• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    RousseauOrion schreef:
    * Titel
    Piper Halliwell, My Life Begins

    * Wel of geen username
    Liever geen username, maar wil je mijn voornaam erop zetten? Carianne

    * Beschrijving
    Piper Halliwell is de dochter van Piper Halliwell, ze is vijftien geworden. Al haar hele leven heeft ze doorgebracht in een weeshuis op de hoek van Greenwitch. Naarmate ze ouder en ouder wordt, wil Piper wel weten wie haar ouders zijn. Dit blijkt lastiger als ze dacht, zeker wanneer ze geadopteerd wordt en naar een toverschool genaamd Hogwarts moet. De krachten die Piper heeft maken een echt probleem op Hogwarts. De waarheid komt aan het ligt zodra er plotseling een brief komt.


    Foto's:
    Op de voorgrond wil ik graag Holly Marie Combs en op de achtergrond The Book Of Shadows

    Sfeer
    Duister, maar tegelijkertijd ook romantisch

    Horizontaal/Verticaal
    Maakt me niet uit, ik vind het namelijk allebei wel mooi

    Tekst:
    De link

    Extra's
    Ik heb hem nergens anders aangevraagd en dat zal ik ook niet doen, ik vind dat jij de mooiste covers kan maken






    Alsjeblieft! Ik hoop dat hij zo goed is, en dankjewel voor je compliment, ik ben blij dat je ze mooi vind :)

    - Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)





    Alsjeblieft! Ik hoop dat hij zo goed is, en dankjewel voor je compliment, ik ben blij dat je ze mooi vind :)

    - Meike


    Die is echt heel mooi!


    all because i liked a girl

    Ik heb ze ook nog in een ander lettertypte gedaan, die vond ik er wat beter bij passen;


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Ik heb ze ook nog in een ander lettertypte gedaan, die vond ik er wat beter bij passen;



    Ugh, welke moet ik nu kiezen XD


    all because i liked a girl

    Myrra schreef:
    * Titel: Laatste Wens
    * Wel of geen username: Nee, geen username.
    * Beschrijving:
    Sommige mensen wensen goede dingen, maar Lucy droomt enkel van goud en zilver.
    Al is dat niet helemaal waar, ze droomt ook van macht en misschien ook wel een beetje van criminaliteit.
    Als haar vader eindelijk goedkeurt dat ze mee mag naar de Caraïben om daar handel te drijven, komt een droom uit.
    En, al zou ze dit als eerlijke handelsdochter nooit mogen toegeven, als hun schip wordt overvallen door piraten wordt die droom compleet.
    Ze verkleed zich als jongen, en wordt een met de zee.
    Een met de mannen die allemaal een prijs op hun hoofd hebben...

    * Foto's: Ik heb alleen een aantal plaatjes van meerminnen, maar ik zou ook graag zien dat het over piraten gaat.
    Klik
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4
    Laatste Klik
    *Sfeer: Mysterieus, avontuurlijk, ouderwets.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Tekst: Deze of deze. Iets anders wat erbij past mag natuurlijk ook.
    Extra's: Zou je er een met en een zonder tekst willen maken?





    Alsjeblieft! Als er iets veranderd moet worden, zeg het maar!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    ey uh, ik weer ik heb nog een cover nodig als dat mogelijk is..
    * Titel: Just Walkers..~TWD
    * Wel of geen username: Nope
    * Beschrijving: Wanneer alles op kapotgaan staat overleven alleen maar 7.
    Kunnen zij deze fiasco tegenhouden?!
    De wereld weer.... Normaal maken?...





    ~16+ Wegens Geweld.
    ~Walkers
    ~Guns
    ~Dood

    * Foto's:

    en nog iets met walkers
    *Sfeer: Donkere sfeer
    Tekst: http://www.dafont.com/rosart.font?text=Just+Walkers...-TWD&back=theme


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Werk je ook met gifs in je cover aangezien ik totaal geen goede foto's kan vinden?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    Werk je ook met gifs in je cover aangezien ik totaal geen goede foto's kan vinden?


    Had precies dezelfde vraag ^
    x


    I'm a fucking waste of space, I'm just a stupid kid

    Ik kan zelf nog niet met gifs werken, maar ik kan de gif wel bewerken in mijn photoshop dat hij gewoon één plaatje word.



    Één van de nieuwste covers die ik gemaakt heb (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    * Titel: Neville Longbottom and the resistance against the Carrows.
    * Wel of geen username: Geen
    * Beschrijving:
    Marcel Lubbermans begint aan zijn zevende jaar op Zweinstein, wanneer Harry op jacht is naar de gruzielementen. Als hij aankomt op de school blijkt Zweinstein helemaal verandert te zijn. Sneep is het nieuwe schoolhoofd en er zijn twee nieuwe vreselijke leerkrachten: de Kragges. Ze doen er alles aan om het leven van de leerlingen zuur te maken. Marcel beslist dat hij zich niet zal laten doen en word de leider van een opstand. Hij richt de Strijders van Perkamentus opnieuw op en gaat in aanval tegen de Kragges.
    (Dit is niet de officiële samenvatting.)
    * Foto's:
    - http://i60.tinypic.com/33w4mz4.jpg
    - En natuurlijk ook nog een foto van Neville Longbottom. Best uit de film "Harry Potter and the Deathly Hallows", en bebloed, maar als je deze intikt op google kan je niet missen (: . Ik geef bewust geen bepaald plaatje zodat je een Neville kan kiezen die er het best inpast, als dat geen te groot probleem is voor jou.
    *Sfeer: Opstandig, als dat een sfeer is (; .
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Haha, misschien kan je iets proberen met Marcelle, heel toepasselijk (': . En als het niet goed lijkt mag je natuurlijk ook een ander kiezen.
    Extra's:
    Ik heb al een topic geopend waarin ik naar covers vroeg en heb er al heel goede binnengekregen. Maar ik ben benieuwd wat jij er van zou maken (: .


    I wanna be a wizard!

    * Titel: In het Web van de Spin/ In the Spider's Web (ik wil graag een engelse versie erbij)
    * Wel of geen username: nope
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving: Een jonge vrouw beland in de armen van een superschurk en alleen haar vrienden kunnen haar eruit redden, maar alleen als er veel geheimen aan het licht komen, en die geheimen kunnen heel engeland op de kop zetten.
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving. Jim/James Moriarty uit Sherlock en als actrice fc Natalie dormer
    *Sfeer: Duister, eng, misdadig iets met een spin of spinnenweb is wel cool, het speelt zich in modern engeland af.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: geen idee
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!
    Extra's: link naar story om het misschien te verduidelijken KLIK

    [ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 17:39 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Even een MT hoowr x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Titel: Kissed by an A-ngel
    Wel of geen username: Geen username.
    Beschrijving:

    Gebaseerd op de serie Pretty Little Liars.
    Als Aria, na de zoveelste aanslag van A, op het randje van de dood ligt, beseffen de liars en hun geliefden dat ze er echt achter moeten komen wie deze mysterieuze persoon nu eigenlijk is en snel ook, want er zijn nu toch al best veel slachtoffers gevallen door A.
    Gelukkig overleeft Aria het op het nippertje, maar ligt door het ongeluk wel drie maanden in coma. Als ze wakker wordt, is ze alleen niet meer precies de Aria die ze was, want een langdurige coma als deze heeft zo zijn gevolgen. De zorgen worden voor de liars nog erger als Wren, degene die ze bovenaan hun lijstje van verdachten hebben staan, een slim plan bedenkt om Aria's vertrouwen te winnen en haar van de rest van de wereld te isoleren. De liars zullen samen moeten werken om Wren te ontmaskeren en niet alleen met elkaar, maar ook met anderen. Ezra en Jason bijvoorbeeld, die beiden het beste voor Aria willen. Zal het ze lukken Wren bij Aria weg te krijgen? Zijn Jason en Ezra bereid om met elkaar samen te werken voor Aria? En is Wren wel A, of heeft Wren misschien wel een andere reden Aria te manipuleren en te isoleren en denken de liars in de hele verkeerde richting? Zal het ze lukken A voor eens en voor altijd uit te schakelen?

    Foto's:
    Achtergrond:
    Klik

    Voorgrond:
    Aria Montgomery / Lucy Hale
    (Deze foto het liefst bijgesneden zodat alleen haar bovenlichaam te zien is, zodat je de kist waar ze op zit niet ziet.)

    Wren Kingston / Julian Morris

    Jason Dilaurentis / Drew van Acker

    Ezra Fitz / Ian Harding

    Sfeer: Donker, verdrietig.
    Horizontaal / Verticaal: Horizontaal, liefst de afmetingen van het achtergrondplaatje.
    Tekst: Alleen de titel.
    Het lettertype moet sierlijk zijn, welk lettertype het precies wordt maakt niet uit. Als het kan het liefst het woord 'A-ngel' groter onder de rest van de tekst en de 'A' van A-ngel in een ander font en roodgekleurd. De rest van de letters wit of zwart. Een beetje zoals hier (dit is de cover die ik zelf gemaakt heb maar ik vind deze niet zo goed gelukt, vandaar dat ik een andere zoek):


    Extra's: Als de plaatjes voor op de voorgrond niet goed passen of de kwaliteit niet goed genoeg is, mag je eventueel ook andere plaatjes van deze personages/acteurs zoeken (de namen staan erbij vermeld), zolang ze maar bij de sfeer van het verhaal passen. Ook zou ik de foto van Aria het liefst iets groter willen dan de rest.
    Ik heb ook een aanvraag in een ander topic gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 18:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    Green245 schreef:
    ey uh, ik weer ik heb nog een cover nodig als dat mogelijk is..
    * Titel: Just Walkers..~TWD
    * Wel of geen username: Nope
    * Beschrijving: Wanneer alles op kapotgaan staat overleven alleen maar 7.
    Kunnen zij deze fiasco tegenhouden?!
    De wereld weer.... Normaal maken?...





    ~16+ Wegens Geweld.
    ~Walkers
    ~Guns
    ~Dood

    * Foto's:

    en nog iets met walkers
    *Sfeer: Donkere sfeer
    Tekst: http://www.dafont.com/rosart.font?text=Just+Walkers...-TWD&back=theme





    Alsjeblieft, ik hoop dat deze goed is! Als ik iets moet veranderen zeg het maar!!

    - Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)




    Alsjeblieft, ik hoop dat deze goed is! Als ik iets moet veranderen zeg het maar!!

    - Meike




    Yoepie Dankje! hij is super mooi geworden (H)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!