• En voor mij mijn tekst voor mijn presentatie willen controleren?
    Ik heb namelijk overmorgen mijn presentatie en als ik een voldoende haal heb ik weer een tekort opgehaald

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom heb je twee keer hetzelfde topic aangemaakt? En mijn moeder kan wel een beetje spaans, kun je het niet aan je docent vragen en als hij/zij moeilijk doet, zeggen dat je het erg moeilijk vind?


    Physics is awesome

    Ja, ik heb Spaans maar het is pas m'n eerste jaar Spaans. Maar ik kan wel proberen om het te controleren?

    Ik was er niet zo goed in dus aan mij hoef je het niet te vragen :-)

    Ja, ik wil wel weer kijken hoor. Maar ik ben er niet supergoed in....
    (5vwo)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb wel Spaans en ik ben er ook wel goed in maar ik zit wel in 4VWO en heb het dus pas een jaar... Maar ik wil best kijken of ik het kan controleren


    Live like there's no tomorrow, but dream as if you'll live forever.

    Je wil wel héél erg graag dat wij jouw huiswerk maken, hè? Eerst twee topics over Frans, nu over Spaans... Kies dan die talen niet :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Alles wat ik me herinner van mijn Spaans lessen die ik ooit had is 'Yo soy caliente'


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lancashire schreef:
    Ja, ik heb Spaans maar het is pas m'n eerste jaar Spaans. Maar ik kan wel proberen om het te controleren?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    REDHEADSROCK schreef:
    Je wil wel héél erg graag dat wij jouw huiswerk maken, hè? Eerst twee topics over Frans, nu over Spaans... Kies dan die talen niet :W

    Die twee topics over Frans gingen over het feit dat de samenwerking k*t verliep en dat ik daar pissed over was, niks over huiswerk verder.
    En ik vraag alleen of iemand het wil controleren.
    Ik heb het al wel af maar weet niet 100% zeker of alles klopt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb wel Spaans, maar dat is pas sinds dit jaar. Kan niks zeggen behalve me llamo.


    Big girls cry when their hearts are breaking