• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het wel origineel. Ik heb alleen niet genoeg tijd om stories te lezen op Q.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eindelijk heb ik weer wat erbij geschreven, ruim 2K (: Nu zit ik bijna op 7K. What about you?

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 10:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vlot het schrijven wat bij jullie?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Vlot het schrijven wat bij jullie?

    Not really ;c ik loop elke keer vast


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naw wat jammer. Komt het door het concept en heb je een beetje een writersblock?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou, ik weet wel wat ik moet schrijven, alleen krijg ik mezelf er niet toe om te schrijven ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh that's the worst. Ik heb dat ook heel vaak, maar nu heb ik zoveel zin om te schrijven door dat gemotiveerd ben door muziek en series dat het me wel lukt eigenlijk. Ik zit tijdelijk in de juist sfeer I guess. Wel jammer dat jij net zo'n schrijfinspiratie story hebt, er nu zelf niet verder komt met je verhaal. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ohh dat is fijn, hopelijk komt dat binnenkort ook weer bij mij ^^ en ik denk dat ik weer door ga kunnen als ik dit hoofdstuk af heb, dit is gewoon even een minder interessant hoofdstuk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Grote kans. Ik duim alvast voor je. (=


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmmmpfff na een maand eindelijk weer een hoofdstukje geschreven.
    Ben nu ergens op de helft ofzo -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De helft? Ja hallo. Je kan uiteindelijk altijd met een sequel schrijven als het nodig is. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    De helft? Ja hallo. Je kan uiteindelijk altijd met een sequel schrijven als het nodig is. :p
    Een wat? :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Avarosa schreef:
    De helft? Ja hallo. Je kan uiteindelijk altijd met een sequel schrijven als het nodig is. :p
    Google is my friend :') maar nee, dit verhaal moet gewoon helemaal top worden. De verhaallijn is al zo ver bedacht en zo net geschreven dat ik het niet wil verzieken met in sneltreinvaart schrijven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Avarosa schreef:
    Vlot het schrijven wat bij jullie?


    Ik heb zelf in april heel veel geschreven door Camp NaNoWriMo, dus dat ga ik in juli weer zo doen. :3 Alleen in mei heb ik amper geschreven, en nu heb ik ook een beetje weinig tijd i.v.m. school en tentamens en zo, maar daarna heb ik tijd genoeg, dus ik denk wel dat ik het af ga krijgen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Valerious schreef:
    (...)Google is my friend :') maar nee, dit verhaal moet gewoon helemaal top worden. De verhaallijn is al zo ver bedacht en zo net geschreven dat ik het niet wil verzieken met in sneltreinvaart schrijven.
    Daar ben ik wel een beetje jelly op eerlijk gezegd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?