Pabu schreef:
^ Hm, ik heb altijd een beetje een hekel aan zulke reacties. Als je twijfelt, kan je dat toch beter voor je houden. Stel dat het wel waar is? Het lijkt me niet fijn om door niemand geloofd te worden, zeker bij zo iets heftigs.
Dat is natuurlijk afschuwelijk, als zoiets je overkomt en niemand gelooft je. En je kunt dus vanzelfsprekend beter voorzichtig zijn met je uitspraken. Aan de andere kant: het verhaal is niet bepaald waarschijnlijk. Hoeft niet te betekenen dat het niet waar is, maar het komt allemaal nogal vaag en ongeloofwaardig over. Het gebeurt helaas veel dat mensen verhalen verzinnen op het internet. Ik vind het zo verschrikkelijk als mensen kunnen liegen over zoiets heftigs. Het is gewoon respectloos tegenover mensen die echt zo'n situatie mee hebben gemaakt. En als je dat een aantal keer voorbij hebt zien komen hier, tja, dan wordt je wel een beetje wantrouwig.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nogal mijn twijfels heb bij dit verhaal. Nou ja, laten we maar hopen dat het gelogen is. Liever een leugen dan een dode moeder en een kind in coma.
i put the fun in funeral