• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    Ik kan ze me nog wel herinneren... Wauw, dat is een heel verhaal zeg, dat lijkt me zo moeilijk!
    Heel erg gecondoleerd en heel veel succes met de situatie.
    Voor deze keer vind ik het niet erg dat je enkel op Q komt om te zeuren.


    Your make-up is terrible

    (huil)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik weet niet echt wat ik hierop kan zeggen, sorry. Dit moet echt heel moeilijk zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Handles schreef:
    Ik kan ze me nog wel herinneren... Wauw, dat is een heel verhaal zeg, dat lijkt me zo moeilijk!
    Heel erg gecondoleerd en heel veel succes met de situatie.
    Voor deze keer vind ik het niet erg dat je enkel op Q komt om te zeuren.


    Dit. Ik wens jullie allemaal enorm veel sterkte toe, en ik hoop dat Kiano erdoor komt :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wens je zo veel sterkte en liefde toe op dit moment. Dit klinkt als de absolute nachtmerrie en dat een vader zoiets kan doen vind ik echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het je lukt om om te gaan met de dood van je beste vriendin, dat het goed komt met Kiano en dat je het aankan om voor de kinderen te zorgen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    gwilwileth schreef:
    Ik weet niet echt wat ik hierop kan zeggen, sorry. Dit moet echt heel moeilijk zijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het is erg triest om nu haar profiel te lezen...


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    FaultInOurStars schreef:
    Ik wens je zo veel sterkte en liefde toe op dit moment. Dit klinkt als de absolute nachtmerrie en dat een vader zoiets kan doen vind ik echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het je lukt om om te gaan met de dood van je beste vriendin, dat het goed komt met Kiano en dat je het aankan om voor de kinderen te zorgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    gwilwileth schreef:
    Ik weet niet echt wat ik hierop kan zeggen, sorry. Dit moet echt heel moeilijk zijn.


    wat was dit ookalweer

    Wat naar... Ik heb vroeger een aantal keren met Shana gesproken en vond haar een heel aardig meisje en had respect voor haar dat ze op zo'n jonge leeftijd al voor haar kinderen kon zorgen. Dit is echt vreselijk nieuws en weet niet goed hoe ik moet reageren...
    Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat alles goed komt met Kiano... Echt heel triest nieuws...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat verschrikkelijk voor jou, haar kindjes en de rest van haar vrienden en familie. Ik vind het echt ontzettend erg om te lezen dat je op zo'n manier een dierbare kwijt moet raken en ik wens Shana's nabestaanden heel veel liefde en troost toe, en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Heel veel sterkte en gecondoleerd.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 23:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe is het eigenlijk met de vader?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    Hoe is het eigenlijk met de vader?

    Enkele ooggetuigen hebben de vader kunnen tegenhouden, die heeft enkel wat schrammetjes en kneuzingen en zit nu in voorhechtenis, en
    er word een klacht ingediend tegen hem wegens moord met voorbedachte rade =s
    Maar daar hou ik me nu liever niet mee bezig, niet alsof dit Shana terugbrengt of Kiano beter maakt =(

    Verdomme, hoe **** kan een persoon zijn om zoiets te doen? Ik snap dit niet.
    Ik wens je veel sterkte. Hier zijn gewoonweg geen woorden voor. :/


    Let the Night embrace you

    Wow, dat is echt een heftig verhaal. Wat een absolute nachtmerrie. Heel veel sterkte met de hele situatie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan