• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Caffeine schreef:
    Een beetje later dan ik wilde.
    * Titel: Lying Experiment.
    * Wel of geen username: Het is een ORPG. Voor mij maakt het op zich niet zo uit – doe maar wat je er het mooist uit vindt zien.
    * Beschrijving: Tientallen jaren geleden tijdens een grote oorlog, zijn wetenschappers erin geslaagd een grote stad af te schermen van de buitenlucht, die giftig was geworden door alle kernwapens die gebruikt werden. Nu, tientallen jaren later, draait deze stad op de wetenschap. Alles wordt wetenschappelijk bepaald door het uitgebreid observeren van kinderen tijdens hun schoolperiode en door het doen van testen. Dit is ten minste wat ze wijs wordt gemaakt en waar ze mee opgroeien. Wat als alles een groot experiment is om te zien hoe mensen zouden reageren op een dergelijke samenleving waarin letterlijk je hele leven voor je uitgestippeld wordt door de wetenschap?
          Dit verhaal gaat over twee jonge mensen die hier zijn opgegroeid. Beide worden ze geplaatst bij een speciale afdeling die over de veiligheid gaat. Ze worden opgeleid om de mensen te beschermen tegen gevaren van binnen- en buitenaf. Ze leren hierbij te vechten en leren wapens te hanteren. Wat als ze erachter komen dat dit een experiment is? Dat de wereld veel groter is dan alleen die van hun?
    * Foto's: De karakters die door ons gekozen zijn, zijn Shailene Woodley & Niko Pepaj. Maakt niet veel uit welke foto's je van hen neemt, als het maar bij de genre's (actie, sci-fi, romantiek) past.
    Sfeer: Actie en toch met een romantisch sfeertje erin.
    Horizontaal / Verticaal: Hm, horizontaal.
    Tekst: De tekst moet erbij passen – geen sierlijke, denk ik.



    Ik hoop dat dit goed is, als ik er nog wat aan moet veranderen, zeg het maar!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    @Caffeine
    Hier is de verbeterde versie, ik vind deze ook zelf beter dan de vorige (krul)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Vanaf zondag zal ik weer bezig kunnen gaan met de covers, degene die een aanvraag hebben gedaan en hem nog niet hebben (I' m sorry!) hebben jullie hem nog steeds nodig?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik begin weer actief met covers maken. Als er nog steeds mensen zijn die er één nodig hebben kunnen altijd een aanvraag doen!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    * Titel: Blue moon
    * Wel of geen username: Het liefste niet
    * Beschrijving: Nisse is een speciale wolf die alles er aan doet om zijn zusje terug te krijgen nadat hij haar kwijt is geraakt door de mensen. Hij is opgevangen door een meisje die denkt dat hij een hond is en hij wil zo snel mogelijk weg. Hij moet alleen wachten op het goede moment en de goede plek........
    * Foto's: Achtergrond:http://www.fourcornersmagazine.com/wp-content/uploads/moon3-300x300.jpg
    de wolven: http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/21/218750__howling-wolf_p.jpg http://waslijn.com/wp-content/uploads/2013/08/huilende-wolf-500x375.jpg
    het meisje: http://i45.tinypic.com/11jusm8.jpg

    *Sfeer: Donker
    Horizontaal / Verticaal: Maakt niks uit
    Tekst: Maakt niks uit, wel iets dat er bij past
    Extra's: Het liefste wil ik ergens vaag op de achtergrond het hoofd van het meisje
    * Belangrijk!
    Ik kan je er helaas niks voor terugbetalen. Als je het dan niet wilt doen, maakt dat niks uit hoor.


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    MT
    aanvraag komt morgen
    Je maakt echt mooie covers!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    MT, ik ga misschien binnenkort een aanvraag plaatsen :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    * Titel:
          Seductive Fire, maar als het kan ook een versie met de Nederlandse titel – Verleidelijk Vuur

    * Wel of geen username:
          Geen

    * Beschrijving:
         

    Een onschuldig, jonge vrouw wordt in de donkere wereld gezet. Adalae Bragov, een jongedame met de leeftijd van twintig is nieuw bij één van Amerika's grootste bedrijven – Parker Industries. Een bedrijf die haast van alles doet, van televisies produceren tot het testen van etenswaren. Zo leert Adalae ook een man kennen die ze in de loop van de tijd beter leert kennen en zo ook in contact komt met de donkere kant van de Big Apple.
    Een verhaal vol met avonturen, misdaden en verraad.

    * Foto's:
          Nummer 1, Ethan
          Deze zou ik er graag op willen hebben, maar hij heeft een watermark, Adalae
          Optie twee Adalae [Anders een foto van Nina Dobrev in formeel kledij]
          Jackson, optie 1
          Jackson, optie 2
    Nina Dobrev – Adalae, Chris Wood – Ethan, Jensen Ackles – Jackson


    *Sfeer: Grimmig, mysterieus
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Geen
    Extra's: Geen

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 14:00 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    * Titel: Queen of the Field
    * Wel of geen username: Geen
    * Beschrijving:

    [Twelve Years a Slave fanfic]. Marigold werd geboren als blank meisje met een zwarte tweelingzus als kind van een blanke vader en zwarte moeder. Omdat ze op een plantage onder de 'niggers' was geboren werd zij automatisch ook slaaf. Ze werd een paar keer doorverkocht en komt uiteindelijk uit op de plantage van Master Epps, waar het verhaal zich afspeelt. Omdat ze blank is valt ze een beetje buiten de groep (ze wordt niet gediscrimineerd, maar ze hoort er gewoon niet echt bij), maar dit komt ook deels door hoe Master Epps haar behandeld. Maar little-does-everyone-know, kan Marigold schrijven en lezen (dat heeft ze ooit van één van haar Masters geleerd). Dit zal ze zeker gebruiken om op te staan tegen de slavernij.

    * Foto's:
    *Sfeer: Een beetje ouderwetse, maar drama-achtige stijl. Misschien iets dat een sfeer geeft van hard werk en veel warmte (maar niet perse hele warme kleuren) EDIT: wellicht is het makkelijker om het zwart-wit te doen omdat 2 van de foto's ook zwart-wit zijn, dat is ook prima, maar als het anders kan: graag!
    Horizontaal / Verticaal: verticaal
    Tekst: De titel wat groter en op de voorgrond, en klein onderaan in het midden 'It's a long way down.' (met de aanhalingstekens (als een quote uit het verhaal)) Het lettertype maakt niet heel veel uit, maar de titel graag QUEEN in een wat strakker lettertype, en OF THE FIELD in een ietsjes sierlijker lettertype. De 'It's a long way down.' graag alsof het met de hand geschreven is.
    Extra's: -

    ik hoor het graag als je nog vragen hebt/iets onduidelijk is :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 0:13 ]


    how dare you speak of grace

    * Titel: Temptation is killing me
    * Wel of geen username: Geen
    * Beschrijving:

    I know you see me watching you and I see you watching me. Your body is calling and temptation is killing me.

    Mitzi, 19 jaar oud heeft in de ogen van sommigen een perfect leventje. Een lieve vriend, woont op zichzelf in een luxe studio en werkt zichzelf omhoog op haar werk. Doordeweeks is ze een net meisje die haar leven op een rijtje heeft, maar in het weekend gaan alle remmen los tijdens de feestjes. Haar nieuwsgierigheid liet haar naar meer verlangen naar alcohol. Tijdens haar trips maakt ze foute keuzes, die haar wanneer ze nuchter zijn ook beïnvloeden. Zal ze dit zelf ook inzien voor het te laat is?

    * Foto's:
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik (deze heel graag)
    klik

    *Sfeer: Donker, angst, sexy, "feesten"
    Horizontaal / Verticaal: Horizontaal graag
    Tekst: Alleen de titel, in Plaster of Paris
    Extra's: Niet echt veel :] Graag in de stijl van de beginpost. Kijk maar welke foto's je gebruikt. Ik zou wel graag één "drugsfoto" en één sexy time foto willen.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 13:49 ]


    oh darling

    * Titel: Dancing with a wolf
    * Wel of geen username: geen
    * Beschrijving:

    Wanneer Camille naar drie jaar weer terug komt naar huis, komt ze de 18 jarige Seth Clearwater tegen. Ze kent hem van haar basis school maar heeft haar al een aantal jaren niet meer gesproken. Camille weet niks van het feit dat shapeshifters en vampiers bestaan. Ze gelooft de legedes namelijk niet en zal dit waarschijnlijk ook nooit doen aangezien ze het toch niet met eigen ogen kan zien. Door haar blindheid heeft ze namelijk ook niet meteen door dat Seth ingeprent op haar is. De extreme gevoelens die ze dan ook voor hem krijgt probeert ze te negeren terwel hij er juist alles aan probeert te doen om haar te krijgen.

    * Foto's:
    jongen: 1 of 2
    meisje: 1 of 2 of 3 of 4
    Kijk maar welke foto's je het beste kunt gebruiken.
    *Sfeer: Romantiek, fantasie, warmte, liefde
    Horizontaal / Verticaal: kijk maar
    Tekst: Dancing with a wolf
    Extra's:


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ylimielisyys schreef:
    MT, ik ga misschien binnenkort een aanvraag plaatsen :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    maymeerminlove schreef:
    * Titel: Blue moon
    * Wel of geen username: Het liefste niet
    * Beschrijving: Nisse is een speciale wolf die alles er aan doet om zijn zusje terug te krijgen nadat hij haar kwijt is geraakt door de mensen. Hij is opgevangen door een meisje die denkt dat hij een hond is en hij wil zo snel mogelijk weg. Hij moet alleen wachten op het goede moment en de goede plek........
    * Foto's: Achtergrond:http://www.fourcornersmagazine.com/wp-content/uploads/moon3-300x300.jpg
    de wolven: http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/21/218750__howling-wolf_p.jpg http://waslijn.com/wp-content/uploads/2013/08/huilende-wolf-500x375.jpg
    het meisje: http://i45.tinypic.com/11jusm8.jpg
    *Sfeer: Donker
    Horizontaal / Verticaal: Maakt niks uit
    Tekst: Maakt niks uit, wel iets dat er bij past
    Extra's: Het liefste wil ik ergens vaag op de achtergrond het hoofd van het meisje
    * Belangrijk!
    Ik kan je er helaas niks voor terugbetalen. Als je het dan niet wilt doen, maakt dat niks uit hoor.




    Alsjeblieft! Ik hoop dat hij goed is,


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Jeetje, je maakt mooie covers zeg! Ö

    Veel mensen hier op Q kunnen mooie covers maken, jeemienee xd


    Inspiration can hit you any time

    Ylimielisyys schreef:
    MT, ik ga misschien binnenkort een aanvraag plaatsen :3


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.