• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    MT, voor als ik iets nodig heb. ^-^


    Because I love him, do I need another reason?

    * Titel: Hidden blossom
    * Wel of geen username: niet username, maar eigen naam: Nina van Apeldoorn
    * Beschrijving: Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.
    * Foto's: Link naar collectie op weheart it
    Alleen een van de meisjes met bruin haar, je hoeft niet perse een van die foto's te gebruiken. Als ze maar duidelijk Aziatisch is en lang donkerbruin haar heeft.
    Sfeer: Avontuurlijk, historisch, Koreaans, graag met een element van kersenbloesem, maar niet té roze
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Enkel de titel
    lettertype 1
    Lettertype 2
    lettertype 3
    Je mag ook zelf kiezen, wat jou leuk of mooi lijkt!

    Extra's: nope! succes en alvast bedankt
    xx


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein


    Ik ben recent terug begonnen met het herschrijven van mijn verhaal Bevroren liefde. Ik heb daar al een hele mooie cover voor, maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen, zeker nu ik verbluffende resultaten continu op het forum zie. Ook helpen nieuwe werkjes altijd voor mijn motivatie en inspiratie.
    Hieronder vind je (hopelijk) de nodige informatie.

    Titel verhaal: Bevroren liefde
    Korte beschrijving:
    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dobrev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze (je mag ook altijd een andere afbeelding gebruiken):










    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Een foto van hem is vrij te kiezen, maar hij moet er zo uitzien: (niet in zijn pubertijd dus). Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.





    Deze eventueel indien de nadruk op zijn kleren wat onderdrukt kan worden:


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf. Die is mijn favoriete foto, maar je bent vrij om iets anders te kiezen.

    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;




    Optioneel: Kan je met gifjes in de cover werken, mag dat ook zeker. Laat het dan even weten, dan kan ik op zoek gaan naar enkele leuke plaatjes.
    (de eerste 2 passen volgens mij wel goed samen)







    (hier dan natuurlijk het gedeelte dat hij lacht)








    Nog vragen? Stel ze gerust.

    Een gratis spotje of 6 credits voor het mooiste resultaat.
    Deadline: 31 januari 23:59

    Huidige covers



    Als het niet lukt is het niet erg hoor. Ik kan maar een aanvraagje plaatsen en zien wat er van komt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Atreyu schreef:
    MT, voor als ik iets nodig heb. ^-^


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Taytay schreef:
    (...)





    Ik hoop dat ze goed zijn ^^ Ik had ze eerst nog roze, maar heb het even verduisterd omdat het mooier in het geheel stond. Als ik er nog wat aan moet veranderen zeg het maar!!
    (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Je maakt mooie covers! Ga ik zeker onthouden voor als ik wat nodig heb. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    PicadillyCircus schreef:
    (...)




    Ik hoop dat ze goed zijn ^^ Ik had ze eerst nog roze, maar heb het even verduisterd omdat het mooier in het geheel stond. Als ik er nog wat aan moet veranderen zeg het maar!!
    (:


    wauw ze zijn echt prachtig, super bedankt, ik zet de credits erbij!!


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    @Mylintis Aw dankje wel!

    @Taytay Ik ben blij dat je ze mooi vind!

    @Avarosa Die van jou komt zo snel mogelijk, ik begin er vanavond aan.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Zo mooi ö


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    * Titel: Hellbound.
    * Wel of geen username: Nope.
    * Beschrijving:

    "I'm just trying to fight my demons."

    "I am your demon, fight me."

    Louis Tomlinson is just your regular eightteen year old, mostly then. He seems to have the perfect life, a loving family, has great grades and he goes to church every Sunday since he is highly religious.
    It's not the definition of perfect to Louis though, since people just can't stop telling him how they want him to die as soon as possible. Louis can't fight it, he isn't strong enough to ignore all the accusing voices.
    All that changes when a gorgeous boy names Harry steps into his life and at first Louis thinks Harry is all he ever wanted, until he realizes what Harry's true intentions are and how much charming words can hide.

    * Foto's: Voor Harry deze, of deze.
    Voor Louis deze of iets vergelijkbaars.
    Sfeer: Donker, angst.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal, graag.
    Tekst: Alleen de titel, in dit lettertype, of iets wat jij er goed bij vind passen.
    Extra's: Niet dat ik weet. ^-^


    Because I love him, do I need another reason?

    Wauw, ik moet zeggen dat je mooi werk levert. Ik heb er zelf geen nodig, maar ik zal dit topic zeker in de gaten houden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avarosa schreef:
    (...)


    Eerste versie:


    Tweede versie:



    Mijn keuze zelf gaat uit naar de eerste, als ik er nog iets aan moet veranderen, zeg het maar (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:58 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Tsuchiya schreef:
    Wauw, ik moet zeggen dat je mooi werk levert. Ik heb er zelf geen nodig, maar ik zal dit topic zeker in de gaten houden.


    Thank you!! (krul)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Tsuchiya schreef:
    Wauw, ik moet zeggen dat je mooi werk levert. Ik heb er zelf geen nodig, maar ik zal dit topic zeker in de gaten houden.


    16 - 09 - '17

    Ik vind ze beiden wel leuk, maar waarom is op de ene Nina nog in kleur en de rest niet? Het is leuk in kleur, maar het is raar dat de man dan in het zwart-wit is.
    Ik kan niet echt kiezen welke de leukste is. Het lettertype vind ik wel niet zo mooi. (kan je ze dan ook zonder titel online zetten zoals gevraagd? (: )

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 10:11 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?