• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik heb niet gezegd dat ik dat weet en ik snap ook niet waarom ze het zou doen. Maar weten wij in wat voor situatie ze zit? Nee. We weten zo weinig over haar, maar oordelen al heel snel.


    Ik heb ook niet gezegd dat jij het weet, ik snap het gewoon niet.

    Ik weet toevallig heel veel over haar, als ik zo haar historie lees heeft ze blijkbaar al heel veel drama meegemaakt in haar leven, en het houdt maar niet op. Ik denk to be honest dat mensen soms gewoon kicken op troostberichten en positieve aandacht.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik weet toevallig heel veel over haar, als ik zo haar historie lees heeft ze blijkbaar al heel veel drama meegemaakt in haar leven, en het houdt maar niet op. Ik denk to be honest dat mensen soms gewoon kicken op troostberichten en positieve aandacht.


    Het is natuurlijk maar de vraag in hoeverre haar historie 'echt' is, maar ik denk desalniettemin ook dat iemand wel met serieuze problemen kampt als hij of zij een topic als deze nodig heeft om zich beter te voelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik heb niet gezegd dat ik dat weet en ik snap ook niet waarom ze het zou doen. Maar weten wij in wat voor situatie ze zit? Nee. We weten zo weinig over haar, maar oordelen al heel snel.


    Tja, ze zal wel in een kutsituatie kunnen zitten, maar dat is geen reden om het voor anderen te verpesten. Dat ik snap waarom ze het doet, wil niet zeggen dat haar daad er daardoor minder ernstig op wordt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat ze in een kutsituatie zit, wil nog niet zeggen dat je zo'n bericht moet plaatsen.

    Net een verhaal die bij het programma "achter gesloten deuren". Zoveel drama.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Asmodom schreef:
    Oké, dan heb ik haar serieus nog verdedigd, omdat ik gewoon niet wilde geloven dat over zoiets gelogen werd. Soms vraag ik mij echt af waar het heen gaat met de wereld. Ik vind het echt gewoon misselijkmakend :c


    Hier sluit ik me bij aan. Ik was best wel geschokt, omdat ik een aantal jaren geleden wel eens met Shana heb gesproken via Quizlet en nu blijkt het niet waar te zijn... Ik geloofde je echt... Heel naar dat je zoiets verzint...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Deerstalker schreef:
    Dus kortom, het is allemaal nep? Als dat zo is, mogen er wat excuses aangeboden worden aan een heleboel geschrokken Quizletters.

    Maar ik hou me hier maar buiten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vrees dat deze excuses niet meer komen, daar DreadsSnake haar profiel op inactief heeft gezegd en de beginpost heeft geleegd. Heel triest allemaal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik vrees dat deze excuses niet meer komen, daar DreadsSnake haar profiel op inactief heeft gezegd en de beginpost heeft geleegd. Heel triest allemaal.


    En de 'echte' Darlien en Shana hebben een nieuw account gemaakt. Ik vind dit erg ongeloofwaardig allemaal.


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    En de 'echte' Darlien en Shana hebben een nieuw account gemaakt. Ik vind dit erg ongeloofwaardig allemaal.

    Dit. Ze hebben dat account ook echt samen gemaakt, en ene Darlien zegt jaren hier niet meer te zijn geweest...
    Inderdaad ontzettend ongeloofwaardig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 13:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eh, waarom is alles nu opeens verwijderd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hier kun je de rest lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Hier kun je de rest lezen.

    Oh ja, thanks. Ik had het net gelezen. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.