• * Titel:
    * Wel of geen username:
    Verandering van username graag even doorgeven.
    * Beschrijving:
    * Foto's:
    Zoek zelf je eigen foto's op, dit scheelt mij enorm veel tijd.
    En anders als het echt niet lukt de acteurs of een duidelijke beschrijving.

    *Sfeer:
    Horizontaal / Verticaal:
    Tekst:
    Met de tekst kun je via dafont.com aangeven
    welk letter typte je wilt hebben, wel graag met de link er bij zodat ik niet hoef te zoeken!

    Extra's:
    *Graag even doorgeven of je een andere aanvraag hebt gedaan bij een ander topic. Ik wil er niet zelf achter komen dat je ergens anders ook een aanvraag hebt gedaan.
    * Belangrijk!



    WACHTRIJ
    Ik volg de lijst, maar ik doe de gene die foto's bij hebben gedaan eerst omdat dit verplicht staat in mijn lijstje. Alvast sorry hiervoor, maar straks met school heb ik het onwijs druk en kan ik niet bij iedereen foto's zoeken. Vandaar de verplichting.
    Groen = mee bezig
    Oranje = wachtrij
    Rood = nog niet goedgekeurd.

    • AlisonAriaEmily
    • NecklaceOfRope
    • AlisonAriaEmily
    • Myrra
    • ColtonLee
    • Antichrist
    • Philip




    AFGEROND
    - maymeerminlove
    - Malachai >NL versie / EN versie
    - Shireen
    - Odahviing
    - Maximoff
    - Ylimielisyys
    - Ramsay
    - greencat245
    - Fangirler
    - Sublatti
    - Elros > met tekst / zonder tekst
    - Fortis
    - Myrra
    - Royai
    - RousseauOrion
    - VladiFerr
    - Green245
    - Firenzee

    - Koelbloedig
    - McCIair

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:44 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    * Titel: Lost Memories || Neverland
    * Wel of geen username: Nee, liever niet.
    * Beschrijving:

    Iedereen kent wel het verhaal van Peter Pan, de jongen die altijd jong bleef.
    Maar hoe kwam Peter nou in Neverland? Wat was zijn leven ervoor? Waarom ging hij weg?
    En wie is Kapitein Haak nou echt, waarom haat hij Peter zo?
    Wie is Tinkerbel?
    Voor iedereen zijn het diepe, verloren herinneringen.
    Maar niet helemaal verloren.
    Ze zitten er nog steeds, diep in hun hart.

    * Foto's: Ik heb alleen dit:


    Maar ik zou er ook graag een jongen en een meisje op willen. Ze moeten veel op elkaar lijken, en ze mogen niet ouder lijken dan 14.
    Dit is best belangrijk, want het zijn Peter en zijn tweelingzus. Ze zouden beide rood haar en groene ogen hebben, maar zwart- wit is ook goed.
    *Sfeer: Dromerig, duister, maar ook avontuurlijk.
    Horizontaal / Verticaal: verticaal.
    Tekst: Alleen Lost Memories en Neverland
    In welke lettertypes weet ik nog niet, Lost Memories zou ik graag heel simpel maar dan toch met zo'n uniek tintje eraan willen, en Neverland dat het lijkt alsof het er met de hand bij is geschreven.
    Extra's: Die heb ik niet.


    obsessive rage

    Titel Tussen brood en gebak
    Wel of geen username geen
    Beschrijving

    Elysa en Harry werken samen in een kleine bakkerij. Ze kennen elkaar al jaren en hebben een sterke band, toch wil Harry meer. Elke dag wanneer hij haar ziet met meel op haar gezicht, haar haren in een warrige knot en gekleed in een bakkersschort, maakt zijn hart een klein sprongetje. Maar hoe bekend hij zijn liefde aan Elysa?

    Foto's
    Elysa
    Harold
    Bakkerij fotos (hoeven niet allemaal, maar zo heb je meer keuze.) A B C D E F

    Sfeer Een vrolijke sfeer
    Horizontaal / Verticaal verticaal
    Tekst Graag dit lettertype
    Extra's Zou je er eentje met en eentje zonder de titel kunnen maken?


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Mag ik je vragen hoe je in godsnaam je letters doet?
    Er zit een soort 3D-glans overheen en ik ben heel nieuwsgierig er naar ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    @Thrandyball

    Uhm. Ik doe een poging tot want ik ben heel slecht in uitleggen. Ik heb geen idee wat voor programma je hebt en of je er één hebt maar bij photoshop die ik heb kan ik de laagstijl bewerken waardoor er dus een glas komt. Je plaats de tekst ergens random en klinkt op je rechter muisknop. Daarna klik je op Laagstijl en dan kun je doen wat je wilt met de stijlinstellingen. Beter kan ik het niet uitleggen, ik hoop dat dit je helpt en anders raad ik aan om op youtube tutorials te bekijken. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Voor het geval dat ik naamsveranderingen moet doorgeven, Madhouses > Sublatti


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Je covers zijn zo geweldig dat ik nog een aanvraag ga doen, haha!
    Titel: Age of Miracles • Avengers
    Ondertitel: There is nothing more horrifying than a miracle.
    Wel of geen username:
    Beschrijving: Fanfiction over the Avengers (uit Age of Ultron), maar in een alternatief middeleeuws/fantasy universum.
    Foto's:



    All deze foto's moeten er zeker op, want ze zijn allemaal even belangrijk. Mijn tot nog toe naamloos hoofdpersonage zou ik graag ergens centraal hebben en misschien iets groter en duidelijker dan de Avengers. Thank you! ^^
    Sfeer: Mysterieus, duister, middeleeuws, fantasy
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Tekst: Iets middeleeuws of Keltisch voor 'Age of Miracles', zoals dit (het woord Avengers moet er zelf niet op). En voor 'There is nothing more horrifying than a miracle' graag een lettertype dat iets strenger oogt, als je begrijpt wat ik bedoel, en dit onder Age of Miracles en ook een stukje kleiner.
    Extra's: Graag één met en één zonder titel.


    kindness is never a burden.

    Wat me nu pas opvalt is dat als je bij 'afgerond' kijkt en op mijn naam klikt, je het verkeerde plaatje te zien krijgt. Mijne was blue moon


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Titel
    Ik ga je vinden
    Wel of geen username
    Geen username, maar mijn eigen naam Carianne van Eck
    Beschrijving
    Faye van der Burcht en Hannah van der Burcht, een tweeling. De twee zijn onafscheidelijk, maar door oorlog worden ze van elkaar gescheiden. Hen stad is in tweeën verdeeld. De Positieve en De Negatieve. Faye, zij is veranderd. Haar zus is hetzelfde gebleven. Hannah is vastbesloten haar zus te vinden, ook als het haar eigen leven kost. Zonder Faye heeft haar leven geen zin. Gelukkig hoeft Hannah de reis niet alleen te volbrengen. Een jongeman denkt er net zo over als Hannah. Samen gaan ze zoeken naar Faye. Op zoek naar het meisje wat ongelukkig aan de andere kant van de stad woont.
    Foto's

    als achtergrond

    aan de ene kant

    aan de andere kant
    Sfeer
    Mysterieus, spannend
    Horizontaal / Verticaal
    Horizontaal graag
    Tekst
    Ik hoef geen extra tekst op mijn cover
    Extra's
    Dit hoeft ook niet


    all because i liked a girl

    De wachtrij is weer bijgewerkt, @maymeerminlove de goeie cover staat er nu bij en @Maximoff hier is de cover met feller haar.

    Je kan even geen covers aanvragen tot de wachtrij minder is geworden. Hopelijk heb ik hem van de week al meer afgewerkt (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hartelijk dank! ^^


    kindness is never a burden.

    greencat245 schreef:
    * Titel: Lucius Sa. Tan | Love me With Fire
    * Wel of geen username: wel
    * Beschrijving:
    Lucie Te Brink is een brugklasser die hopeloos verliefd wordt op Lucius Sa .Tan, Zijn Rode Gloeiende ogen maken Lucie gek
    alleen wat iedereen +Lucie niet weet is dat Lucius geen mens is
    Lucius is......... de zoon van de duivel.
    toch blijft Lucie verliefd op Lucius wat vele moeilijkheden met zich mee brengt

    * Foto's:


    *Sfeer: Donker,Vuur
    Horizontaal / Verticaal: verticaal
    Tekst: http://www.dafont.com/hot-librarian.font?text=Lucius+Sa.+Tan+%7C+Love+me+With+Fire&back=theme
    Extra's: |geen|




    Ik hoop dat je hem goed vind, als er iets veranderd moet worden zeg het maar.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Ik hoop dat je hem goed vind, als er iets veranderd moet worden zeg het maar.[/quote











    hij is zo mooi!! Dankjewel!

    wow jij bent hier zo goed in!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 9:08 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    greencat245 schreef:
    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Ik hoop dat je hem goed vind, als er iets veranderd moet worden zeg het maar.




    hij is zo mooi!! Dankjewel!

    wow jij bent hier zo goed in!


    Graag gedaan! En dankje wel (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)

    Graag gedaan! En dankje wel (:








    zo goed!!
    hoe maak jij dit in hemelsnaam alleen een ding..
    ik zei wel gebruikersnaam en jij hebt dat niet gedaan XD
    maar boeien dit is ook goed


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Fangirler schreef:
    Quizlet-Naam':
    Hoeft er niet op
    Titel
    The Perfect Two
    Korte samenvatting in een spoiler:
    Niet erg belangrijk voor het verhaal maar het gaat over de kinderen en kleinkinderen van Prince Harry en Princess Michelle, die tijdens een familieweekend voor de zoveelste keer hun levensverhaal willen horen. Hoe ze elkaar ontmoet hebben, de eerste keer dat Michelle de familie ontmoette, de bruiloft etc. Dit omdat iedereen in Engeland (incl. familie) vindt dat ze perfect voor elkaar zijn.

    Titel van het verhaal wel/niet op de foto:
    Wel op de foto
    plaatjes die er in moeten (in spoiler):
    http://images4.newscred.com/cD1kY2I2YTU2NjU3MGQ4OTdjMGQ2ODgyMWUyMjY3ZjAzMCZnPWMwNWJmNjBlYWM5MDc3MzRlOTUxYmMzMTg2NjMwNDU3
    Of een andere soortgelijke foto, zolang het maar Lily James is. En natuurlijk moet Prince Harry er op staan, daarvan heb ik geen specifieke foto

    Eventuele sfeer:
    Het moet rust en vertrouwen uitstralen, echt een beetje het perfecte koppel. Een romantisch, maar rustig sfeertje dus.
    Horizontaal/verticaal:
    Horizontaal

    Fonts
    http://www.dafont.com/metropolian2.font?text=The+Perfect+Two
    http://www.dafont.com/daydreamer2.font?text=The+Perfect+Two
    http://www.dafont.com/vale-hand.font?text=The+Perfect+Two
    ^Zoiets, sierlijk maar simpel


    Ik hoop dat dit voldoende informatie is, als je nog vragen hebt, laat maar weten.
    Bedankt!




    Alsjeblieft, als er iets veranderd moet worden zeg het maar!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."