Oké, allereerst, ik weet dat je zoiets eigenlijk niet hoort te doen bij iemand die waarschijnlijk overleden is, maar ik heb het Netlog- en Facebook-profiel van een - volgens jou - andere Shana gezien en ik denk toch echt dat zij dat is, het spijt me. Volgens haar Q-profiel was ze zestien toen ze Kiano kreeg en op zowel Netlog als Facebook zie ik foto's van dezelfde tiener met een zoontje dat Kiano heet. In haar fotoboek zitten foto's van haar zoontje die erg op de foto's op Netlog lijken. En de Shana op Netlog/Facebook en die op Quizlet wonen allebei in Hasselt. En ze zijn beiden twintig jaar (ja ik heb heel zwaar gestalkt, het spijt me, maar ik vind het gewoon een raar verhaal). Het enige verschil is dat er geen condoleanceberichten op die profielen staan. Dat is geen toeval, schat. En ik begrijp heel goed dat je nu misschien boos wordt want het is allemaal nogal vergezocht, maar ik heb echt het gevoel dat er iets niet klopt, hoe graag ik ook zou willen dat dit niet het zoveelste nepbericht is dat is geschreven om aandacht te trekken. Ik vind het alsnog heel erg als het toch echt is gebeurd en ik je nu vals beschuldig van van alles en ik excuseer me daar alvast voor als dit allemaal echt is en ik je heel erg heb gekwetst nu. Maar eigenlijk geloof ik je nu niet meer.