• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    AlisonAriaEmily
    NecklaceOfRope
    AlisonAriaEmily
    Myrra
    ColtonLee
    Antichrist
    Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hi! Ik vroeg me af of je hier nog mee verder ging?


    kindness is never a burden.

    @Kilmer ja ik ga er verder mee, al kan het nog een tijdje duren. Mijn pc moest terug naar de fabriek instellingen waardoor ik dus al mijn programmas ben kwijt geraakt. Een kennis van mn oom is nu aan het zoeken naar een andere photoshop voor me, maar dit kan nog wel even duren helaas :(


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hoe maak jij je achtergronden eigenlijk? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Sociopaths vooral met textures die ik vind op deviantart en google. Ik gebruik ook heel veel colorings.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Badlands schreef:
    MT, voor als ik iets nodig heb. ^-^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Anaklysmos schreef:
    @Kilmer ja ik ga er verder mee, al kan het nog een tijdje duren. Mijn pc moest terug naar de fabriek instellingen waardoor ik dus al mijn programmas ben kwijt geraakt. Een kennis van mn oom is nu aan het zoeken naar een andere photoshop voor me, maar dit kan nog wel even duren helaas :(


    No worries, wij kunnen wel wachten. Veel succes nog met je pc! ^^

    Maximoff -> Kilmer.


    kindness is never a burden.

    Equine >>> NevadaMustang


    all because i liked a girl

    I like your covers (flower) Dit is een stiekeme MT (;


    Credendo Vides

    VANAF VOLGENDE WEEK KAN IK WEER COVER'S MAKEN!

    Mijn laptop doet het weer, en deze week gaat een kennis van me kijken of hij de programma's er weer op krijgt. Dus als het lukt hier mijn vraag: Wie heeft er nog een cover nodig en wie niet?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik heb nog steeds mijn cover nodig! ^^


    kindness is never a burden.

    Royai schreef:
    Je covers zijn zo geweldig dat ik nog een aanvraag ga doen, haha!
    Titel: Age of Miracles • Avengers
    Ondertitel: There is nothing more horrifying than a miracle.
    Wel of geen username:
    Beschrijving: Fanfiction over the Avengers (uit Age of Ultron), maar in een alternatief middeleeuws/fantasy universum.
    Foto's:


    All deze foto's moeten er zeker op, want ze zijn allemaal even belangrijk. Mijn tot nog toe naamloos hoofdpersonage zou ik graag ergens centraal hebben en misschien iets groter en duidelijker dan de Avengers. Thank you! ^^
    Sfeer: Mysterieus, duister, middeleeuws, fantasy
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Iets middeleeuws of Keltisch voor 'Age of Miracles', zoals dit (het woord Avengers moet er zelf niet op). En voor 'There is nothing more horrifying than a miracle' graag een lettertype dat iets strenger oogt, als je begrijpt wat ik bedoel, en dit onder Age of Miracles en ook een stukje kleiner.
    Extra's: Graag één met en één zonder titel.


    1. Met titel, met Ultron:



    2. Zonder titel, met Ultron:



    3. Met titel, zonder Ultron:



    4. Zonder titel, zonder Ultron:




    Alsjeblieft, ik hoop dat hij goed is. Ik heb een beetje zitten puzzelen met de avengers, maar zo kwamen ze er het beste uit. Als ik iets moet veranderen zeg het maar!

    - Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik ben weer bezig met covers, als jij die van jou nog steeds nodig hebt: plaats even je aanvraag opnieuw zodat ik je weer in de wachtrij kan zetten.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Woah, ze zijn prachtig! Heel erg bedankt! (:


    kindness is never a burden.

    * Titel
    Piper Halliwell, My Life Begins

    * Wel of geen username
    Liever geen username, maar wil je mijn voornaam erop zetten? Carianne

    * Beschrijving

    Piper Halliwell is de dochter van Piper Halliwell, ze is vijftien geworden. Al haar hele leven heeft ze doorgebracht in een weeshuis op de hoek van Greenwitch. Naarmate ze ouder en ouder wordt, wil Piper wel weten wie haar ouders zijn. Dit blijkt lastiger als ze dacht, zeker wanneer ze geadopteerd wordt en naar een toverschool genaamd Hogwarts moet. De krachten die Piper heeft maken een echt probleem op Hogwarts. De waarheid komt aan het ligt zodra er plotseling een brief komt.


    Foto's:
    Op de voorgrond wil ik graag Holly Marie Combs en op de achtergrond The Book Of Shadows

    Sfeer
    Duister, maar tegelijkertijd ook romantisch

    Horizontaal/Verticaal
    Maakt me niet uit, ik vind het namelijk allebei wel mooi

    Tekst:
    De link

    Extra's
    Ik heb hem nergens anders aangevraagd en dat zal ik ook niet doen, ik vind dat jij de mooiste covers kan maken

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 9:48 ]


    all because i liked a girl

    * Titel: Laatste Wens
    * Wel of geen username: Nee, geen username.
    * Beschrijving:

    Sommige mensen wensen goede dingen, maar Lucy droomt enkel van goud en zilver.
    Al is dat niet helemaal waar, ze droomt ook van macht en misschien ook wel een beetje van criminaliteit.
    Als haar vader eindelijk goedkeurt dat ze mee mag naar de Caraïben om daar handel te drijven, komt een droom uit.
    En, al zou ze dit als eerlijke handelsdochter nooit mogen toegeven, als hun schip wordt overvallen door piraten wordt die droom compleet.
    Ze verkleed zich als jongen, en wordt een met de zee.
    Een met de mannen die allemaal een prijs op hun hoofd hebben...

    * Foto's: Ik heb alleen een aantal plaatjes van meerminnen, maar ik zou ook graag zien dat het over piraten gaat.
    Klik
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4
    Laatste Klik
    *Sfeer: Mysterieus, avontuurlijk, ouderwets.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Tekst: Deze of deze. Iets anders wat erbij past mag natuurlijk ook.
    Extra's: Zou je er een met en een zonder tekst willen maken?


    obsessive rage