• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    AlisonAriaEmily
    NecklaceOfRope
    AlisonAriaEmily
    Myrra
    ColtonLee
    Antichrist
    Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik had het blijkbaar over het hoofd gezien dat je er ééntje wou zonder letter typte, oops. Ik kon de tweede niet meer vinden, blijkbaar had ik hem niet als psd bestand opgeslagen en kan ik helaas de titel niet verwijderen, maar hier heb je de eerste zonder titel;

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 20:29 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Naw dat is jammer. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan ik ook een reactie plaatsen voor een cover van een ORPG? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Kan ik ook een reactie plaatsen voor een cover van een ORPG? (:


    Natuurlijk kan dat!! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    PicadillyCircus schreef:
    (...)
    Natuurlijk kan dat!! (:

    Oke, dan ga ik dat vanavond doen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    * Titel: rack & ruin / road to ruin / cloudburst. Welke vind je zelf het mooist als ik even mag vragen? Ik moet even nog een keuze maken.

    * Wel of geen username: alpines (kleine letters, mag ergens heel subtiel staan)

    * Verhaallijn:

    Voldemort en zijn Death Eaters bereiden zich voor op de grote confrontatie met Harry Potter. Ondanks dat hij dit niet laat blijken, is The Dark Lord niet helemaal zeker van zijn zaak. Hij laat zijn volgelingen een zoektocht ondergaan naar een lang verloren artefact dat ooit in zijn bezit is geweest. Als Bellatrix het voorwerp heeft opgespoord, lijkt de overwinning heel dichtbij. Het enige probleem is dat het in handen is van de 21-jarige jager van het Ierse Quidditch team. Voldemort legt de opdracht om het artefact te bemachtigen in handen van één van zijn laatste rekruten, Draco Malfoy. Voor hem de ideale kans om zich te bewijzen tegenover de Tiran en om zijn veiligheid te garanderen. Alleen raakt Draco er dieper in verwikkelt dan hij ooit verwacht had. Wat als zijn leven niet langer het enige is wat op het spel staat.


    * Foto's:
    quidditchfield 1 & 2 / Draco 1, 2, 3 &4 / Willa 1, 2 & 3. Als je een foto voor de hoofdpersonages zou kunnen vinden die beter past, ga vooral je gang er mee. De hoofdpersonages mogen wel vooral niet lachen en moeten er eerder neerslachtig uitzien.

    Sfeer: De sfeer rond de hoofdpersonages zou ik graag wat triest en somber hebben. Zodat dat goed contrastreert met het in quidditch stadium. Hier zou ik de vlammen wat extremer willen qua kleur. Beetje zoals in de tweede foto, maar niet perse zo extreem. Daarnaast zoek ik een beetje naar een hopeloze sfeer. Alles valt in duigen, bij wijze van spreken.

    Horizontaal / Verticaal: wat je zelf het beste uitkomt, of jezelf het mooist vind

    Tekst: Ik zou de cover liefst zonder lettertype zien eerst. Zodat ik kan beslissen wat er bij past.

    Extra's:
    * ga vooral je gang ermee. Als je iets wilt aanpassen of je denkt dit zal mooier uitkomen. Doe gerust je zin (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 18:02 ]


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Atreyu schreef:
    * Titel: Hellbound.
    * Wel of geen username: Nope.
    * Beschrijving:
    "I'm just trying to fight my demons."

    "I am your demon, fight me."

    Louis Tomlinson is just your regular eightteen year old, mostly then. He seems to have the perfect life, a loving family, has great grades and he goes to church every Sunday since he is highly religious.
    It's not the definition of perfect to Louis though, since people just can't stop telling him how they want him to die as soon as possible. Louis can't fight it, he isn't strong enough to ignore all the accusing voices.
    All that changes when a gorgeous boy names Harry steps into his life and at first Louis thinks Harry is all he ever wanted, until he realizes what Harry's true intentions are and how much charming words can hide.

    * Foto's: Voor Harry deze, of deze.
    Voor Louis deze of iets vergelijkbaars.
    Sfeer: Donker, angst.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal, graag.
    Tekst: Alleen de titel, in dit lettertype, of iets wat jij er goed bij vind passen.
    Extra's: Niet dat ik weet. ^-^





    Als ik er nog iets aan moet veranderen / bijvoegen zeg het maar ^^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    PicadillyCircus schreef:
    (...)




    Als ik er nog iets aan moet veranderen / bijvoegen zeg het maar ^^


    Aaah, hij is zo awesome. *-*
    Niks meer aan veranderen, ghehe.


    Because I love him, do I need another reason?

    Een beetje later dan ik wilde.
    * Titel: Lying Experiment.
    * Wel of geen username: Het is een ORPG. Voor mij maakt het op zich niet zo uit – doe maar wat je er het mooist uit vindt zien.
    * Beschrijving: Tientallen jaren geleden tijdens een grote oorlog, zijn wetenschappers erin geslaagd een grote stad af te schermen van de buitenlucht, die giftig was geworden door alle kernwapens die gebruikt werden. Nu, tientallen jaren later, draait deze stad op de wetenschap. Alles wordt wetenschappelijk bepaald door het uitgebreid observeren van kinderen tijdens hun schoolperiode en door het doen van testen. Dit is ten minste wat ze wijs wordt gemaakt en waar ze mee opgroeien. Wat als alles een groot experiment is om te zien hoe mensen zouden reageren op een dergelijke samenleving waarin letterlijk je hele leven voor je uitgestippeld wordt door de wetenschap?
          Dit verhaal gaat over twee jonge mensen die hier zijn opgegroeid. Beide worden ze geplaatst bij een speciale afdeling die over de veiligheid gaat. Ze worden opgeleid om de mensen te beschermen tegen gevaren van binnen- en buitenaf. Ze leren hierbij te vechten en leren wapens te hanteren. Wat als ze erachter komen dat dit een experiment is? Dat de wereld veel groter is dan alleen die van hun?
    * Foto's: De karakters die door ons gekozen zijn, zijn Shailene Woodley & Niko Pepaj. Maakt niet veel uit welke foto's je van hen neemt, als het maar bij de genre's (actie, sci-fi, romantiek) past.
    Sfeer: Actie en toch met een romantisch sfeertje erin.
    Horizontaal / Verticaal: Hm, horizontaal.
    Tekst: De tekst moet erbij passen – geen sierlijke, denk ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vulpes schreef:
    * Titel: rack & ruin / road to ruin / cloudburst. Welke vind je zelf het mooist als ik even mag vragen? Ik moet even nog een keuze maken.

    * Wel of geen username: alpines (kleine letters, mag ergens heel subtiel staan)

    * Verhaallijn:
    Voldemort en zijn Death Eaters bereiden zich voor op de grote confrontatie met Harry Potter. Ondanks dat hij dit niet laat blijken, is The Dark Lord niet helemaal zeker van zijn zaak. Hij laat zijn volgelingen een zoektocht ondergaan naar een lang verloren artefact dat ooit in zijn bezit is geweest. Als Bellatrix het voorwerp heeft opgespoord, lijkt de overwinning heel dichtbij. Het enige probleem is dat het in handen is van de 21-jarige jager van het Ierse Quidditch team. Voldemort legt de opdracht om het artefact te bemachtigen in handen van één van zijn laatste rekruten, Draco Malfoy. Voor hem de ideale kans om zich te bewijzen tegenover de Tiran en om zijn veiligheid te garanderen. Alleen raakt Draco er dieper in verwikkelt dan hij ooit verwacht had. Wat als zijn leven niet langer het enige is wat op het spel staat.


    * Foto's:
    quidditchfield 1 & 2 / Draco 1, 2, 3 &4 / Willa 1, 2 & 3. Als je een foto voor de hoofdpersonages zou kunnen vinden die beter past, ga vooral je gang er mee. De hoofdpersonages mogen wel vooral niet lachen en moeten er eerder neerslachtig uitzien.

    Sfeer: De sfeer rond de hoofdpersonages zou ik graag wat triest en somber hebben. Zodat dat goed contrastreert met het in quidditch stadium. Hier zou ik de vlammen wat extremer willen qua kleur. Beetje zoals in de tweede foto, maar niet perse zo extreem. Daarnaast zoek ik een beetje naar een hopeloze sfeer. Alles valt in duigen, bij wijze van spreken.

    Horizontaal / Verticaal: wat je zelf het beste uitkomt, of jezelf het mooist vind

    Tekst: Ik zou de cover liefst zonder lettertype zien eerst. Zodat ik kan beslissen wat er bij past.

    Extra's:
    * ga vooral je gang ermee. Als je iets wilt aanpassen of je denkt dit zal mooier uitkomen. Doe gerust je zin (:


    Tot nu toe heb ik dit;



    Ik wil graag weten wat je er van vind zodat ik nog het een en ander kan aanpassen.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    PicadillyCircus schreef:
    (...)

    Tot nu toe heb ik dit;



    Ik wil graag weten wat je er van vind zodat ik nog het een en ander kan aanpassen.

    ik heb even al gereageerd in je gb ook. Ik ben echt tevreden met de personal touches. De tekst die er aan de zijkant bij staat is echt leuk!
    Als het niet lukt om hem er in de hoogte wat langer te maken, dan maakt het niet zoveel uit hoor (:


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

Het zal waarschijnlijk eventjes duren eze week voordat ik weer verder kan met covers maken, mijn rechter arm zit namelijk in het gibs.


"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

^ How did you do that?


Don't walk. Run, you sheep, run.

Vulpes schreef:
(...)[/spoiler]
ik heb even al gereageerd in je gb ook. Ik ben echt tevreden met de personal touches. De tekst die er aan de zijkant bij staat is echt leuk!
Als het niet lukt om hem er in de hoogte wat langer te maken, dan maakt het niet zoveel uit hoor (:




Ik krijg hem niet nog groter, tenzij ik een nieuwe maak met verticaal, maar dan maak ik eerst even die van Caffeine als je het niet erg vind. (:


"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

* Titel: The Elementals
* Wel of geen username: Geen
* Beschrijving:

Ieder jaar worden in Elementis The Elemental Games gehouden. In deze Elementals strijden acht jongeren tussen de 18 en 22 voor winst en eer. De secties zijn Ignis(vuur), Aqua(water), Terra(aarde) en Aeris(lucht). Alyssa (19 jaar, Ignis) en [insert boy name] (20, Aqua), worden tijdens de Elementals op elkaar verliefd. Een verboden liefde, aangezien de rivaliteit tussen de Sections erg groot is Het is gebaseerd op het RPG van mij en Sobremesa. wij schrijven dit verhaal dan ook samen en het zal in het engels geschreven worden.

* Foto's:
Faceclaim Meisje: Barabra Palvin
Faceclaim jongen: Francisco Lachowinski
De foto's maken in principe niet heel erg veel uit. Ook zou ik er het liefst elk element in verwerkt willen hebben, maar als dat niet lukt is het niet erg. Verder mag je eventueel nog van alles qua foto's toevoegen als jij het bij de cover vindt passen.
Sfeer: De sfeer zou ik graag Romantisch, maar met rivaliteit willen hebben, aangezien de liefde verboden is, en ze strijden voor winst die hen een heel stuk op weg zou helpen in de wereld en waardoor ze verzekerd zijn van een goede baan.
Horizontaal / Verticaal: Verticaal als het zou kunnen graag ^-^
Tekst: http://www.dafont.com/capture-it.font?text=The+Elemntals of http://www.dafont.com/angilla-tattoo.font?text=The+Elementals&psize=l
Maar als jij een lettertype hebt wat beter uitkomt/leuker staat, is dat natuurlijk ook geen probleem aangezien ik het erg moeilijk vindt om een lettertype te plaatsen als ik niet weet hoe de cover er verder uit zal zien.
Extra's: Ik zou graag een cover met en een cover zonder tekst hebben ^-^


take me back to the basics and the simple life