• Hey ,
    Bij ons op school hebben we een leerkracht die godsdienst en frans geeft , maar ik kan ni verstaan hoe hij nog les mag geven want hij heeft al zoveel klachten. Voor een paar jaar gaf hij een leerling een klets omdat hij iets niet verstond en voor 2 jaar zat hij nig met heel zijn hand in een meisje haar decolté. Dat is toch niet meer normaal dat hij nog les mag geven?En hij is ook zo veel eisend en laat ons nutzeloze dingen doen.


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Gezellige leerkracht dat. Zijn die klachten ook effectief ingediend, want als niemand dat meld, kunnen ze daar ook niet veel aan doen. Wij hebben ook wel rare kwiebels zitten, die je gsm in de vuilbak ofzo smijten of je met opzet buizen, maar dat is de hoge school. Dusja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waar heb je die verhalen gehoord, want ze hoeven niet per se waar te zijn als ze in de wandelgangen verteld zijn geworden. Maar als zo'n leerkracht al lang werkt op school, dan is het moeilijk om hem te ontslaan met een paar klachten. Daarnaast zal de school eerst onderzoek gaan doen daarna en tijdens de lessen mee kijken en helaas gedragen docenten zich dan wel, zodat de directie alsnog de leerlingen in het ongelijk stelt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh dit herken ik.
    Wij hadden zo'n leraar op school vorig jaar, mijn Frans docent. Hij was niet te verstaan, zijn handschrift was onleesbaar.
    Wij hebben geprobeerd eerst met hem zelf te praten maar dat werkte niet, toen naar onze mentrix maar die deed er weinig aan. Toen naar onze afdelingsleider en die ging ernaar kijken.
    Uiteindelijk heeft hij of ontslag genomen of is ontslagen, dat weet niemand haha.

    Maar zo te horen heb jij geen les van hem, dus ik snap niet waarom jij je er zoveel 'zorgen' om maakt. Persoonlijk vind ik dat je pas over hem mag oordelen als je les van hem hebt/hebt gehad.

    Patholoog schreef:
    Waar heb je die verhalen gehoord, want ze hoeven niet per se waar te zijn als ze in de wandelgangen verteld zijn geworden. Maar als zo'n leerkracht al lang werkt op school, dan is het moeilijk om hem te ontslaan met een paar klachten. Daarnaast zal de school eerst onderzoek gaan doen daarna en tijdens de lessen mee kijken en helaas gedragen docenten zich dan wel, zodat de directie alsnog de leerlingen in het ongelijk stelt.


    Hij gaf zelf toe dat hij iemand kletste en de klachten werden ingediend


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Marguerite schreef:
    Oh dit herken ik.
    Wij hadden zo'n leraar op school vorig jaar, mijn Frans docent. Hij was niet te verstaan, zijn handschrift was onleesbaar.
    Wij hebben geprobeerd eerst met hem zelf te praten maar dat werkte niet, toen naar onze mentrix maar die deed er weinig aan. Toen naar onze afdelingsleider en die ging ernaar kijken.
    Uiteindelijk heeft hij of ontslag genomen of is ontslagen, dat weet niemand haha.

    Maar zo te horen heb jij geen les van hem, dus ik snap niet waarom jij je er zoveel 'zorgen' om maakt. Persoonlijk vind ik dat je pas over hem mag oordelen als je les van hem hebt/hebt gehad.


    Ik heb hem 5 maal in de week gij geeft mij Frans


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Maar omdat een leerkracht 1x slaat gaan ze hem niet ontslaan. Ik kan me niet inbeelden dat het enkel is omdat iemand iets niet verstond.Vroeger deden ze ergere dingen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lushella schreef:
    (...)

    Ik heb hem 5 maal in de week gij geeft mij Frans

    Dan moet je dat er duidelijker in zetten, want ik kon dat er niet uit opmaken.
    Hebben jullie het überhaupt al beleefd aangekaart bij hem? Of bij je mentor/mentrix, afdelingsleider? En dan heb ik het over dat jullie hem niet kunnen verstaan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 11:05 ]

    Een leraar bij ons op school heeft een keer een leerling zwanger gemaakt, maar die kreeg een zogenaamde "tweede kans". Dus ja, volgens mij is een school daar niet heel streng in (zal ook wel verschillen per school).
    Persoonlijk vind ik dat dat soort mensen niet op een school mogen werken. Maar het is maar net op wat voor manier jouw leraar die dingen deed, daar kunnen ook nog allerlei dingen in meetellen. Als jij je niet veilig voelt met hem als leraar moet je dat gewoon een keer tegen een belangrijk persoon op school zeggen. Dan kunnen zij misschien uitleggen waarom die leraar er nog is en anders kunnen ze je helpen.

    Het klinkt misschien enorm lullig (vond echt geen ander woord om het te beschrijven) maar als een leerkracht vastbenoemd is, kunnen ze hem eigenlijk niet meer ontslaan. Tenzij die persoon echt iets verkeerd heeft gedaan dat strafbaar is. (maar er worden jammer genoeg vele dingen toegelaten)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Avarosa schreef:
    Maar omdat een leerkracht 1x slaat gaan ze hem niet ontslaan. Ik kan me niet inbeelden dat het enkel is omdat iemand iets niet verstond. Vroeger deden ze ergere dingen.

    Indeeed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Patholoog schreef:
    Waar heb je die verhalen gehoord, want ze hoeven niet per se waar te zijn als ze in de wandelgangen verteld zijn geworden. Maar als zo'n leerkracht al lang werkt op school, dan is het moeilijk om hem te ontslaan met een paar klachten. Daarnaast zal de school eerst onderzoek gaan doen daarna en tijdens de lessen mee kijken en helaas gedragen docenten zich dan wel, zodat de directie alsnog de leerlingen in het ongelijk stelt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."