• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    Als er kinderen bij betrokken zijn en zeker als de moeder evan overleden is komt het vaak wel degelijk op het nieuws. Ik kan echter niks vinden op internet van dit artikel ook. Wel andere die erop lijken maar dat is zonder dodelijk afloop. (en veel langer geleden dan 20 augustus omstreeks 20:30u)
    Dus nee. Maar internet is internet, ieder zoekt op z'n eigen manier aandacht (:


    It's high noon.

    nerveus schreef:
    Hoe weten jullie zo zeker dat het niet op het nieuws is? Hoe naar het ook klinkt, zulke dingen gebeuren dagelijks in de wereld. Het hoeft toch niet per se landelijk nieuws te zijn en je weet niet in welke plaats het zich heeft afgespeeld. Wie weet heeft de lokale media wel wat geschreven, maar je kunt niet weten waar dat zich bevind.


    Een stomdronken vader die de moeder aanrijdt, waardoor de vrouw in kwestie te overlijden komt en het kind in coma raakt, terwijl er nog twee anderen achterblijven? Nou, dat gebeurt niet dagelijks, hoor! Dat is geen auto-ongeluk meer, maar moord met voorbedachte rade en dat komt heus wel op het nieuws.

    Bovendien heeft ze zelf aangegeven dat er geen nieuws is, omdat ze pers vriendelijk gevraagd hebben om dat niet te doen. Ze moeten wel heel erg rijk zijn, als ze de pers kunnen omkopen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Edit: Ik vind het heel jammer dat er mensen zijn die me nu een leugenaar gaan noemen, omdat het niet in het nieuws komt of dergelijke. Zulke dingen hoeven niet in het nieuws te komen... Is het al niet erg genoeg dat wij een dierbare kwijt zijn? Moet dan serieus de hele wereld het weten?
    En ja het komt niet in het nieuws omdat de broer van de vader gedreigt heeft met een rechtszaak wegens schending van de privacy als ze het toch zouden publiceren.
    We willen het gewoon rustig op ons tempo verwerken en rustig onder ons hopen dat Kiano erdoor komt. Daarom wouden we er geen pers bij, we willen niet overal van de 'sorry'-gezichten krijgen. We willen dit verwerken en doorgaan met ons leven, zoals Shana dat gewild zou hebben.
    [ bericht gewijzigd door DreadsSnake op 22 aug 2014 - 20:12 ]

    Nou lekker aanklagen die vent. Een rechtszaak kan hij toch niet winnen. Die vent hoort achter slot en grendel, wie weet wat hij de kinderen nog aan gaat doen... :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreadsSnake schreef:
    Edit: Ik vind het heel jammer dat er mensen zijn die me nu een leugenaar gaan noemen, omdat het niet in het nieuws komt of dergelijke. Zulke dingen hoeven niet in het nieuws te komen... Is het al niet erg genoeg dat wij een dierbare kwijt zijn? Moet dan serieus de hele wereld het weten?
    En ja het komt niet in het nieuws omdat de broer van de vader gedreigt heeft met een rechtszaak wegens schending van de privacy als ze het toch zouden publiceren.
    We willen het gewoon rustig op ons tempo verwerken en rustig onder ons hopen dat Kiano erdoor komt. Daarom wouden we er geen pers bij, we willen niet overal van de 'sorry'-gezichten krijgen. We willen dit verwerken en doorgaan met ons leven, zoals Shana dat gewild zou hebben.


    Serieus? Dus dan drop je het op een forum waar iedereen de kans heeft het te zien?
    Ik bedoel, je noemt de naam van je vriendin en haar zoontje. Effe googelen en je vindt alles!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    Serieus? Dus dan drop je het op een forum waar iedereen de kans heeft het te zien?
    Ik bedoel, je noemt de naam van je vriendin en haar zoontje. Effe googelen en je vindt alles!


    Nou. . . Niet dus. Want er is nergens iets te vinden.

    Mocht het op een manier toch echt zijn – gecondoleerd.


    Uhm mensen, ik weet dat er vaak gelogen wordt op het forum en misschien ben ik wel gewoon onwijs naïef, maar toen hier in de buurt een heel aantal jaren terug een vader zijn vrouw voor de ogen van hun jongste zoontje heeft neergestoken, is dit ook niet op het nieuws geweest. Het andere zoontje zat echter bij ons op school, dus vandaar dat ik weet wat er gebeurd is, het heeft nooit in de krant gestaan of wat dan ook op verzoek van de grootouders waar de kinderen heen gingen. Misschien geloven jullie mij ook niet, maar stel dat het echt waar is. Dan maken die reacties het allemaal nog vreselijker dat het al is. Quizlet is immers ten alle tijden onder anderen nog een site om de dingen even kwijt te kunnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou zoiets ook heus niet zomaar in twijfel trekken en ik heb echt wel wat research gedaan voordat ik mijn zegje deed. Mag ik vragen of die vrouw in kwestie toen ook is overleden?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, hij had haar vermoord. Veel meer weet ik dus ook niet. Dit is de informatie die school aan de leerlingen mocht geven en we hebben de vlag half stok gehangen en twee minuten stilte gehouden bij het kerstontbijt. Ook allemaal met toestemming van de grootouders.


    Happy Birthday my Potter!

    Oké. Dat verbaast me echt.
    Maar dat neemt niet weg dat ik het wereldvreemd vind dat de oom van de kinderen met een rechtszaak wegens privacyschending zwaait. Ik denk dat de ouders van Joran van der Sloot dat ook nooit leuk hebben gevonden, maar dat neemt niet weg dat de waarheid niet boven tafel hoeft te komen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 11:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vandinha schreef:
    (...)

    Nou. . . Niet dus. Want er is nergens iets te vinden.

    Mocht het op een manier toch echt zijn – gecondoleerd.


    Ja, inderdaad. Ik heb rouwadvertenties bekeken en condoleance berichten op internet. Ik voelde mer best lullig over, omdat ik dat ging doen, terwijl het misschien wel echt was, maar ik vond het gewoon vreemd. We hadden er niets over gehoord - ook al si het dan Belgié - dus ik ging gewoon even kijken. Dus ik zag niets.
    Dat vond ik toch raar en omdat hier de namen van het hele gezin stonden, heb ik wat gegoogeld en onder andere Netlog- en Facebookaccounts gevonden die gedeeltelijk overeen kwamen met de verhalen die hier zijn verteld, maar niet helemaal. Dus ik vind dat toch wel raar. Ik zie ook geen berichten op haar Facebook waaruit je kunt opmaken dat ze is overleden. En ook niet bij haar huidige vriend.
    Ja, ik kom misschien als een stalker over, maar ik vond het gewoon vreemd en toen bleek dat ik niets vond wat overeen kwam met wat hier verteld is, ben ik ook maar verder gaan zoeken. Ik ben er echt niet per se op uit om iemand zwart te maken, maar ik heb echt een hekel aan mensen die over zulke dingen liegen - om wat voor reden dan ook.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Ik heb rouwadvertenties bekeken en condoleance berichten op internet. Ik voelde mer best lullig over, omdat ik dat ging doen, terwijl het misschien wel echt was, maar ik vond het gewoon vreemd. We hadden er niets over gehoord - ook al si het dan Belgié - dus ik ging gewoon even kijken. Dus ik zag niets.
    Dat vond ik toch raar en omdat hier de namen van het hele gezin stonden, heb ik wat gegoogeld en onder andere Netlog- en Facebookaccounts gevonden die gedeeltelijk overeen kwamen met de verhalen die hier zijn verteld, maar niet helemaal. Dus ik vind dat toch wel raar. Ik zie ook geen berichten op haar Facebook waaruit je kunt opmaken dat ze is overleden. En ook niet bij haar huidige vriend.
    Ja, ik kom misschien als een stalker over, maar ik vond het gewoon vreemd en toen bleek dat ik niets vond wat overeen kwam met wat hier verteld is, ben ik ook maar verder gaan zoeken. Ik ben er echt niet per se op uit om iemand zwart te maken, maar ik heb echt een hekel aan mensen die over zulke dingen liegen - om wat voor reden dan ook.


    Dit kan ik bevestigen. Je hoeft alleen naar haar naam te googlen en je komt hierop uit. Er is ook geen lokaal nieuws over het ongeluk.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Dit kan ik bevestigen. Je hoeft alleen naar haar naam te googlen en je komt hierop uit. Er is ook geen lokaal nieuws over het ongeluk.


    Ja ik kan dit ook bevestigen.

    Asmodom schreef:
    Uhm mensen, ik weet dat er vaak gelogen wordt op het forum en misschien ben ik wel gewoon onwijs naïef, maar toen hier in de buurt een heel aantal jaren terug een vader zijn vrouw voor de ogen van hun jongste zoontje heeft neergestoken, is dit ook niet op het nieuws geweest. Het andere zoontje zat echter bij ons op school, dus vandaar dat ik weet wat er gebeurd is, het heeft nooit in de krant gestaan of wat dan ook op verzoek van de grootouders waar de kinderen heen gingen. Misschien geloven jullie mij ook niet, maar stel dat het echt waar is. Dan maken die reacties het allemaal nog vreselijker dat het al is. Quizlet is immers ten alle tijden onder anderen nog een site om de dingen even kwijt te kunnen.


    Het verbaasd je wat mensen kunnen vinden op internet en ik kan me niet voorstellen dat hier ook niks over te vinden is.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vind het eerlijk gezegd ook wel vreemd dat zoiets heftigs niet in het nieuws komt.
    Maar ik zal ook niet zeggen dat je dit verzonnen hebt. Gecondoleerd met dit verlies, ook voor de kindjes en de rest van de familie.

    Oké, nu vind ik het ook een beetje vreemd, maar goed. Ik maak het liever niet erger dan het is, want het lijkt me erg lullig voor de nabestaanden moest dit echt zijn en niemand er wat van gelooft. Maar toch blijf ik het raar vinden.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Het verbaasd je wat mensen kunnen vinden op internet en ik kan me niet voorstellen dat hier ook niks over te vinden is.


    Ik heb voor de zekerheid nog even gezocht heel goed gezocht, want het is alweer een tijdje terug (2005 om precies te zijn), maar kon serieus helemaal niks vinden. Ivbm privacy ga ik geen namen of wat dan ook hier neerzetten, dus jullie zullen mij op mijn woord moeten geloven, maar echt. Helemaal noppes. Ik heb alle namen die ik wist en de datum etc. gebruikt als zoekwoorden. Misschien dat het komt doordat als zoiets op het nieuws komt, die jonge kinderen er de rest van hun leven last van kunnen ondervinden en daarom anders wordt besloten dan normaal? Idk, maar het kán dus wel.
    En nu stop ik met offtopic gaan.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:56 ]


    Happy Birthday my Potter!