• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    Zijn er dan meer Shana's met een zoontje dat Kiano heeft? Dat netlog profiel kwam anders wel goed overeen met de naam op haar facebookpagina.
    Kijk, ik wil niet zeggen dat ik alles weet of zo, maar wat er ook met Shana gebeurd is, iets in jullie verhalen klopt niet.


    Dit. Bovendien staat er ook op haar facebook dat ze op 23 augustus een pagina genaamd 'Baziel' heeft geliked en nog enkele mensen heeft geaccepteerd. Het lijkt me niet echt logisch dat iemand zomaar op een overledene persoon haar profiel gaat om vervolgens iets te gaan liken. Lijkt me dan ook toch wel respectloos. In ieder geval of het nu waar is of niet. Gecondoleerd. (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 17:25 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik denk dat er ondertussen wel genoeg bewijs is om te stellen dat dit verhaal in ieder geval enkele aspecten niet klopt en ik wil even zeggen hoe kwalijk ik dat vind. Na mijn initiële steunbetuiging ben ik ook op onderzoek gegaan en niet alleen lieg je mensen hier op deze site voor (met welke doeleinden kan ik niet zeggen), wat opzich al erg is, ook zorg je ervoor dat het vertrouwen van deze mensen geschaad wordt en dat zij in het vervolg dramatische verhalen misschien minder snel geloven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yep. Je mag ergens anders zielig gaan doen.


    i put the fun in funeral

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nou dan kom je toch verkeerd uit, Shana had namelijk geen netlog profiel... En haar fb profiel is beveiligd zodat mensen die haar niet kennen haar profiel niet kunnen vinden, vooral dat de vader eb zijn familie haar niet meet konden opzoeken... Maar alleszins, bedankt voor de steun hè.....


    Nou, ik kan er toch echt bij. Daar zag ik ook dat ze een relatie heeft met een man met dezelfde achternaam als haar ex-vriend die haar heeft aangereden. Ook wel apart eigenlijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nou dan kom je toch verkeerd uit, Shana had namelijk geen netlog profiel... En haar fb profiel is beveiligd zodat mensen die haar niet kennen haar profiel niet kunnen vinden, vooral dat de vader eb zijn familie haar niet meet konden opzoeken... Maar alleszins, bedankt voor de steun hè.....

    Oké, allereerst, ik weet dat je zoiets eigenlijk niet hoort te doen bij iemand die waarschijnlijk overleden is, maar ik heb het Netlog- en Facebook-profiel van een - volgens jou - andere Shana gezien en ik denk toch echt dat zij dat is, het spijt me. Volgens haar Q-profiel was ze zestien toen ze Kiano kreeg en op zowel Netlog als Facebook zie ik foto's van dezelfde tiener met een zoontje dat Kiano heet. In haar fotoboek zitten foto's van haar zoontje die erg op de foto's op Netlog lijken. En de Shana op Netlog/Facebook en die op Quizlet wonen allebei in Hasselt. En ze zijn beiden twintig jaar (ja ik heb heel zwaar gestalkt, het spijt me, maar ik vind het gewoon een raar verhaal). Het enige verschil is dat er geen condoleanceberichten op die profielen staan. Dat is geen toeval, schat. En ik begrijp heel goed dat je nu misschien boos wordt want het is allemaal nogal vergezocht, maar ik heb echt het gevoel dat er iets niet klopt, hoe graag ik ook zou willen dat dit niet het zoveelste nepbericht is dat is geschreven om aandacht te trekken. Ik vind het alsnog heel erg als het toch echt is gebeurd en ik je nu vals beschuldig van van alles en ik excuseer me daar alvast voor als dit allemaal echt is en ik je heel erg heb gekwetst nu. Maar eigenlijk geloof ik je nu niet meer.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 17:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik beschuldig je niet en het is erg als het echt gebeurd is maar ik weet niet of Shana het er wel eigenlijk vanaf weet dat er als het niet echt is leugens over haar en Kiano worden verspreid, Stel hij ligt niet in coma en iemand die zoekt Shana en Kiano op op google en dit komt naarboven?

    FaultInOurStars schreef:
    Ik denk dat er ondertussen wel genoeg bewijs is om te stellen dat dit verhaal in ieder geval enkele aspecten niet klopt en ik wil even zeggen hoe kwalijk ik dat vind. Na mijn initiële steunbetuiging ben ik ook op onderzoek gegaan en niet alleen lieg je mensen hier op deze site voor (met welke doeleinden kan ik niet zeggen), wat opzich al erg is, ook zorg je ervoor dat het vertrouwen van deze mensen geschaad wordt en dat zij in het vervolg dramatische verhalen misschien minder snel geloven.


    Om nog maar te zwijgen over het feit dat je je vriendin doodverklaart ten overstaan van Quizlet. Ook lekker aardig, er staan nu allemaal condoleances op haar profiel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oké, allereerst, ik weet dat je zoiets eigenlijk niet hoort te doen bij iemand die waarschijnlijk overleden is, maar ik heb het Netlog- en Facebook-profiel van een - volgens jou - andere Shana gezien en ik denk toch echt dat zij dat is, het spijt me. Volgens haar Q-profiel was ze zestien toen ze Kiano kreeg en op zowel Netlog als Facebook zie ik foto's van dezelfde tiener met een zoontje dat Kiano heet. In haar fotoboek zitten foto's van haar zoontje die erg op de foto's op Netlog lijken. En de Shana op Netlog/Facebook en die op Quizlet wonen allebei in Hasselt. En ze zijn beiden twintig jaar (ja ik heb heel zwaar gestalkt, het spijt me, maar ik vind het gewoon een raar verhaal). Het enige verschil is dat er geen condoleanceberichten op die profielen staan. Dat is geen toeval, schat. En ik begrijp heel goed dat je nu misschien boos wordt want het is allemaal nogal vergezocht, maar ik heb echt het gevoel dat er iets niet klopt, hoe graag ik ook zou willen dat dit niet het zoveelste nepbericht is dat is geschreven om aandacht te trekken. Ik vind het alsnog heel erg als het toch echt is gebeurd en ik je nu vals beschuldig van van alles en ik excuseer me daar alvast voor als dit allemaal echt is en ik je heel erg heb gekwetst nu. Maar eigenlijk geloof ik je nu niet meer.


    Het schrijven van condoleance berichten was waarschijnlijk privacyschending :') Het internet zit vol neppe verhalen. Ze heeft nu wel haar aandacht though.


    It's high noon.

    MrsSheen schreef:
    Ik beschuldig je niet en het is erg als het echt gebeurd is maar ik weet niet of Shana het er wel eigenlijk vanaf weet dat er als het niet echt is leugens over haar en Kiano worden verspreid, Stel hij ligt niet in coma en iemand die zoekt Shana en Kiano op op google en dit komt naarboven?


    Dat vroeg ik me dus ook af.

    Pacifique schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me dus ook af.
    Ik zit hier nu echt te denken van, als ze het er vanaf weet dan weet ik niet hoe ze reageert dat er leugens over haar en dr zoontje worden verspreid wat nu wel over het internet is te vinden.

    MrsSheen schreef:
    (...) Ik zit hier nu echt te denken van, als ze het er vanaf weet dan weet ik niet hoe ze reageert dat er leugens over haar en dr zoontje worden verspreid wat nu wel over het internet is te vinden.

    Nou, je hoeft maar "Shana Kiano" in te typen op Google en je komt uit op dit topic. Bah.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nou, je hoeft maar "Shana Kiano" in te typen op Google en je komt uit op dit topic. Bah.
    Kan je nagaan, en het gaat hier nog jaren opstaan, stel ze wilt een baan of familie wil dr op facebook opzoeken.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oké, allereerst, ik weet dat je zoiets eigenlijk niet hoort te doen bij iemand die waarschijnlijk overleden is, maar ik heb het Netlog- en Facebook-profiel van een - volgens jou - andere Shana gezien en ik denk toch echt dat zij dat is, het spijt me. Volgens haar Q-profiel was ze zestien toen ze Kiano kreeg en op zowel Netlog als Facebook zie ik foto's van dezelfde tiener met een zoontje dat Kiano heet. In haar fotoboek zitten foto's van haar zoontje die erg op de foto's op Netlog lijken. En de Shana op Netlog/Facebook en die op Quizlet wonen allebei in Hasselt. En ze zijn beiden twintig jaar (ja ik heb heel zwaar gestalkt, het spijt me, maar ik vind het gewoon een raar verhaal). Het enige verschil is dat er geen condoleanceberichten op die profielen staan. Dat is geen toeval, schat. En ik begrijp heel goed dat je nu misschien boos wordt want het is allemaal nogal vergezocht, maar ik heb echt het gevoel dat er iets niet klopt, hoe graag ik ook zou willen dat dit niet het zoveelste nepbericht is dat is geschreven om aandacht te trekken. Ik vind het alsnog heel erg als het toch echt is gebeurd en ik je nu vals beschuldig van van alles en ik excuseer me daar alvast voor als dit allemaal echt is en ik je heel erg heb gekwetst nu. Maar eigenlijk geloof ik je nu niet meer.


    Er is ook - waarschijnlijk - geen tweeling. Te zien aan de foto's op Netlog en Facebook. Toch wel vreemd. Dus je zou je kunnen afvragen of eerdere verhalen wel kloppen en hoe ver dit gedrag teruggaat. Best wel eng, want ik denk inderdaad niet dat Shana er veel van weet. Zo komt het in ieder geval niet op mij over.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bah, als je over zoiets liegt zeg, jeetje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nou, probeer Shana een bericht te sturen op fb?


    Your make-up is terrible