• -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 0:31 ]

    Square schreef:
    Wow, dat is echt een heftig verhaal. Wat een absolute nachtmerrie. Heel veel sterkte met de hele situatie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FaultInOurStars schreef:
    Ik wens je zo veel sterkte en liefde toe op dit moment. Dit klinkt als de absolute nachtmerrie en dat een vader zoiets kan doen vind ik echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het je lukt om om te gaan met de dood van je beste vriendin, dat het goed komt met Kiano en dat je het aankan om voor de kinderen te zorgen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    FaultInOurStars schreef:
    Ik wens je zo veel sterkte en liefde toe op dit moment. Dit klinkt als de absolute nachtmerrie en dat een vader zoiets kan doen vind ik echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het je lukt om om te gaan met de dood van je beste vriendin, dat het goed komt met Kiano en dat je het aankan om voor de kinderen te zorgen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    gwilwileth schreef:
    Ik weet niet echt wat ik hierop kan zeggen, sorry. Dit moet echt heel moeilijk zijn.


    Heel veel sterkte :c
    Als je het nodig hebt ben ik een luisterend oor voor je x


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wow, hier heb ik geen woorden voor. Maar in ieder geval heel veel sterkte!

    Heel veel sterkte, heel naar allemaal.
    Wel vreemd dat hier helemaal geen nieuwsberichten over zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 14:44 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    OakenshieId schreef:
    Heel veel sterkte, heel naar allemaal.
    Wel vreemd dat hier helemaal geen nieuwsberichten over zijn.

    Jeetje, dit is gewoon te erg voor woorden. Niet te geloven dit. Ik wens je echt heel veel sterkte met alles.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hint schreef:
    Jeetje, dit is gewoon te erg voor woorden. Niet te geloven dit. Ik wens je echt heel veel sterkte met alles.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn mond viel echt open toen ik dit las. Hoe kan iemand zo ziek in z'n hoofd zijn om een moeder met kind aan te rijden? Ik vind het echt erg voor Shana, Kiano en haar nabestaanden. Ik hoop dat Kiano er nog bovenop mag komen. Ik wens je ontzettend veel sterkte.

    Houd je ons op de hoogte van hoe het met Kiano gaat?


    26 - 02 - '16

    Wow, wat onwijs erg voor jou, de kinderen en alle andere nabestaanden. Ik was echt even sprakeloos, toen ik mij realiseerde wat ik precies las. Echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het in ieder geval goed komt met Kiano en ik heb echt respect voor je dat je die kinderen nu zo opvangt, ook al doet het verlies jou ook heel veel pijn. Ik wens jou en de rest van de nabestaanden heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies.


    Happy Birthday my Potter!

    Doge schreef:
    Mijn mond viel echt open toen ik dit las. Hoe kan iemand zo ziek in z'n hoofd zijn om een moeder met kind aan te rijden? Ik vind het echt erg voor Shana, Kiano en haar nabestaanden. Ik hoop dat Kiano er nog bovenop mag komen. Ik wens je ontzettend veel sterkte.

    Houd je ons op de hoogte van hoe het met Kiano gaat?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Asmodom schreef:
    Wow, wat onwijs erg voor jou, de kinderen en alle andere nabestaanden. Ik was echt even sprakeloos, toen ik mij realiseerde wat ik precies las. Echt verschrikkelijk. Ik hoop dat het in ieder geval goed komt met Kiano en ik heb echt respect voor je dat je die kinderen nu zo opvangt, ook al doet het verlies jou ook heel veel pijn. Ik wens jou en de rest van de nabestaanden heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies.


    Queer zijn is gewoon alles

    OakenshieId schreef:
    Heel veel sterkte, heel naar allemaal.
    Wel vreemd dat hier helemaal geen nieuwsberichten over zijn.


    Omdat het zo'n moeilijke situatie is, en omdat door dit ongeval de hele familie verscheurd geraakt,
    hebben we aan de pers gevraagd om er niet over te berichtten, we willen niet dat er door zo'n bericht
    een hele heisa gaat ontstaan in de familie... Want we weten nu al dat er mensen zijn die da vader verdedigen
    en die zeggen dat het shana haar fout is, dat ze hem maar de tweeling had moeten laten zien, en daar
    hebben we nu echt geen zin in. En ook voor de kinderen is het beter dat ze niets weten dat de familie uit
    elkaar valt...