• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meh, ik zit nog maar pas op 1.332 woorden :'D
    Maar goed, ik schrijf amper 100 woorden per dag gemiddeld omdat ik de traagste schrijfster ever ben en ik ben een week lang blijven hangen in m'n keuze voor de hij/zij-vorm of de ik-vorm waardoor ik ook nog eens amper geschreven heb.
    Achja, gaat wel goed komen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben nog niet eens begonnen. Iedereen die meer dan 0 woorden heeft, is beter bezig dan ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    uhm...ja. ik heb een cover proberen te maken....wat vinden jullie? iets mee doen?


    The Definition of Insanity

    Phyrishton schreef:



    uhm...ja. ik heb een cover proberen te maken....wat vinden jullie? iets mee doen?

    I like it, maar misschien is het iets té veel op één cover.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 14:17 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nami schreef:
    Ik ben nog niet eens begonnen. Iedereen die meer dan 0 woorden heeft, is beter bezig dan ik.


    Ik ben ook nog niet bepaald ver, maar ik heb ook nog gewoonweg amper tijd gehad. Vooral bezig geweest met examens ):

    Maar vanaf volgende week ben ik twee weken vrij! Dus dan wordt het hopelijk wat haha ^^


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Phyrishton schreef:



    uhm...ja. ik heb een cover proberen te maken....wat vinden jullie? iets mee doen?


    Ik vind 'm gaaf! Alleen misschien inderdaad best wel veel, als je 'm iets rustiger maakt, zou 'ie wel heel gaaf zijn (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Phyrishton schreef:



    uhm...ja. ik heb een cover proberen te maken....wat vinden jullie? iets mee doen?

    De drukte zelf vind ik al bij al nog wel mee vallen, maar het lijkt allemaal zo drukkerig (als dat een woord is :'D) doordat de titel niet al te best geplaatst staat in het geheel en te donker is. Daarbij is het totaal plaatje erg compact, waardoor het ook al drukker lijkt en je zou er beter aan doen om het plaatje te verscherpen.
    Ik ben zo vrij geweest om m'n gegeven tips toe te passen, en dan krijg je het volgende.



    Ik heb dus verder echt niks anders gedaan dan de tekst veranderd (toegevoegd over je oude tekst) en dan in photoshop de smart sharpen gebruikt. En dan natuurlijk het canvas aangepast, zodat het minder druk is.

    Ik moet wel zeggen, je blendtechniek is echt niet slecht en ik vind dus ook zeker wel, mits de kleine aanpassingen, zeker dat het een bruikbare cover is (;
    En hopelijk heb je dus iets aan m'n tips, en anders negeer je deze post maar (;
    Ik vind het dus zeker wel een ontzettend goed probeersel, dus zeker wel blijven doorgaan!

    Edit: Ik zie zojuist pas dat er een kleurverschil in het canvas zit van dat blauw en zwart. m'n ogen mankeren iets vrees ik, Afin, ik heb dat zwart dus veranderd in blauw: [

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 15:57 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    De drukte zelf vind ik al bij al nog wel mee vallen, maar het lijkt allemaal zo drukkerig (als dat een woord is :'D) doordat de titel niet al te best geplaatst staat in het geheel en te donker is. Daarbij is het totaal plaatje erg compact, waardoor het ook al drukker lijkt en je zou er beter aan doen om het plaatje te verscherpen.
    Ik ben zo vrij geweest om m'n gegeven tips toe te passen, en dan krijg je het volgende.



    Ik heb dus verder echt niks anders gedaan dan de tekst veranderd (toegevoegd over je oude tekst) en dan in photoshop de smart sharpen gebruikt. En dan natuurlijk het canvas aangepast, zodat het minder druk is.

    Ik moet wel zeggen, je blendtechniek is echt niet slecht en ik vind dus ook zeker wel, mits de kleine aanpassingen, zeker dat het een bruikbare cover is (;
    En hopelijk heb je dus iets aan m'n tips, en anders negeer je deze post maar (;
    Ik vind het dus zeker wel een ontzettend goed probeersel, dus zeker wel blijven doorgaan!

    Edit: Ik zie zojuist pas dat er een kleurverschil in het canvas zit van dat blauw en zwart. m'n ogen mankeren iets vrees ik, Afin, ik heb dat zwart dus veranderd in blauw: [


    haha bedankt voor de tips! jammer genoeg heb ik geen photoshop (wel gimp maar dat begrijp ik niet...). de lettertypes zijn erg beperkt bij mij....maar ik zie wat je bedoeld! ^^


    The Definition of Insanity

    Ik ben klaar met tentamens! Dat betekent nu 14 dagen geen college meer en gewoon vrij, dus eindelijk tijd voor schrijven!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Thank god, eindelijk eens wat tijd om te schrijven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Parzival schreef:
    Ik ben klaar met tentamens! Dat betekent nu 14 dagen geen college meer en gewoon vrij, dus eindelijk tijd voor schrijven!


    Ik heb nu juist geen tijd om te schrijven doordat ik deze week tentamens heb. T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nu ik niet meer al m'n tijd aan het knutselen hoef te besteden, kan ik vanavond eindelijk terug aan het schrijven (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zo de belangrijkste tentamens van de week achter de rug. Als ik thuis ben, heb ik eindelijk weer eens tijd om te schrijven.


    Take risks and conquer your fears.

    -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 0:20 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben zo blij met Google Drive. x_x Ik heb hem ook als app op mijn telefoon en zo kan ik weer verder schrijven aan hetzelfde bestand als dat ik op mijn laptop doe als ik onderweg ben.


    Your make-up is terrible