• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Welke vinden jullie het leukst?

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.




    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Ik vind de onderste leuker :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whoop whoop zonet de 20.000 woorden bereikt!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zit op 24.000 in mijn bestand, maar nog niet op Q. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb een vraag: weet iemand waar je trailers kan maken? Ik kan het zelf niet vinden.


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Waar kan ik een goede cover maken? (=


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    LittleBrego schreef:
    Ik heb een vraag: weet iemand waar je trailers kan maken? Ik kan het zelf niet vinden.
    Er zijn heel veel mensen op Q die een trailershopje hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moet je een trailer maken?


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Nee dat moet niet, daar ben je volledig vrij in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okey (:
    Waar heb je jouw cover gemaakt?
    Ik wil graag één maken, maar ik weet niet waar. X


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    ^ Je kan bij een coverstore een aanvraag doen, in het subforum Covers en Trailers.
    Persoonlijk raad ik DreamerN en Orchard aan, of Valkyries. Valkyries duurt wat langer (gezien dat ze haar eigen gezinnetje heeft en nog wat andere dingen), maar zijn wel echt mooi. She's my favorite :3

    Edit: Of natuurlijk zelf maken met Gimp, photoshop of een andere fotobewerk programma :) schijnen ook wat op internet te zijn, maar ik weet zo niet waar.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 13:48 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Iemand op Q heeft hem voor mij gemaakt. Er zijn programma's waar je zelf dingen kan in elkaar steken, maar geen idee welke dat zijn. Vroeger deed ik dat zelf allemaal met paint en verfijnde ik dat met programma's zoals picasa, maar dat is een beetje old fashion.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waar kan ik een trailer maken? Tips please? :'(

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 17:53 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Hoe stemmen jullie eigenlijk?


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Sorry voor de bump, maar ik heb jullie meningen nodig.
    Wat denken jullie van dit plot?

    Futuristisch Europa. Over heel Europa heerst er verdeeldheid. De Fransen staan op het punt oorlog te voeren met de Engelsen, de Duitsers staan de Fransen bij en proberen Spanje binnen te dringen, terwijl België, bondgenoot van de Engelsen dat proberen met Nederland en Luxemburg. Hoewel de Oostbloklanden en de landen in Centraal-Europa hebben gezworen zich buiten het Frans-Engelse conflict te houden, is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar de oorlog op punt staat helemaal te beginnen, besluit de Amerika alles plat te leggen. Hun bondgenootschap met Europa sleept al zo lang aan dat ze precies weten wat ze moeten doen om zo’n dingen tot stand te brengen. De hele politieke structuur wordt veranderd, de hele economie wordt platgelegd en Amerika introduceert de start van een nieuw era.

    Elke Europese burger wordt verplicht om naar het gemeentehuis van hun geboortestad te gaan, om een chip te laten inbrengen onder de huid. De chip bevat alle informatie over de persoon zelf. Hun naam, geboortedatum, geboorteplaats, stamboom, en ga zo maar door.

    Maar wat de bevolking niet gezegd wordt, is dat er in de chip veel meer zit dan enkel informatie over de persoon zelf. Door een simpele muisklik kunnen de Amerikanen van eender wie alle informatie opvragen, maar ook te weten komen waar die zit en wat die doet.

    Na enkele maanden heeft Amerikaanse regering hun manier om mensen toch op te kunnen sporen verfijnd. Anders zouden ze immers bij elke pasgeborene een chip moeten aanbrengen.
    Opnieuw moet iedereen naar hun geboortestad gaan om een vloeistof te laten inspuiten. Deze vloeistof gaat eeuwig door van moeder op kind. De helft wordt doorgegeven aan het kind, maar de vloeistof zorgt er in samenwerking met de erythrocyten, oftewel de rode bloedcellen voor dat de juiste hoeveelheid terug wordt aangemaakt in het bloed.

    In de eeuw die daarop volgt is iedereen de vloeistof en de chips alweer vergeten, maar de Amerikanen zijn nog steeds bezig met het verzamelen van informatie over alles en iedereen.
    Maar wanneer Europa eindelijk weer de kans krijgt een beetje onafhankelijk te worden, dreigt het weer op oorlog uit te draaien. Daardoor besluiten de Amerikanen de Europese bevolking te zuiveren. Enkel mensen die fysiek én mentaal in staat zijn te handelen naar wat Amerika van Europa zou willen. Willekeurige mensen boven de vijftien en onder de dertig verdwijnen in het niets, niemand weet waar ze naartoe zijn. Allerlei beschuldigingen worden naar elkaars hoofd gesmeten, maar er is niemand die nog aan Amerika denkt. Terwijl zijn vorderingen maken in hun technologie, terwijl ze leren hoe ze mensen van de ene naar de andere plaats kunnen brengen in twee seconden, blijven er maar mensen verdwijnen.

    Iedereen die volgens de Amerikanen niet sterk of intelligent genoeg is, wordt geëxecuteerd, net zoals mensen die hun emoties niet goed genoeg in bedwang kunnen houden.
    In alle jaren dat ze dit doen, zijn er al zovele mensen verdwenen, maar niemand is ooit teruggekeerd. De Europesen bevolking slinkt elke dag meer en meer, en niemand kan er wat aan doen, zolang ze er niet achter komen dat Amerika achter al deze verdwijningen zit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried