• Vandaag had ik een wedstrijd en ik heb altijd afleiding nodig tussen de partijen door want anders ga ik stressen. Een vriend van mij mocht niet mee doen dus begon hij met me te praten en mijn mascotte beer vast te houden.
    Mijn ouders kennen heel die jongen niet dus vroegen zich af wie hij was. Toen heeft mijn pa een foto van ons twee gemaakt toen we aan het praten waren en op facebook gezet met het onderschrift: Ik vraag me af ie dat gozertje is.
    Toen we in de auto zaten op weg terug naar huis begon mijn vader me te ondervragen of wie die vriend was, en of hij niet stiekem mijn vriendje was en al die shit.

    Serieus, wie heeft er nog meer van die vaders?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vader zegt altijd dat hij de jongens in elkaar gaat timmeren als ze naar me kijken. O ja, erg fijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    O.o
    dat is.. raar..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik niet.
    Mijn moeder weet ik dat ik forever alone ben.

    *Vind ik leuk*

    Ik heb daar geen last van.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Whut? Dat lijkt me echt zo gênant! ._.

    Mijn vader bemoeit zich absoluut niet met mijn leven, gelukkig. :W

    Barnabas schreef:
    Mijn vader zegt altijd dat hij de jongens in elkaar gaat timmeren als ze naar me kijken. O ja, erg fijn.


    this, exactly, spijtig genoeg. =.=


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn vader zit mijn zus daar ook altijd mee te stangen. Maar hij heeft geen facebook. :')

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:36 ]


    26 - 02 - '16

    Nee, zul soort flauwe opmerkingen hoor ik wel eens van mijn ouders, maar ze zetten het niet op facebook.
    Toen ik een vriendje had, moest iedereen wel weten wie hij was, maar zoiets niet...


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn pa interesseert dat niet echt, mijn ma en zusje daarin tegen wel.

    Dat hij het ook echt op FB zet :')
    Meh, mijn vader doet dat eigenlijk nooit. Maar mijn moeder.. Ik hoef maar een jongensnaam te zeggen, of alleen al "er zit een jongen in mijn klas die.." en dan zit ze meteen zo van: "Oeh, ben je soms verliefd? Horen jullie dat jongens, ze is verliefd!" Gelukkig meent ze het niet echt serieus. Hoop ik ;x

    Nee, want ik heb niet van die vriendjes. Maar, als ik iemand leuk vind en ze weten het, gaan mijn vader met zijn vinger boven zijn hoofd hangen of zo iets.


    Food.

    Ik. Ik zei zo: "Ja, pap, het is serieus nu." (ik had het over Fred) en hij zo: "Dat is logisch, dat de vriendschap serieus is. Je kent hem al sinds je een iniemienie-Rebeccaatje bent!". Dus ik zei: "Ja, maar papa... Het is aan. Je weet wel, verkering?"
    Vraagt hij METEEN: "HOE LANG BEN JE AL ZWANGER?!". PAPA -..-"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    mijn vader zet het niet op facebook, maar elke jongensvriend die ik heb wordt benoemd tot mijn vriendje. serieus, dan zou ik nu al 4 vriendjes tegelijk hebben, maar goed.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vluuv schreef:
    Dat hij het ook echt op FB zet :')
    Meh, mijn vader doet dat eigenlijk nooit. Maar mijn moeder.. Ik hoef maar een jongensnaam te zeggen, of alleen al "er zit een jongen in mijn klas die.." en dan zit ze meteen zo van: "Oeh, ben je soms verliefd? Horen jullie dat jongens, ze is verliefd!" Gelukkig meent ze het niet echt serieus. Hoop ik ;x


    Dit heb ik dus ook^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb dat ook..
    Als mijn vader merkt dat ik een vriendje heb, en als dat vriendje dan bij mij durft te komen. Dan schopt mijn vader hem van het erf af:|.
    (dat zegt hij steeds)


    “All those fairytales are full of shit.”