• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Oeh, even MT


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Firenzee schreef:
    * Titel: Neville Longbottom and the resistance against the Carrows.
    * Wel of geen username: Geen
    * Beschrijving:
    Marcel Lubbermans begint aan zijn zevende jaar op Zweinstein, wanneer Harry op jacht is naar de gruzielementen. Als hij aankomt op de school blijkt Zweinstein helemaal verandert te zijn. Sneep is het nieuwe schoolhoofd en er zijn twee nieuwe vreselijke leerkrachten: de Kragges. Ze doen er alles aan om het leven van de leerlingen zuur te maken. Marcel beslist dat hij zich niet zal laten doen en word de leider van een opstand. Hij richt de Strijders van Perkamentus opnieuw op en gaat in aanval tegen de Kragges.
    (Dit is niet de officiële samenvatting.)
    * Foto's:
    - http://i60.tinypic.com/33w4mz4.jpg
    - En natuurlijk ook nog een foto van Neville Longbottom. Best uit de film "Harry Potter and the Deathly Hallows", en bebloed, maar als je deze intikt op google kan je niet missen (: . Ik geef bewust geen bepaald plaatje zodat je een Neville kan kiezen die er het best inpast, als dat geen te groot probleem is voor jou.
    *Sfeer: Opstandig, als dat een sfeer is (; .
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Haha, misschien kan je iets proberen met Marcelle, heel toepasselijk (': . En als het niet goed lijkt mag je natuurlijk ook een ander kiezen.
    Extra's:
    Ik heb al een topic geopend waarin ik naar covers vroeg en heb er al heel goede binnengekregen. Maar ik ben benieuwd wat jij er van zou maken (: .





    Alsjeblieft! Als er iets veranderd moet worden, zeg het maar! Ik heb wel even een andere tekst gekozen want deze paste zelf beter bij de cover.

    - Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Koelbloedig schreef:
    * Titel: In het Web van de Spin/ In the Spider's Web (ik wil graag een engelse versie erbij)
    * Wel of geen username: nope
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving: Een jonge vrouw beland in de armen van een superschurk en alleen haar vrienden kunnen haar eruit redden, maar alleen als er veel geheimen aan het licht komen, en die geheimen kunnen heel engeland op de kop zetten.
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving. Jim/James Moriarty uit Sherlock en als actrice fc Natalie dormer
    *Sfeer: Duister, eng, misdadig iets met een spin of spinnenweb is wel cool, het speelt zich in modern engeland af.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: geen idee
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!
    Extra's: link naar story om het misschien te verduidelijken KLIK




    Alseblieft, als ik iets moet veranderen zeg het maar!

    - Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Alseblieft, als ik iets moet veranderen zeg het maar!

    - Meike



    Je hebt de Web geschreven maar het moet het Web zijn.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Anaklysmos schreef:
    (...)




    Alsjeblieft! Als er iets veranderd moet worden, zeg het maar! Ik heb wel even een andere tekst gekozen want deze paste zelf beter bij de cover.

    - Meike


    Wow, echt heel cool!
    Alleen zou ik in plaats van de gele kleur liever rood hebben, maar je hoeft dat niet persé te veranderen.
    Heel erg bedankt! Ik laat het je later weten moest ik deze gebruiken (; .


    I wanna be a wizard!

    ¤ Titel ¤
    The Accident of Het Ongeluk, maar wil je ze beide doen?

    ¤ Wel of geen username ¤
    Nope, ook mijn naam niet

    ¤ Beschrijving ¤

    Paige is elf, net als haar achternicht Hermione Granger. Samen gaan ze naar Hogwarts, waar vreemde dingen gebeuren...
    Paige Sandbuck is een meisje van vijftien jaar als een te hard rijdende auto tegen haar aan rijdt. Paige raakt dan bewusteloos, maar de vraag van iedereen: Zal Paige dit overleven?


    ¤ Foto's ¤
    Achtergrond
    Paige Sandbuck
    Hermione Granger

    ¤ Sfeer ¤
    Verdrietig, mysterieus

    ¤ Tekst ¤
    Cardinal
    Als een ander er beter bij past mag je deze ook gebruiken natuurlijk (:

    ¤ Extra's ¤
    Ik heb hem nergens anders aangevraagd


    all because i liked a girl

    Koelbloedig schreef:
    (...)


    Je hebt de Web geschreven maar het moet het Web zijn.


    Mijn fout, hier is de verbeterde versie (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Firenzee schreef:
    (...)

    Wow, echt heel cool!
    Alleen zou ik in plaats van de gele kleur liever rood hebben, maar je hoeft dat niet persé te veranderen.
    Heel erg bedankt! Ik laat het je later weten moest ik deze gebruiken (; .


    Ik zal morgen proberen je cover aan te passen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)

    Mijn fout, hier is de verbeterde versie (:



    Je bent een toppertjuh!!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    McCIair schreef:
    Titel: Kissed by an A-ngel
    Wel of geen username: Geen username.
    Beschrijving:
    Gebaseerd op de serie Pretty Little Liars.
    Als Aria, na de zoveelste aanslag van A, op het randje van de dood ligt, beseffen de liars en hun geliefden dat ze er echt achter moeten komen wie deze mysterieuze persoon nu eigenlijk is en snel ook, want er zijn nu toch al best veel slachtoffers gevallen door A.
    Gelukkig overleeft Aria het op het nippertje, maar ligt door het ongeluk wel drie maanden in coma. Als ze wakker wordt, is ze alleen niet meer precies de Aria die ze was, want een langdurige coma als deze heeft zo zijn gevolgen. De zorgen worden voor de liars nog erger als Wren, degene die ze bovenaan hun lijstje van verdachten hebben staan, een slim plan bedenkt om Aria's vertrouwen te winnen en haar van de rest van de wereld te isoleren. De liars zullen samen moeten werken om Wren te ontmaskeren en niet alleen met elkaar, maar ook met anderen. Ezra en Jason bijvoorbeeld, die beiden het beste voor Aria willen. Zal het ze lukken Wren bij Aria weg te krijgen? Zijn Jason en Ezra bereid om met elkaar samen te werken voor Aria? En is Wren wel A, of heeft Wren misschien wel een andere reden Aria te manipuleren en te isoleren en denken de liars in de hele verkeerde richting? Zal het ze lukken A voor eens en voor altijd uit te schakelen?

    Foto's:
    Achtergrond:
    Klik

    Voorgrond:
    Aria Montgomery / Lucy Hale
    (Deze foto het liefst bijgesneden zodat alleen haar bovenlichaam te zien is, zodat je de kist waar ze op zit niet ziet.)

    Wren Kingston / Julian Morris

    Jason Dilaurentis / Drew van Acker

    Ezra Fitz / Ian Harding

    Sfeer: Donker, verdrietig.
    Horizontaal / Verticaal: Horizontaal, liefst de afmetingen van het achtergrondplaatje.
    Tekst: Alleen de titel.
    Het lettertype moet sierlijk zijn, welk lettertype het precies wordt maakt niet uit. Als het kan het liefst het woord 'A-ngel' groter onder de rest van de tekst en de 'A' van A-ngel in een ander font en roodgekleurd. De rest van de letters wit of zwart. Een beetje zoals hier (dit is de cover die ik zelf gemaakt heb maar ik vind deze niet zo goed gelukt, vandaar dat ik een andere zoek):


    Extra's: Als de plaatjes voor op de voorgrond niet goed passen of de kwaliteit niet goed genoeg is, mag je eventueel ook andere plaatjes van deze personages/acteurs zoeken (de namen staan erbij vermeld), zolang ze maar bij de sfeer van het verhaal passen. Ook zou ik de foto van Aria het liefst iets groter willen dan de rest.
    Ik heb ook een aanvraag in een ander topic gedaan.




    Alsjeblieft! Ik heb nog nooit een horizontale cover gemaakt, en ik vind hem zelf best goed gelukt. Ik kwam niet helemaal uit met de tekst, dus heb ik gedaan wat ik dacht wat het best bij de cover past (:

    - Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hij is mooi! Heb je anders ook nog een versie zonder de tekst erop?


    "Family don’t end in blood”

    Anaklysmos schreef:
    (...)




    Alsjeblieft! Als er iets veranderd moet worden, zeg het maar!


    Wauw :O Tis geweldig!


    obsessive rage

    Anaklysmos schreef:
    Ik kan zelf nog niet met gifs werken, maar ik kan de gif wel bewerken in mijn photoshop dat hij gewoon één plaatje word.



    Één van de nieuwste covers die ik gemaakt heb (:


    Oh wauw, ik vind deze r echt zooooo mooi! Ben gewoon jaloers op je coverskills! Succes met wat het dan ook voor is, de omslag is alvast schitterend!


    obsessive rage

    Ben voor mijn gevoel echt een vaste klant hier XD

    Titel: Het Zwaard van de Maan - Amaris
    Wel of geen username: Nee, wel graag A.T.A. de Goede erop.
    Beschrijving: Laten we simpel zeggen dat het over de jongen Hato haar die zijn vermiste broer en en zwaard uit een legende zoekt. (Fantasy)
    Foto's: Heb ik stom genoeg niet! Graag twee jongens en één meisje erop, de jongens hebben beide donker haar en licht ogen, het meeste rood haar en amberkleurige ogen. Oh, een en zwaard.
    De wens jongen mag en soort schijn zijn, de andere mag helemaal vooraan
    Sfeer: Mysterieus, avontuurlijk, zoals je cover van Kodon's Revenge
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: De titel en A.T.A. de Goede. Het lettertype? Simpel maar Fantasy. Amaris het liefste boven het Zwaard van de Maan, ook iets kleiner.
    Extra's: Mooie covers!

    Alvast nog twee ( ga een trilogie proberen )

    Titel: Amaris - De Dolk van de Zon
    * Wel of geen username: Zelfde als aanvraag 1
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving: Het is een vervolg op het vorige verhaal. Alleen is Tai, de broer van Hato, dit keer de hoofdpersoon.
    * Foto's:Graag hetzelfde als vorige keer, alleen dan nu de jongen die als school stond juist voor. En geen zwaard maar een dolk
    *Sfeer: Hetzelfde
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: De titel en A.T.A. de Goede, Amaris weer kleiner en bovenaan
    Extra's: -

    * Titel: De Boog des Sterren
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven. Nope.
    * Beschrijving: Deel drie van Amaris
    * Foto's: Nu mag er een boog zijn een het meisje mag het meeste opvallen, verder dezelfde personen
    *Sfeer: Zelfde als 1&2
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: De titel en A.T.A. de Goede
    Extra's: Nog nergens anders aangevraagd. Tenzij ik zwaar ontevreden ben ga ik dat ook niet doen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 13:10 ]


    obsessive rage

    Ik ga alles even bij werken en ik kan eventueel ook met gifs werken, al ben ik er nog niet heel goed in.
    (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."