    * Beschrijving: Ik heb nog geen goede samenvatting, maar hier zijn de twee belangrijkste elementen:

    1. Het gaat over een wereldberoemde rockband, waarvan de leden altijd dierenmaskers dragen. (Een wolf, een beer en een tijger). Hierdoor weet niemand wie ze echt zijn en kunnen ze dus een onbekend, tweede leven leiden. 2. Het buurmeisje van Matt, de tijger, heeft al jarenlang een crush op hem, maar hij kent haar maar nauwelijks.
    Meer kan ik er nog niet over zeggen, sorry :s

    * Foto's: 1. Het zou leuk zijn als je er een beer, tijger en wolf inkrijgt, maar dat hoeft niet als het te druk wordt. Alleen de kop is genoeg. Vooral de tijger wil ik er graag in.

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5
    Link 6
    Link 7
    Link 8
    Link 9
    Link 10
    Link 11

    2. Op de achtergrond heb ik graag iets van een concert(publiek).

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5
    *Sfeer: Het is een romantisch verhaal, maar ik heb het liever niet te 'roze'. Het liefst ook niet te donker.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Enkel de titel is goed. Ik heb niet meteen een lettertype dat ik er echt in wil, dus dat mag je zelf zien. Niet te krullerig en hoofdletters zijn mijn voorkeuren.
    Extra's: Je hebt alle tijd van de wereld en ik heb ook al eerdere inzendingen gekregen. Ik vind dat je heel mooie covers maakt, en daarom ben ik nieuwsgierig wat je met de mijne zou doen. Als je geen tijd of zin hebt, mag je me dat natuurlijk altijd zeggen (:

    Ik zou het fijn vinden als je me een pb'tje of een gb'tje zou sturen als je klaar bent.


    Mhm?



    Deze is niet één van jullie aanvragen, maar van een van mijn eigen verhalen. Ik wou hem even met jullie delen want ik ben er best trots op, haha (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:



    Deze is niet één van jullie aanvragen, maar van een van mijn eigen verhalen. Ik wou hem even met jullie delen want ik ben er best trots op, haha (:








    WOW!! ZO GOED!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wow, oké. Je covers zijn echt geweldig. Nu heb ik wel interesse om je verhaal te lezen, haha. Mocht die ooit op Q komen te staan, graag een seintje ^^


    kindness is never a burden.

    Sublatti schreef:
    Quizletnaam:
    Madhouses ( liever niet op de cover)
    Titel:
    If u seek Amy
    Korte samenvatting:
    Kathelyn Collins is nogal zacht uitgedrukt een eenzaam persoon in een huis vol met jongens. Daarom besloten haar ouders dat ze een stiefzus krijgt. Dat word de rebelse Amy, Kathelyn is helemaal gek op haar, maar dan gebeuren er rare dingen die nooit gebeurden toen Amy er niet was

    Titel van het verhaal wel/niet op de cover:
    Wel
    Plaatjes die er in moeten:
    Niet foto's die er persé in moeten maar Amy's Faceclaim is Jade Thirlwall en Kathelyn's faceclaim is Ashley Benson en hun moeten er sowieso op. Veder ook een bloederige mes of een ander wapen.
    Eventuele sfeer:
    Een duistere gevaarlijke mysterieuze sfeer
    Horizontaal/verticaal: verticaal
    Fonts:
    Geen specifieke maar wel een ruig font




    Alsjeblieft! Ik hoop dat je het leuk vind, als er iets veranderd moet worden zeg het maar!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Alsjeblieft! Ik hoop dat je het leuk vind, als er iets veranderd moet worden zeg het maar!


    Hij is echt heel mooi! Het haar van Amy ( Jade Thrilwall) is best wel verdwenen , kan je daar wat aan doen? Voor de rest is hij heel erg mooi!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    @Sublatti



    Ik krijg het haar niet heel veel beter omdat het een png plaatje is, anders gebeurd er het zelfde als de andere cover, maar ik hoop dat je deze wat beter vind (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    GRAAG VANAF NU OOK JE NAAMSVERANDERING DOORGEVEN! En als je ergens anders een aanvraag hebt gedaan laat me dit ook weten! Ik wil hier liever niet zelf achter komen als mijn cover overbodig is. (Als jullie snappen wat ik bedoel, haha)

    En @Maximoff ik zal je waarschuwen als het verhaal ooit op Quizlet komt (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Elros schreef:
    * Titel: Choices
    * Wel of geen username: geen
    * Beschrijving: Ik ga schrijven over het leven van Marten Vilijn, van het moment dat hij naar zweinstein gaat tot aan het moment hij Lily en James potter vermoord.
    * Foto's: Die staan onder de spoiler :'D oh ja als je nog interessante toevoegingen heb qua foto's mag je het van mijn proberen.
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.
    *Sfeer: duister
    Horizontaal / Verticaal: verticaal
    Tekst: klik

    Zou je op de een of andere manier de tekst die op de plaatjes staat erin kunnen verwerken? Het staat op een bepaalde volgorde maar je mag deze ook elders in de cover plaatsen








    Ik vind hem zelf niet zo mooi, omdat ik niet echt wist daar de tekst bij moest dus heb ik hem onder de titel gedaan. Als er iets veranderd moet worden zeg het maar (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Ik vind hem zelf niet zo mooi, omdat ik niet echt wist daar de tekst bij moest dus heb ik hem onder de titel gedaan. Als er iets veranderd moet worden zeg het maar (:


    Hum neej de tekst maakt het er inderdaad niet mooier op. Al vind ik de toevoegingen van Zweinstein en dementors wel echt leuk!

    Misschien dat het dan toch beter is om de tekst helemaal eraf te laten, dan zet ik het elders wel neer :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about