• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    Op dr facebook heeft ze twee uur geleden dr uploads van dr telefoon bijgewerkt

    Sorry, maar hoe haal je het in je hoofd om zo een verhaal te verzinnen? Dat is toch gewoon ziekelijk? Heel veel mensen, waaronder ik, waren nogal geschrokken. En wat blijkt, het is gewoon verzonnen. Of nou ja, daar lijkt het anders heel veel op. Ik vind dit echt erg en ik vraag me af of Shana er zelf ook iets van af weet. Zoals al vernoemd werd, wat als haar familie of werk haar op internet opzoekt? Ik vind het echt niet kunnen wat je doet. En sorry als het toch blijkt te kloppen, maar het lijkt me sterk van niet.

    MrsSheen schreef:
    Op dr facebook heeft ze twee uur geleden dr uploads van dr telefoon bijgewerkt


    Dan lijkt het mij vrij duidelijk dat er iets niet klopt in dit verhaal.

    Oké, dan heb ik haar serieus nog verdedigd, omdat ik gewoon niet wilde geloven dat over zoiets gelogen werd. Soms vraag ik mij echt af waar het heen gaat met de wereld. Ik vind het echt gewoon misselijkmakend :c


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Oké, dan heb ik haar serieus nog verdedigd, omdat ik gewoon niet wilde geloven dat over zoiets gelogen werd. Soms vraag ik mij echt af waar het heen gaat met de wereld. Ik vind het echt gewoon misselijkmakend :c


    Yep. Ik voel me nu best wel belazerd.


    26 - 02 - '16

    Asmodom schreef:
    Oké, dan heb ik haar serieus nog verdedigd, omdat ik gewoon niet wilde geloven dat over zoiets gelogen werd. Soms vraag ik mij echt af waar het heen gaat met de wereld. Ik vind het echt gewoon misselijkmakend :c


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Yep. Ik voel me nu best wel belazerd.


    En dat is inderdaad precies waarom dit echt onacceptabel gedrag is van DreadsSnake, naast de mogelijke schade die ze aan de personen genoemd in het verhaal toe brengt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gecondoleerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Yep. Ik voel me nu best wel belazerd.


    Ik heb het maar even gemeld. Weet niet of er wat mee gedaan wordt, maar oké.


    Happy Birthday my Potter!

    Blijkbaar was er drie jaar geleden al een beste vriendin van 'r overleden, als ik haar gastenboek mag geloven ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Snap niet dat je over zoiets kunt liegen.

    Ik begrijp alleen echt niet waarom je zo'n verhaal zou verzinnen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb echt onwijs snel bericht terug van de mods. Ze zijn er al naar aan het kijken, dus het zal allemaal wel snel opgelost worden ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Uh.. Heette de topicmaakster niet eerst Darlien? :')


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    Uh.. Heette de topicmaakster niet eerst Darlien? :')


    Jaa... Blijkt wel dat Shana wel een andere facebookvriendin heeft die ook Elizabeth heet...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes