• Hi,
    Ikzelf en Ephrya zijn van plan om binnenkort een story te activeren, enkel hebben we nog geen cover kunnen vinden. Vandaar dit topic.

    Wat ik wil?

    † Titel en moet deze erop? Behind the Truth en ja, graag.
    † Username erop? Liever niet, gezien ik deze altijd wanneer mogelijk wijzig en het dan dus niet meer klopt.
    † Samenvatting verhaal (onder een spoiler)

    Ariana is een gewoon alledaags meisje. Echter, dit denkt ze. Het volk om haar heen verbergt iets voor het meisje, iets wat ze nooit te weten mag komen.
    Uit tests na haar geboorte bleek namelijk dat Ariana een speciale gave had. Een gave waar geen enkel ander persoon ter wereld over beschikte. Met haar gezang zou het meisje een leger vanuit de zee op kunnen roepen. Sirenes en meerminnen, maar ook zeedieren en Mythische zeedieren als Hippocampi. Ook zou het meisje de controle hebben over water en al zijn vormen.
    Het meisje zou onstopbaar zijn, als ze het wist. Ariana zou vijanden en bondgenoten kennen. Ze zou een Wereldoorlog kunnen ontketenen, ze zou de wereld kunnen verwoesten. Enkel, wanneer Ariana er na een lange tijd alsnog achter komt, krijgt ze te weten dat er nog meer is.
    Er bestaan er namelijk meer. Een jongen met de beschikking over vuur, en die de gave heeft om alle wezens uit de hel op te roepen. Een meisje met de controle over lucht en zweven, en die de gave heeft om alle luchtwezens op te roepen. Mytisch en echt. En tot slot een jongen met de controle over aarde, en die de gave heeft om alle wezens van onder de grond en uit het bos op te roepen. Mytisch en echt.
    Hoe zal Ariana omgaan met haar kracht? Wie zullen haar vijanden zijn, en wie haar bondgenoten? Zullen er liefdes ontstaan? Zal Ariana's geest vrede kennen, of harde oorlog?

    † Korte uitleg wat ik zoek. Het verhaal wordt vanuit het opzicht van zowel Ariana als de jongen met de gave van vuur genaamd Dominic gespeeld. Voor Ariana had ik graag als FC Shailene Woodley, en deze wil ik er dan ook graag op. Voor Dominic wordt er als FC Thomas Brodie-Sangster gebruikt, ook deze wil ik er graag op. Daarbij zou ik er ook graag een water- en vuurelement in hebben, en misschien nog lucht en aarde. Hierin geef ik jullie volledig de vrije loop. Ook met de achtergrond en foto's geef ik jullie de vrije loop, gezien Ephrya en ik nog geen exacte locatie hebben besproken.
    † Horizontale of verticale cover? Het liefst heb ik verticaal.
    † Sfeer? Graag een soort avontuurlijke sfeer, niet te licht maar ook niet te donker.

    De mensen die het willen proberen, ontzettend bedankt. Zowel ik als Ephrya waarderen het heel erg als jullie deze moeite voor ons willen doen.

    MVG,

    Calendis.

    P.S: Rond 20 januari zullen Ephrya en ik een cover uit gaan zoeken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 11:47 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Even een MT zodat ik dit alsnog kan volgen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    I'll try sonething voor mijn live spammertjes. Maar vanmiddag heb ik mn laptop pas weer dus jullie moeten wel ff wachten (:


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    I'll try sonething voor mijn live spammertjes. Maar vanmiddag heb ik mn laptop pas weer dus jullie moeten wel ff wachten (:
    Heel lief dat je voor ons iets wil proberen, Leo (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik ga wat proberen zo meteen.


    -

    TheHangingTree schreef:
    Ik ga wat proberen zo meteen.
    Lief, dankjewel Henk c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Lemme try something c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    Lemme try something c:
    Tof, bedankt Marie c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Klinkt interessant, ik zal zeker kijken of ik iets voor je kan doen (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Klinkt interessant, ik zal zeker kijken of ik iets voor je kan doen (:


    Well. time to give up.


    take me back to the basics and the simple life

    DreamerN schreef:
    Klinkt interessant, ik zal zeker kijken of ik iets voor je kan doen (:
    Super, dankjewel! c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Well. time to give up.


    Whut? O.o No, don't give up!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Whut? O.o No, don't give up!


    Haha. Maar jou covers zijn altijd zo perfect en dan kom ik aan met een verlept plaatje wat een cover voor moet stellen


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Haha. Maar jou covers zijn altijd zo perfect en dan kom ik aan met een verlept plaatje wat een cover voor moet stellen


    This.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Haha. Maar jou covers zijn altijd zo perfect en dan kom ik aan met een verlept plaatje wat een cover voor moet stellen


    Bij mij komt ook veel geluk kijken hoor, het ligt er vaak ook echt aan of ik de juiste plaatjes bij elkaar kan vinden en dan moet ik daar nog iets uit weten te krijgen. xD

    Maakt het lettertype trouwens ook uit?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 0:57 ]


    Credendo Vides

    oké, tot nu toe heb ik dit als mijn eerste poging...
    Maar ik zit nu een beetje met de tekst... Kijken hoe die het beste erop kan zonder te groot over te komen maar nog wel gewoon mooi leesbaar is (bloos)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 1:27 ]


    Credendo Vides