• Ik doe er eigenlijk nooit iets bijzonders mee, maar ik heb wel een setje van Trind gekocht. Het bevat een Cuticle balsam en een Nail balsam. Ik merk wel dat het echt werkt en mijn nagels breken veel minder snel af als ik dat gebruik waardoor ze mooi langen worden. Samen kan je ze kopen voor 15 euro geloof ik.
    Wat gebruiken jullie?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Niks :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eigenlijk niks. Ik knip zo af en toe mijn nagels, maar meestal laat ik ze lang groeien. Daar ben ik gewend aan, en het is gewoon fijner. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit topic ga ik in de gaten houden, misschien dat er nog wel handige tips komen. (: Zelf gebruik ik niet echt speciale producten. Een soort vaseline voor de huid rondom de nagels en een versterkende nagellak, dat is alles.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een vijl:Y)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Niks. Ik laat ze gewoon lang groeien, vijl ze af en toe bij en heb ze altijd gelakt.

    Strider schreef:
    Niks. Ik laat ze gewoon lang groeien, vijl ze af en toe bij en heb ze altijd gelakt.


    Ik ben heel slecht in lakken en te lui om het bij te houden, daarom wil ik dat ze er altijd mooi uit zien, naturel.
    Krijg je eigenlijk geen zwakke nagels als je elke keer je nagellak eraf moet halen?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Niks alleen gebruik ik af en toe mijn vijl.


    What's so bad about being different?

    Ebola schreef:
    (...)

    Ik ben heel slecht in lakken en te lui om het bij te houden, daarom wil ik dat ze er altijd mooi uit zien, naturel.
    Krijg je eigenlijk geen zwakke nagels als je elke keer je nagellak eraf moet halen?

    Nee, mijn nagels zijn een klein beetje geel-achtig (valt wel mee) en volgens mij is dat niet schadelijk verder ofzo.

    Strider schreef:
    (...)
    Nee, mijn nagels zijn een klein beetje geel-achtig (valt wel mee) en volgens mij is dat niet schadelijk verder ofzo.


    Nee, dat heb ik ook bij mijn teennagels omdat ik ze altijd rood lak. Volgens mij komt dat omdat een bepaalde kleurstof uit de nagellak in je nagel kan trekken.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik knip ze af, ik moet ze kort houden voor judo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik verzorg mijn nagels niet echt. Het enige wat ik doe is ze optijd eens knippen, vijlen en een tijdje geen nagellak op doen zodat ze kunnen herstellen.


    comfort in c h a o s

    Knippen, nooit bijten.
    Eet genoeg groentes met ijzer, dan worden je nagels mooi roze,heb ik van een etosmedewerkster.

    O, en ik lak ze niet.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 19:58 ]


    You are beautiful, you are love.

    Mijn nagels zijn van nature al heel erg sterk en breken (bijna) nooit af. Dus ik vijl ze mooi rond en gebruik een voedende basecoat of hoe dat ook heet (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    1x per week handen in lauw water doen met een paar citroendruppels, handcreme in je handen smeren, en handen masseren. Olie inmasseren op je nagels/nagelriemen, vijlen enz.


    Tears stream down your face

    Ik knip ze meestal af en verder doe ik er niet zoveel mee ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just