• Goed. Ik moet dus nu zo'n tweede k*t spuiten tegen baarmoederhalskanker. Ik ben zoo bang! Ik moet hem 5 oktober.
    Heeft iemand tips? En doet ie pijn?

    Eh, ik denk dat het net is als de eerste prik? Geen reden om je druk te maken. Hoe meer je aandacht besteedt aan hoe vervelend het is, hoe vervelender het ook daadwerkelijk gaat worden. Je kan het beter afwachten en gewoon over je heen laten komen in plaats van er continu over te piekeren.


    26 - 02 - '16

    Dat is toch hetzelfde als de eerste prik? Er zit daar geen verschil tussen.

    Er is geen reden om je druk te maken. (:


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    Er is geen reden om je druk te maken. (:


    Jawel want ik heb erge prikangst en kan bijna flauwvallen.
    En daar heb k GEEN zin in (huil)

    Je maakt het alleen maar erger voor jezelf als je continu piekert over het feit hoe naar het kan zijn.


    26 - 02 - '16

    Niet kijken naar de prik en focus je op wat anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HorseXx schreef:
    (...)

    Jawel want ik heb erge prikangst en kan bijna flauwvallen.
    En daar heb k GEEN zin in (huil)


    Denk eens logisch na. Wat is de reden van je prikangst? Is het een eerdere ervaring of zit het gewoon in je hoofd dat het zo eng is? Is je angst gegrond of is er eigenlijk helemaal niks om bang voor te zijn. In feite is het bijna het zelfde als een doorn die in je huid prikt. Daar val je toch ook niet flauw van? (:
    Stel voor jezelf een beloning, bijvoorbeeld 'na de prik mag ik een uurtje gamen', of 'na de prik mag ik een groot stuk chocolade'. Dan kan je tijdens het prikken denken aan dat leuke en merk je er minder van (;

    Ik hou overigens ook niet van prikken - ik ben er niet bang voor -, maar de bmhk-prik had ik niet zo'n last van!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 18:47 ]

    Hij deed minder pijn dan de eerste, bij mij haha.
    En ik heb hele erge prikangst dus naja. Although. Bij mij was ie een beetje mis geprikt haha, dus het deed wel deels pijn.
    Maar maak je maar geen zorgen hoor. Komt wel goed (:


    "No one can hate you with more intensity than someone who used to love you." - Cupido ||| [Nieuw Account]

    Leid jezelf af en rustig en diep ademhalen. Everything will be fine. (:


    -

    Ja ik moet de prik ook tegen baarmoederhals kanker en ja soms denk ik er wel eens aan van doet het pijn of hoe gaat het verlopen
    Mijn zus zegt dat het niet veel pijn doet als de dokter de spuit heeft gezegd maar ze zegt dat het daarna stijf is je arm dan he;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Gewoon wegkijken wanneer de spuit gezet wordt. Doe ik ook altijd en het helpt wel! (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Goh dat is voor mij alweer eeuwen geleden, maar het valt echt heel erg mee, geloof me als ik geprikt moet worden begin ik normaal te hyperventileren, dus ik zeg dit niet snel :Y)

    Ogen dicht, Door blijven ademen, auw roepen en het is voorbij.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    De prik doet geen pijn. Je moet proberen zo rustig mogelijk op de stoel te gaan zitten en niet op de spuit zelf te letten of er naar te kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En dan moest ik met mijn domme kop een Piercing nemen, terwijl ik als de dood ben voor naalden. En die piercing-naald was wel heel dik.