• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    DreadsSnake schreef:
    (...)

    Omdat het zo'n moeilijke situatie is, en omdat door dit ongeval de hele familie verscheurd geraakt,
    hebben we aan de pers gevraagd om er niet over te berichtten, we willen niet dat er door zo'n bericht
    een hele heisa gaat ontstaan in de familie... Want we weten nu al dat er mensen zijn die da vader verdedigen
    en die zeggen dat het shana haar fout is, dat ze hem maar de tweeling had moeten laten zien, en daar
    hebben we nu echt geen zin in. En ook voor de kinderen is het beter dat ze niets weten dat de familie uit
    elkaar valt...


    Ik denk niet dat jullie daar iets over te zeggen hebben. Er zal sowieso onderzoek worden gedaan naar de vader en wanneer hij veroordeeld is voor moord dan zullen ze er toch wel achter komen.

    Ik durf eerlijk gezegd ook in twijfel te trekken of jullie werkelijk invloed hebben op de pers. Die publiceren toch wat ze willen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat bizar allemaal zeg o.o. Waar was dit?


    i put the fun in funeral

    nvm.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 18:44 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    DreadsSnake schreef:
    (...)

    Omdat het zo'n moeilijke situatie is, en omdat door dit ongeval de hele familie verscheurd geraakt,
    hebben we aan de pers gevraagd om er niet over te berichtten
    , we willen niet dat er door zo'n bericht
    een hele heisa gaat ontstaan in de familie... Want we weten nu al dat er mensen zijn die da vader verdedigen
    en die zeggen dat het shana haar fout is, dat ze hem maar de tweeling had moeten laten zien, en daar
    hebben we nu echt geen zin in. En ook voor de kinderen is het beter dat ze niets weten dat de familie uit
    elkaar valt...


    Hmmm.... Ik zou verwachten dat ieder gezin dat vraagt, toch staan dit soort dingen altijd in de krant


    quidquid excusatio prandium pro

    :') Ik ben hier eerlijk gezegd een beetje aan het twijfelen hierover, maar dat zal wel aan mij liggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    :') Ik ben hier eerlijk gezegd een beetje aan het twijfelen hierover, maar dat zal wel aan mij liggen.


    Nee, vandaar ook mijn opmerking over het nieuws.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nee, vandaar ook mijn opmerking over het nieuws.
    Jullie zijn niet de enigen hoor.

    ^ Hm, ik heb altijd een beetje een hekel aan zulke reacties. Als je twijfelt, kan je dat toch beter voor je houden. Stel dat het wel waar is? Het lijkt me niet fijn om door niemand geloofd te worden, zeker bij zo iets heftigs.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    gwilwileth schreef:
    Ik weet niet echt wat ik hierop kan zeggen, sorry. Dit moet echt heel moeilijk zijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pabu schreef:
    ^ Hm, ik heb altijd een beetje een hekel aan zulke reacties. Als je twijfelt, kan je dat toch beter voor je houden. Stel dat het wel waar is? Het lijkt me niet fijn om door niemand geloofd te worden, zeker bij zo iets heftigs.


    Dat is natuurlijk afschuwelijk, als zoiets je overkomt en niemand gelooft je. En je kunt dus vanzelfsprekend beter voorzichtig zijn met je uitspraken. Aan de andere kant: het verhaal is niet bepaald waarschijnlijk. Hoeft niet te betekenen dat het niet waar is, maar het komt allemaal nogal vaag en ongeloofwaardig over. Het gebeurt helaas veel dat mensen verhalen verzinnen op het internet. Ik vind het zo verschrikkelijk als mensen kunnen liegen over zoiets heftigs. Het is gewoon respectloos tegenover mensen die echt zo'n situatie mee hebben gemaakt. En als je dat een aantal keer voorbij hebt zien komen hier, tja, dan wordt je wel een beetje wantrouwig.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nogal mijn twijfels heb bij dit verhaal. Nou ja, laten we maar hopen dat het gelogen is. Liever een leugen dan een dode moeder en een kind in coma.


    i put the fun in funeral

    Pabu schreef:
    ^ Hm, ik heb altijd een beetje een hekel aan zulke reacties. Als je twijfelt, kan je dat toch beter voor je houden. Stel dat het wel waar is? Het lijkt me niet fijn om door niemand geloofd te worden, zeker bij zo iets heftigs.


    Daarom zeg ik het ook met voorzichtigheid. Helaas heb ik al te vaak gezien dat zulke zaken uit de duim worden gezogen en dat vind ik ook heel erg. Het zal je namelijk maar wél overkomen.

    Ik wil overigens dus niet zeggen dat het niet waar is, maar ik heb zo mijn twijfels, ja. Zeker doordat ze de pers hebben kunnen overtuigen het maar in de doofpot te stoppen. Alsof het niets is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pabu schreef:
    ^ Hm, ik heb altijd een beetje een hekel aan zulke reacties. Als je twijfelt, kan je dat toch beter voor je houden. Stel dat het wel waar is? Het lijkt me niet fijn om door niemand geloofd te worden, zeker bij zo iets heftigs.

    Als iets waar zou zijn, zou het niet zo vaag in elkaar zitten, zoals Oakenshield al zei, zonder nieuwsartikelen oid. En als ik het fout heb, mijn excuses en heel veel sterkte, maar de kans dat zulke dingen worden verzonnen op het internet is helaas heel groot.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    + Dat sommige users echt oprecht kunnen schrikken van een verhaal als dit en het niet zo maar even naast zich neer kunnen leggen. Ik vind dat je dat niet kan maken tegenover je medemens, dat is waarom ik erg baal van topics waarin de waarheid zeer onwaarschijnlijk oogt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap heus wel dat jullie het misschien ongeloofwaardig vinden, maar ik vind toch dat je dat voor je moet houden. Er is namelijk wel een kans dat het waar is, en dan kunnen zulke reacties dus echt niet. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hoe weten jullie zo zeker dat het niet op het nieuws is? Hoe naar het ook klinkt, zulke dingen gebeuren dagelijks in de wereld. Het hoeft toch niet per se landelijk nieuws te zijn en je weet niet in welke plaats het zich heeft afgespeeld. Wie weet heeft de lokale media wel wat geschreven, maar je kunt niet weten waar dat zich bevind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.