• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Alsjeblieft! Ik hoop dat hij goed is,


    Hij is echt superdupermooi!!!!!!!!!
    Niet stom bedoeld maar zou je hem misschien een beetje in kleur kunnen maken?
    Helaas kan ik je niks terugbetalen behalve mijn ongelofelijke dank.


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Ik krijg hem helaas niet lichter, aangezien ik de plaatjes in zwart wit heb gedaan, ik hoop niet dat het al te erg is. En je hoeft me niet te betelen met credits, ik doe het omdat ik het leuk vind om te doen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ok, heel erg veel bedankt!!!


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Malachai schreef:
    * Titel:
          Seductive Fire, maar als het kan ook een versie met de Nederlandse titel – Verleidelijk Vuur

    * Wel of geen username:
          Geen

    * Beschrijving:
         
    Een onschuldig, jonge vrouw wordt in de donkere wereld gezet. Adalae Bragov, een jongedame met de leeftijd van twintig is nieuw bij één van Amerika's grootste bedrijven – Parker Industries. Een bedrijf die haast van alles doet, van televisies produceren tot het testen van etenswaren. Zo leert Adalae ook een man kennen die ze in de loop van de tijd beter leert kennen en zo ook in contact komt met de donkere kant van de Big Apple.
    Een verhaal vol met avonturen, misdaden en verraad.

    * Foto's:
          Nummer 1, Ethan
          Deze zou ik er graag op willen hebben, maar hij heeft een watermark, Adalae
          Optie twee Adalae [Anders een foto van Nina Dobrev in formeel kledij]
          Jackson, optie 1
          Jackson, optie 2
    Nina Dobrev – Adalae, Chris Wood – Ethan, Jensen Ackles – Jackson

    *Sfeer: Grimmig, mysterieus
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Geen
    Extra's: Geen






    Alsjeblieft! Als er iets moet veranderen zeg het maar (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)





    Alsjeblieft! Als er iets moet veranderen zeg het maar (:


    Oh heel erg bedankt! Kan je misschien een oudere foto van Jensen nemen? If possible?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Natuurlijk, bij NL versie of beiden?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Natuurlijk, bij NL versie of beiden?


    Beide, als het kan ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Even mijn topics. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."




    De verbeterde versie (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 15:59 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Even MT voor als ik een cover nodig heb.


    Physics is awesome

    Titel: Never let me go
    Wel of geen username: Niet nodig, ik verander hem toch elke maand ^^
    Beschrijving: Dit wordt een (kort)verhaal over Haymitch en Effie, dat plaats zal vinden tussen de 50ste en de 74ste Hongerspelen.
    Foto's:

    Effie 1
    Effie 2
    Effie 3
    Effie 4
    Effie 5
    Effie 6
    Effie 7
    Haymitch 1
    Haymitch 2
    Haymitch 3
    Hayffie 1
    Hayffie 2
    Hayffie 3
    Hayffie 4
    Hayffie 5 (deze is één van mijn favorieten)
    Hayffie 6
    Mrs. Trinket (ze hoeft er niet per se op te staan)

    FC's: Kate Winslet als Effie (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)
    Jim Carrey als Haymitch (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)
    Daphne Guinness als Mrs. Trinket (Evening in Space)

    De logo's van District 12 en het Capitool mogen er ook bij, maar deze zijn niet echt noodzakelijk aangezien iedereen wel weet dat Haymitch uit 12 komt en Effie uit het Capitool.

    Dit zijn natuurlijk veel te veel foto's, maar ik wilde je er genoeg geven. Je kiest maar ^^
    Sfeer: Romantisch, dramatisch
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal, pretty please.
    Tekst: Het liefst een simpel font zoals een van deze, tenzij je iets beter vind. Je krijgt alle vrijheid van mij. En graag ook alle woorden zonder hoofdletter ^^
    Extra's: Ik hou van simpele covers.


    kindness is never a burden.

    * Titel
    Arien
    * Korte Samenvatting

    De legende vertelt dat de Valar, toen Morgoth de Twee Bomen hun Licht ontnam, ze de twee laatste vruchten van Telperion en Laurelin aan de hemel zetten en twee Maiar aanduidden om deze rond de wereld te leiden, zodat deze weer in het licht kon baden. Arien werd gekozen om de Zon te leiden, aangezien zij de enige was die zijn warmte kon verdragen. Tilion, die van Arien hield, werd gekozen om haar te volgen en de Maan met zich mee te dragen.
    Arien was een geest van vuur en haar ogen waren zo fel dat niemand haar aan kon kijken. Ook Morgoth vreesde haar en daarom verborgen zowel hij als zijn onderdanen zich altijd voor haar brandende blik. Toch verlangde hij naar de macht die zij bezat en probeerde hij haar te overtuigen om zijn vrouw te worden. Arien weigerde en uit wraak roofde Morgoth haar maagdelijkheid, om haar te misbruiken en om een glimp van haar macht te kunnen stelen. Ariens geest brak en ze verliet Arda. Zo verliet de machtigste vuurgeest die aan de kant van de Valar stond de bekende wereld.
    †

    Na de val van de Númenor in de Tweede Era keert Morgoth's dienaar Sauron weer terug naar Midden-Aarde. Elfen en Mensen zullen hun krachten moeten bundelen om dit kwaad voor eens en voor altijd te verslaan. Terwijl de machtige koning Gil-galad de Elfen en Mensen van Eriador bij elkaar krijgt, maken ook Amdír van Lothlórien en Oropher van Demsterwold zich klaar voor de strijd. Tijdens deze woelige tijden ontdekken de wachters van bosrijk echter iets dat alles wat Midden-Aarde ooit gekend heeft kan veranderen, indien het in de verkeerde handen valt.

    * Foto's



    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus
    * Horizontaal of verticaal ?
    Horizontaal graag
    * Eventuele Exta's
    Ik hou van simpele covers
    /

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 17:26 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Shireen schreef:
    * Titel: Queen of the Field
    * Wel of geen username: Geen
    * Beschrijving:
    [Twelve Years a Slave fanfic]. Marigold werd geboren als blank meisje met een zwarte tweelingzus als kind van een blanke vader en zwarte moeder. Omdat ze op een plantage onder de 'niggers' was geboren werd zij automatisch ook slaaf. Ze werd een paar keer doorverkocht en komt uiteindelijk uit op de plantage van Master Epps, waar het verhaal zich afspeelt. Omdat ze blank is valt ze een beetje buiten de groep (ze wordt niet gediscrimineerd, maar ze hoort er gewoon niet echt bij), maar dit komt ook deels door hoe Master Epps haar behandeld. Maar little-does-everyone-know, kan Marigold schrijven en lezen (dat heeft ze ooit van één van haar Masters geleerd). Dit zal ze zeker gebruiken om op te staan tegen de slavernij.

    * Foto's:
    *Sfeer: Een beetje ouderwetse, maar drama-achtige stijl. Misschien iets dat een sfeer geeft van hard werk en veel warmte (maar niet perse hele warme kleuren) EDIT: wellicht is het makkelijker om het zwart-wit te doen omdat 2 van de foto's ook zwart-wit zijn, dat is ook prima, maar als het anders kan: graag!
    Horizontaal / Verticaal: verticaal
    Tekst: De titel wat groter en op de voorgrond, en klein onderaan in het midden 'It's a long way down.' (met de aanhalingstekens (als een quote uit het verhaal)) Het lettertype maakt niet heel veel uit, maar de titel graag QUEEN in een wat strakker lettertype, en OF THE FIELD in een ietsjes sierlijker lettertype. De 'It's a long way down.' graag alsof het met de hand geschreven is.
    Extra's: -

    ik hoor het graag als je nog vragen hebt/iets onduidelijk is :Y)





    Alsjeblieft, het was even puzzelen maar hij is af. Als er nog iets veranderd moet worden hoor ik het graag.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)




    Alsjeblieft, het was even puzzelen maar hij is af. Als er nog iets veranderd moet worden hoor ik het graag.


    omygod hij is zo mooi c: lav it

    kun je misschien alleen 'It's a long way down.' heel wat kleiner maken?
    Oh, en voor 'of the field' heb ik een goed lettertype gevonden eindelijk
    http://www.dafont.com/birds-of-paradise.font?text=of+the+field

    thanks again <3


    how dare you speak of grace

    * Titel: Lucius Sa. Tan | Love me With Fire
    * Wel of geen username: wel
    * Beschrijving:

    Lucie Te Brink is een brugklasser die hopeloos verliefd wordt op Lucius Sa .Tan, Zijn Rode Gloeiende ogen maken Lucie gek
    alleen wat iedereen +Lucie niet weet is dat Lucius geen mens is
    Lucius is......... de zoon van de duivel.
    toch blijft Lucie verliefd op Lucius wat vele moeilijkheden met zich mee brengt

    * Foto's:


    *Sfeer: Donker,Vuur
    Horizontaal / Verticaal: verticaal
    Tekst: http://www.dafont.com/hot-librarian.font?text=Lucius+Sa.+Tan+%7C+Love+me+With+Fire&back=theme
    Extra's: |geen|

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 14:02 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!