• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    KiliOfDurin schreef:
    [Je speelt weer voor anderen... En ze henben wiskunde, geen Engels
    Sorry dat ik zo zeur, maar zo beperk je de speelvrijheid van de anderen enorm]


    Eerst snapte ik niet wat jullie bedoelden, nu snap ik het, heb ik het gedaan en is het weer niet goed.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 10:13 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    (...)

    Eerst snapte ik niet wat jullie bedoelden, nu snap ik het, heb ik het gedaan en is het weer niet goed.


    [Kijk, jij zegt bijvoorbeeld dat Louis jou heel hard op de grond duwde – maar Louis heeft dat in zijn eigen post helemaal niet gezegt. Je mag niet bepalen wat anderen doen/zeggen. Je moet eerst gewoon wachten op hun post. Snap je het? (:]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 10:35 ]

    Mackenzie Zoe Reaser.

    'Hmm, eigenlijk leunt het wel lekker, maar omdat je het zo lief vraagt haal ik mijn arm wel weg.' Zegt hij, waarop ik weer blozend naar mijn voeten staar. 'Dus, wij gaan zo gezellig spijbelen?' Vraagt hij met een grijns. Nou, spijbelen waarschijnlijk wel aangezien ik geen andere keus heb – maar ik weet niet of het gezellig wordt. Ik knik zachtjes. 'Wat gaan we doen,' bedoel ik, doelend op wat je doet tijdens splijbelen. Ik schrijf snel nog wat notities op van het bord en zie dat de les al bijna afgelopen is – waardoor ik opgelucht zucht. Ik vind het nog steeds raar dat ik hier zo anders ben dan thuis. Thuis ben ik uitbundig en als één van Jace's vrienden wat over mij zegt heb ik meestal al een goede comeback klaar – maar dat gebeurt bijna nooit, want Jace zijn vrienden zijn enorm aardig.

    KiliOfDurin schreef:
    Tauriel Wendy Smith
    Ik ging ijverig aan het werk. Al snel hoorde ik ook Harry's boeken op zijn tafeltje vallen. Dan zou hij me tenminste niet van mijn werk houden. Ja, ik was overijverig, maar met een zware onbekende sport een studiebeurs krijgen was lastig, dus ik moest wel. Daarbij had ik toch weinig anders te doen in mijn vrije tijd naast het sporten. Ik voelde zijn arm om mijn middel glijden. Direct ging ik rechter zitten en heel stil. Mijn hand schreef wel mee met de uitleg, maar ik voelde me helemaal niet prettig. De leraar zei dat de krullenbol recht moest gaan zitten. Dat deed hij wel, maar hij liet me niet los. Ik kwam niet van hem af... En dan had ik ook nog training vanavond. "Mag ik na school mijn eigen weg weer gaan?" vroeg ik zacht aan hem. Ik ging daarna stil door met schrijven. Mijn ogen gleden even naar de jongen met de krullen naast me. Ik was doodsbang voor hem, maar ik kon niet ontkennen dat ik de warmte die zijn lichaam uitstraalde prettig vond. Ik had al jaren geen warmte als dat meer gevoelt. Hoe bang ik ook voor hem was, de warmte had je af en toe gewoon nodig als mens. Ik relaxte langzaam een beetje in zijn arm. Door de drugs die hij duidelijk had genomen was hij minder agressief dan normaal en als hij zo zat was hij minder intimiderend. Toch bleef ik bang.


    Bowties were never Cooler

    Imagines schreef:
    (...)

    [Kijk, jij zegt bijvoorbeeld dat Louis jou heel hard op de grond duwde – maar Louis heeft dat in zijn eigen post helemaal niet gezegt. Je mag niet bepalen wat anderen doen/zeggen. Je moet eerst gewoon wachten op hun post. Snap je het? (:]


    Ok, ik ben nog wel een beginnend schrijver maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    (...)

    Ok, ik ben nog wel een beginnend schrijver maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen


    [Snap ik, maar als je andere karakters bestuurt is dat nogal irritant en moeilijk om daarop te reageren. ^^
    Oh & in de regels staat dat je als je OOC (Out Of Character) gaat dat je dat moet markeren met [] {} (), dat betekent dat als je over iets anders praat dan met je personage je het daarmee moet markeren – zoals ik & de anderen ook doen. ^^']

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:32 ]

    Liam Payne.

    Ze keek weer blozend naar haar voeten. Ze knikte zacht op mijn voorstel over spijbelen. 'Wat is er? Heb je nog nooit gespijbeld?' Vroeg ik een beetje ongelovig, aangezien het voor mij de normaalste zaak van de wereld is. 'Wat gaan we doen,' Vroeg ze. 'Nou, in ieder geval niet in de les zitten. En gewoon ergens buiten gaan zitten. Dat is nou het leukste aan spijbelen, je weet nooit hoe het loopt.' Het is waar, vorige keer dachten Louis en ik gewoon buiten rustig te gaan roken, komt er ineens zo'n bemoeizuchtige leraar naar buiten, waardoor wij weg moesten rennen. Ze schreef nog wat notities op, en ik ging weer verveeld zitten. Even later ging de bel, en ik sleepte haar gelijk mee naar buiten, en liep naar het dichtstbijzijnde bankje om daar op te gaan zitten. Ik pakte gelijk mijn pakje sigaretten, om er vervolgens een op te steken. Ik had er al veels te lang geen een meer gehad. En aangezien Louis er nu niet was, kon ik geen joint van hem lenen. Tuurlijk kan ik er ook zelf wel aankomen, maar momenteel was ik best wel heel erg blut.


    How far is far

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Wat is er? Heb je nog nooit gespijbeld?' Vraagt hij ongelovig. Ik knik. 'Nou, in ieder geval niet in de les zitten. En gewoon ergens buiten gaan zitten. Dat is nou het leukste aan spijbelen, je weet nooit hoe het loopt.' Beantwoord hij mijn vraag. Nou, ik kom liever geen leraar tegen. Als de bel gaat word ik ruw meegetrokken door hem. Hij zet ons neer op een bankje en ik kijk zenuwachtig heen en weer. Hij pakt meteen een pakje sigaretten en steekt er een op. Ik zou niet kunnen zeggen dat het slecht voor hem is als ik zelf ook rook – niet té vaak maar alleen als ik er zin in heb. Op sommige momenten kan ik gewoon echt niet zonder maar nu heb ik er geen behoefte aan. 'Kunnen we niet beter ergens anders naartoe?' Vraag ik aangezien er elk moment een leraar naar buiten kan komen lopen en ik wil niet betrapt worden. 'We kunnen ook naar de stad toe ofzo,' opper ik.

    Imagines schreef:
    (...)

    [Snap ik, maar als je andere karakters bestuurt is dat nogal irritant en moeilijk om daarop te reageren. ^^
    Oh & in de regels staat dat je als je OOC (Out Of Character) gaat dat je dat moet markeren met [] {} (), dat betekent dat als je over iets anders praat dan met je personage je het daarmee moet markeren – zoals ik & de anderen ook doen. ^^']


    [ok]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    (...)

    [Ok, ik ben nog wel een beginnend schrijver maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 12:10 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Liam Payne.

    Ze keek zenuwachtig heen en weer toen we op het bankje zaten. 'Kunnen we niet beter ergens anders naartoe?' Vroeg ze. Ik keek haar aan. 'We kunnen ook naar de stad toe ofzo,' Opperde ze. 'Ben je bang dan?' Vroeg ik. 'Ja, is goed.' Zei ik daarna, en gooide mijn peuk op de grond, om hem daarna uit te trappen. Ik vroeg me af waar Louis nu zou zijn omdat hij de gene was die het voorstelde om te gaan spijbelen. Nou ja, als hij aan het spijbelen is zouden we hem vast wel tegenkomen. 'Dus, hoe wil je er komen?' Vroeg ik. 'Ik heb een auto, maar misschien ga je liever lopend.' Zei ik. Ik was te lui om te lopen, want zo ver weg van school woon ik niet. Maar anderen, wat ik me niet echt voor kan stellen, vinden lopen juist leuk. Ik ben best een sportief type, maar ik heb echt een hekel aan lopen.


    How far is far

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Ben je bang dan?' Vraagt hij. 'Nee,' antwoord ik geïrriteerd. Ik wil gewoon liever niet betrapt worden. 'Ja, is goed.' Zegt hij dan. Hij gooit zijn peuk op de grond en trapt hem uit. 'Dus, hoe wil je er komen?' Vraagt hij aan me. 'Ik heb een auto, maar misschien ga je liever lopend.'
    Ik heb het redelijk koud – ik had beter iets anders aan kunnen aantrekken. Ik vouw de uiteinden van mijn mouwen over handen. 'Met de auto is goed,' aangezien ik niet weet welke auto van Liam is blijf ik achter hem staan. Redelijk sneaky aangezien er nu minder wind langs me heen komt. Ik wacht geduldig af en trek mijn kniesokken weer omhoog omdat ze steeds afzakken.

    Samantha Brooke Payne (Brooke)

    'Brooke,' begon Anna en ik keek haar even achterdochtig aan. 'heel graag hoor, maar zullen we dat een andere keer doen? Niall staat nu ook heel alleen op de gang.' Zei ze zacht terwijl ze een wc-papiertje van de rol trok en er iets op schreef. 'Hier.' Ze duwde het in mijn handen en ik zag dat haar nummer er op stond. Daarna liep ze naar de deuropening wat dus echt betekende dat ze weg wilde. 'waar wil je dan over praten?' vroeg ze en ik zuchten. ‘Geef me 5 minuten oke?’ Zei ik zacht en trok haar zachtjes uit de deur opening en zette haar voor te spiegel. ‘Als eerst wil ik snel even iets aan je haar doen.’ Zei ik met een vriendschappelijke grijns en pakten een schaar uit mijn rug zak. ‘Maak je geen zorgen oke ik heb al wel vaker iemands haar geknipt het mijne bevoorbeeld.’ Zei ik zacht om haar een beetje op haar gemak te stellen. Terwijl ik begon te knippen ging ik verder. ‘Ten tweede zelfmoord is echt geen goed idee ik weet dat het heel aanlokkelijk kan zijn soms maar denk eens na er zijn heus wel mensen die om je geven ookal denk jij nu van niet.’ ‘Ik weet dat mijn broer zijn vrienden en ik soms vreselijk tegen jullie zijn en het spijt me.’ Zij ik zacht met mijn stem vol spijt. ‘Ik vind het niet leuk elke keer dat ik iemand uit scheld of pijn doe begin ik mezelf meer en meer te haten maar het kan gewoon niet anders.’ Ik knipte het laatste verschroeide stukje af en knipte het daarna nog even allemaal recht en stak daarna mijn schaar terug weg . ‘Vola klaar.’ Zei ik zacht en ging even met mijn handen door haar haar zodat het nu best leuk lag. ‘Ga nu maar naar Niall.’ Zei ik zacht en ging zelf in 1 van de hokjes zitten en legde vermoeid mijn hoofd op mijn knieën.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Liam Payne.

    'Nee,' Antwoordde ze geirriteerd. Ik lachte. 'Met de auto is goed,' Zei ze. 'Oke, dan gaan we met de auto.' Zei ik. Ze bleef achter me staan, en trok haar kniesokken weer op. Ik liep naar mijn zwarte Jeep. Ik heb zo ontzettend lang voor deze wagen gespaard, als sinds ik tien was of zo. Daarom greep ik iedere kans aan om er in te rijden. Ik maakte de deur open, en hield de deur van de bijrijders stoel voor Mackenzie open, en ging daarna zelf aan het stuur zitten. 'Dus, naar welke bestemming? De stad?' Vroeg ik. Ik kende de weg naar de stad helemaal uit mijn hoofd, aangezien Harry, Louis, ik, Niall, en Zayn zaten daar na school meestal. Ik heb geen idee wat ze daar wil gaan doen, waarschijnlijk wou ze gewoon geen leraar tegen komen. Ik ben daar vrij simpel in, als je een leraar tegen komt, zeg je gewoon dat je naar de dokter moest en het vergeten was te zeggen. En dat geloofde ze vaak ook nog.


    How far is far

    Harry Styles
    Gelijk ging ze heel stil zitten om niet toe te geven aan mijn aanraking. 'Mag ik na school mijn eigen weg weer gaan?' vroeg ze zacht, om daarna weer te gaan schrijven. 'Misschien, ik ben er nog niet helemaal over uit,' grinnikte ik, en hoopte dat Louis nog een joint voor me had overgehouden. Ze keek me even aan en ontspande iets in mijn greep, wat me nog breder liet grijnzen. Zie je wel dat ze het niet zo erg vond, ze moest er maar gewoon aan wennen. Vandaag was ik ook toleranter dan anders, met dank aan Louis. Ik was nog steeds wat licht in mijn hoofd, maar het was al wel langzaam aan het wegebben, waardoor een vreselijke hoofdpijn kwam opzetten. Ik liet haar los en legde mijn hoofd weer in mijn handen, terwijl ik verveeld voor me uitstaarde. Ik wist dat ik deze les had moeten skippen, het was zacht gezegd namelijk doodsaai.


    Because I love him, do I need another reason?