• Gegroet
    Ik zou misschien een story willen schrijven based on true facts. Het zal wel een liefdesverhaal zijn, want ik zou graag mijn verhaal willen schrijven en over de pijn die ik heb meegemaakt, maar ik weet niet of ik de jongen in kwestie gewoon onbekend moet houden of hem in een beroemd iemand moet veranderen om er een andere touch aan te geven.

    Suggesties voor personen en andere dingen zijn welkom ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou hem onbekend houden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Beroemd geeft het meer drama, maar aan de andere kant. Onbekend heeft het ook wel.


    SLOAN.

    Onbekend. Je zult er misschien minder lezers mee kregen, maar het is toch juist gebaseerd op feiten? Dan kan je precies je persoon zo maken zoals het bij het verhaal hoort. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    Onbekend. Je zult er misschien minder lezers mee kregen, maar het is toch juist gebaseerd op feiten? Dan kan je precies je persoon zo maken zoals het bij het verhaal hoort. (:


    Firm believer of all that is magic

    Banshee schreef:
    Onbekend. Je zult er misschien minder lezers mee kregen, maar het is toch juist gebaseerd op feiten? Dan kan je precies je persoon zo maken zoals het bij het verhaal hoort. (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Onbekend. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat als jij in dit verhaal echt je eigen problemen kwijt wilt, je de jongen gewoon onbekend moet laten. Op die manier blijft het verhaal ook echt en gebaseerd op feiten. Schrijf voor jezelf, niet voor anderen ;)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    lilAlchemist schreef:
    Ik denk dat als jij in dit verhaal echt je eigen problemen kwijt wilt, je de jongen gewoon onbekend moet laten. Op die manier blijft het verhaal ook echt en gebaseerd op feiten. Schrijf voor jezelf, niet voor anderen ;)

    Inderdaad.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik denk dat mensen het interessanter vinden om een verhaal met ''Beroemde'' mensen te lezen. Maar als je je eigen problemen kwijt wilt in deze story, zoals lilAlchemist zegt, moet je het onbekend houden. Succes!


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    onbekend..

    Vind ik zelf ook fijner om te lezen omdat ik niet van Fanfics hou.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Onbekend, als je het met een bekend persoon doet wordt het snel zo'n typische fanfic ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dumbledore schreef:
    Onbekend. Je zult er misschien minder lezers mee kregen, maar het is toch juist gebaseerd op feiten? Dan kan je precies je persoon zo maken zoals het bij het verhaal hoort. (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor