• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    Jaa... Blijkt wel dat Shana wel een andere facebookvriendin heeft die ook Elizabeth heet...


    Maar zei 'heet' Elisabeth. I don't get it anymore lol.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga voor de zekerheid toch maar wat popcorn halen. Anyone? :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik ga voor de zekerheid toch maar wat popcorn halen. Anyone? :Y)
    Share ^^

    Denys schreef:
    (...)

    Maar zei 'heet' Elisabeth. I don't get it anymore lol.


    Het is gewoon pijnlijk duidelijk dat ze telkens dingen verzint, dus ik zou hier niet te veel waarde aanhechten. Je kunt topic na topic van haar vinden met allemaal tamelijk dramatische verhalen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Novoselic schreef:
    Ik ga voor de zekerheid toch maar wat popcorn halen. Anyone? :Y)


    Die had ik al lang hier.
    Maar OT: Dit soort dingen zorgen er nou voor dat je met een ECHT dramatisch verhaal soms niet eens serieus genomen wordt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja, heel jammer. Ik hoop wel dat dit topic niet gesloten voordat DreadsSnake haar excuses heeft kunnen aanbieden, mocht ze toch nog enig geweten hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Met zulke verhalen in topics, dat even later nep blijkt te zijn, is het logisch dat iedereen wantrouwig is.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 20:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, dat je hier over kunt liegen, dat is gewoon zo ziekelijk. Dat je zo aandachtsgeil bent dat je zo iets verschrikkelijks maar uit je duim zuigt, nee dat wilt er bij mij niet in, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dus kortom, het is allemaal nep? Als dat zo is, mogen er wat excuses aangeboden worden aan een heleboel geschrokken Quizletters.

    Maar ik hou me hier maar buiten.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 21:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik vraag met nu echt af of Shana er bij betrokken is, of als het niet zo is ze wel weet wat er nu over haar en haar zoontje verspreid wordt.

    MrsSheen schreef:
    Ik vraag met nu echt af of Shana er bij betrokken is, of als het niet zo is ze wel weet wat er nu over haar en haar zoontje verspreid wordt.


    Ik betwijfel het.

    MrsSheen schreef:
    Ik vraag met nu echt af of Shana er bij betrokken is, of als het niet zo is ze wel weet wat er nu over haar en haar zoontje verspreid wordt.


    Ik heb het gevraagd, mar nog niets ontvangen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hawkins schreef:
    Met zulke verhalen in topics, dat even later nep blijkt te zijn, is het logisch dat iedereen wantrouwig is.


    Dit dacht ik dus. En iedereen maar zeggen dat het slechter word hier, ja, hier heb je al een goede reden.

    Al denk ik dat ze het punt nu snapt en we nu niet allemaal naar haar moeten wijzen. Ze zal ook weer haar redenen hebben. Maar dat het een leugen is, is slecht, tho.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 21:14 ]


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Dit dacht ik dus. En iedereen maar zeggen dat het slechter word hier, ja, hier heb je al een goede reden.

    Al denk ik dat ze het punt nu snapt en we nu niet allemaal naar haar moeten wijzen. Ze zal ook weer haar redenen hebben. Maar dat het een leugen is, is slecht, tho.


    Wat voor redenen dan? Ik zie niet in waarom je zo'n verhaal plaatst om een reden.

    Pacifique schreef:
    (...)

    Wat voor redenen dan? Ik zie niet in waarom je zo'n verhaal plaatst om een reden.


    Ik heb niet gezegd dat ik dat weet en ik snap ook niet waarom ze het zou doen. Maar weten wij in wat voor situatie ze zit? Nee. We weten zo weinig over haar, maar oordelen al heel snel.


    wat was dit ookalweer