• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    Pacifique schreef:
    Vind het eerlijk gezegd ook wel vreemd dat zoiets heftigs niet in het nieuws komt.
    Maar ik zal ook niet zeggen dat je dit verzonnen hebt. Gecondoleerd met dit verlies, ook voor de kindjes en de rest van de familie.

    Voor de mensen van het nieuws is het "slechts" een auto-ongeluk. Zijn weten de situatie erachter niet. Alleen de in hun ogen echt belangrijke/erge dingen om te weten komen in het nieuws. Nu zeg ik niet dat het niet belangrijk/echt erg is, maar dat soort dingen komen gewoon niet vaak in het nieuws. Dus het is niet ontzettend abnormaal dat het niet in het nieuws is geweest, of makkelijk op het internet te vinden is.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hint schreef:
    (...)
    Voor de mensen van het nieuws is het "slechts" een auto-ongeluk. Zijn weten de situatie erachter niet. Alleen de in hun ogen echt belangrijke/erge dingen om te weten komen in het nieuws. Nu zeg ik niet dat het niet belangrijk/echt erg is, maar dat soort dingen komen gewoon niet vaak in het nieuws. Dus het is niet ontzettend abnormaal dat het niet in het nieuws is geweest, of makkelijk op het internet te vinden is.


    Aangezien er een kind bij betrokken is, leek mij de kans ook wel groter dat het erin zou komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Aangezien er een kind bij betrokken is, leek mij de kans ook wel groter dat het erin zou komen.


    Maar het gaat hier niet om een gewoon auto-ongeluk, maar om moord binnen een gezin.
    In Nederland worden volgens mij alle verkeersongelukken vermeld op regionale sites zoals dichtbij.nl, maar ik weet niet hoe dat in België is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hint schreef:
    (...)
    Voor de mensen van het nieuws is het "slechts" een auto-ongeluk. Zijn weten de situatie erachter niet. Alleen de in hun ogen echt belangrijke/erge dingen om te weten komen in het nieuws. Nu zeg ik niet dat het niet belangrijk/echt erg is, maar dat soort dingen komen gewoon niet vaak in het nieuws. Dus het is niet ontzettend abnormaal dat het niet in het nieuws is geweest, of makkelijk op het internet te vinden is.


    Mijn vader is in een 'doodnormaal' auto-ongeluk verongelukt, maar ik kan me nog herinneren dat mijn tante ons vertelde de tv aan te zetten, want het was te zien en echt, het was niet raar. Behalve dat de twee betrokkenen dood waren. Heel veel dodelijke ongelukken komen in het nieuws, ook als de slachtoffers vvolledig bij kennis waren en aangezien de ene bestuurder de vader is van de jongen in de andere auto, is dat best wel interessant. De media zou het niet links laten liggen.
    Maar los van het feit of het op het nieuws was of in de krant stond, het staat niet eens op de facebookpagina's van de betrokkenen en dat vind ik het vreemdste.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    Mijn vader is in een 'doodnormaal' auto-ongeluk verongelukt, maar ik kan me nog herinneren dat mijn tante ons vertelde de tv aan te zetten, want het was te zien en echt, het was niet raar. Behalve dat de twee betrokkenen dood waren. Heel veel dodelijke ongelukken komen in het nieuws, ook als de slachtoffers vvolledig bij kennis waren en aangezien de ene bestuurder de vader is van de jongen in de andere auto, is dat best wel interessant. De media zou het niet links laten liggen.
    Maar los van het feit of het op het nieuws was of in de krant stond, het staat niet eens op de facebookpagina's van de betrokkenen en dat vind ik het vreemdste.

    Je hebt aardig wat research gedaan zeg, hahaha. Maar hoe weet je zo zeker van dat je de Facebook-pagina's van de betrokkenen had? Je weet immers hun voornamen achternamen niet. Maar ik vind het wel erg verdacht worden zo, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 21:25 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Je hebt aardig wat research gedaan zeg, hahaha. Maar hoe weet je zo zeker van dat je de Facebook-pagina's van de betrokkenen had? Je weet immers hun voornamen niet. Maar ik vind het wel erg verdacht worden zo, om eerlijk te zijn.


    Dat is niet zo moeilijk te vinden, je googled gewoon de namen in die hierboven staan en vind dan de complete naam van de persoon in kwestie. Google verraadt alles. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dat is niet zo moeilijk te vinden, je googled gewoon de namen in die hierboven staan en vind dan de complete naam van de persoon in kwestie. Google verraadt alles. ;p

    *achternamen

    Hoezo vind je de complete namen door enkel naar hun voornamen te googelen? Dat snap ik niet, ofwel laat m'n verstand me even in de steek. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Je hebt aardig wat research gedaan zeg, hahaha. Maar hoe weet je zo zeker van dat je de Facebook-pagina's van de betrokkenen had? Je weet immers hun voornamen achternamen niet. Maar ik vind het wel erg verdacht worden zo, om eerlijk te zijn.


    Ghehe, ja.
    Precies wat Oakenshield zegt. Ik kwam eerst Netloegprofielen tegen waarop blog stonden over de geboorte van Kiano, maar nergens wat iets te vinden over een tweeling. Ik zag dat het profiel al even niet was bijgehouden, dus ik kon daar op zich nog in komen, maar toen zag ik foto's waarop het jongetje al oud egenoeg was om twee zusjes te hebben, maar daar was neits van. Daarom zocht ik op Facebook naar de profielen die matchten met de namen op Netlog.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Probeer het zelf maar, als je de naam van het meisje en haar oudste zoon in typt. Dan kom je op netlog en quizlet uit, met bij de eerste de volledige naam. Ze komen uit dezelfde plaats.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Probeer het zelf maar, als je de naam van het meisje en haar oudste zoon in typt. Dan kom je op netlog en quizlet uit, met bij de eerste de volledige naam. Ze komen uit dezelfde plaats.

    Nou dan kom je toch verkeerd uit, Shana had namelijk geen netlog profiel... En haar fb profiel is beveiligd zodat mensen die haar niet kennen haar profiel niet kunnen vinden, vooral dat de vader eb zijn familie haar niet meet konden opzoeken... Maar alleszins, bedankt voor de steun hè.....

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nou dan kom je toch verkeerd uit, Shana had namelijk geen netlog profiel... En haar fb profiel is beveiligd zodat mensen die haar niet kennen haar profiel niet kunnen vinden, vooral dat de vader eb zijn familie haar niet meet konden opzoeken... Maar alleszins, bedankt voor de steun hè.....


    Zijn er dan meer Shana's met een zoontje dat Kiano heeft? Dat netlog profiel kwam anders wel goed overeen met de naam op haar facebookpagina.
    Kijk, ik wil niet zeggen dat ik alles weet of zo, maar wat er ook met Shana gebeurd is, iets in jullie verhalen klopt niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Katarina schreef:
    Verdomme, hoe **** kan een persoon zijn om zoiets te doen? Ik snap dit niet.
    Ik wens je veel sterkte. Hier zijn gewoonweg geen woorden voor. :/


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nou dan kom je toch verkeerd uit, Shana had namelijk geen netlog profiel... En haar fb profiel is beveiligd zodat mensen die haar niet kennen haar profiel niet kunnen vinden, vooral dat de vader eb zijn familie haar niet meet konden opzoeken... Maar alleszins, bedankt voor de steun hè.....


    Ben jij dit niet?


    i put the fun in funeral

    Ik weet niet of het echt waar is, maar als het zo is dan echt enorm gecondoleerd. Het lijkt me vreselijk om op zo'n manier je beste vriendin kwijt te raken.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ben jij dit niet?


    Dat moet het profiel van Shana zijn, ja.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes