• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    [Alleen hier hoor. Hij is vast een schatje]


    Bowties were never Cooler

    Samantha Brooke Payne

    'Zeg het nou niet!' zei Niall tegen Anna en ik keek hun nu alle twee aan. Anna mompelde nog wat en blies wat verschroeide haren van haar tafel. Niall had snel ingegrepen, door op te staan en haar naar de kluisjes mee te trekken. Ik voelde me zo slecht ik moest gewoon iets doen. Ik pakten mijn anna’s en Niall zijn spullen en liep richting de deur. ‘Ik ga even met hun praten.’ Zei ik tegen de leerkracht en liep de klas uit. 'Je gaat géén zelfmoord plegen, als dat is wat je van plan was!' riep Niall hard uit en ik zag dat hij Anna tegen de kluisjes had geduwd. 'Sstt…!' siste ze dwingend waarbij ze keek of iemand het had gehoord. 'Er zijn zo veel mensen die je daarmee pijn zou doen..' vervolgde Niall zijn zin. 'Wie dan?' antwoordde Anna. 'Ik ben driekwart van de dag helemaal alleen thuis, hier op school wordt ik gepest. Wie zou míj nou missen? Misschien de meiden, mijn enigen vriendinnen. Maar behalve hen dan, wie zou mij missen? Niemand.' Ik zuchte duwde Niall aan de kant propten zijn spullen in zijn handen en trok Anna mee naar de meisjes wc’s. ‘ Wij moeten eens nodig praten zij ik zacht en trok haar mee de wc’s in.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [wow, mijn posts kloppen soms echt niet met die van jullie omdat in de tijd dat ik post er ineens 1234563213455 nieuwe posts zijn bij gekomen, dus sorry daarvoor]

    Mackenzie Zoë Reaser.

    Mijn enige hoop was dat Liam geen zin had om te spijbelen maar al snel vervloog die hoop. 'Goed idee, ik heb ook geen zin in Engels' Antwoord hij op Louis. Nadat Louis heeft voorgesteld om mij mee te nemen grijnst Liam. 'Ja, gezellig.' Maar nadat ik bezwaar maak veranderd er niks aan zijn houding. 'Jawel joh, dat is gezellig.' Enthousiast legt hij een arm om me heen waardoor ik verstijf. Ik blijf roerloos zitten en probeer mijn hoofd bij de les te houden, maar dat gaat niet. Plotseling wordt Louis de les uitgestuurd. Ik rol met mijn ogen, maar dat is het dan ook zo'n beetje. 'Wil je – je arm wegleggen,' mompel ik zachtjes tegen Liam. Ik heb helemaal geen zin om te spijbelen – wat bereik je daar überhaupt mee. Ik zucht zachtjes en kijk met een rood hoofd naar beneden. Ik heb nog nooit gespijbeld, wat doe je eigenlijk als je spijbelt? Dat zijn vragen waar ik snel antwoorden op zal krijgen.

    Nicoletta Hope Martin

    Ik was al snel de les uitgestuurd, moet je nagaan. De eerste minuut en je mag al vertrekken. Kan ik er wat aan doen dat ik in alle haast mijn boeken was vergeten... Ik dacht nog dat ik ze uit mijn kluisje had gehaald, maar nee.. Dat kon eigenlijk niet eens, die krengen lagen vast nog op mijn bureau. Nou ja, het boeide me vrij weinig. Hier kon ik tenminste chillen in plaats van die stomme les te volgen. Ik sta toch al een vijf, zo sta ik nu al vier jaar.. Wiskunde ligt me gewoon echt niet... Het viel me nog mee dat ik nog niks had gemerkt van de jongens. Dat kon eigenlijk twee dingen betekenen... Óf ze waren te druk bezig met mijn vriendinnen en hadden niet eens door dat ik er was, óf een van hun was een heel sneaky plan aan het bedenken tegen mij.
    Nou ja, whatever. Ik zie wel wat er gebeurd. Verveeld scroll ik door instagram en like soms wat foto's die voorbij komen. "Zo zo, wie hebben we hier.." hoor ik opeens en ik zucht diep. Ik had niks moeten.... Denken.. "Mijn grote vriendin! Nic!" zegt Louis en ik rol mijn ogen. Die was vast weer stoned. Niet dat het mij verbaasde, aangezien deze jongen echt verslaafd was aan dat spul. "Hoe gaat het, Nic?" zei hij redelijk vrolijk en hij sloeg een arm om me heen. Ik sla die meteen weg en kijk hem fel aan. 'Perfect.. Totdat jij voorbij kwam natuurlijk..' zeg ik. Zoals het hoort op school, hard en brutaal...


    El Diablo.

    Liam Payne.

    Ze verstijfde toen ik een arm om haar heen legde. Ze bleef roerloos zitten. Even later werd Louis de les uit gestuurd, zoals gewoonlijk, en Mackenzie rolde met haar ogen. 'Wil je – je arm wegleggen,' Mompelde ze zacht. Ze keek met een rood hoofd naar beneden. 'Wat zei je?' Vroeg een beetje plagerig. ik met nog steeds mijn arm om haar heen. Ze praatte zacht, maar natuurlijk had ik haar wel gehoord, maar dat weet zij niet. Dat die leraar dit niet merkt, en dat van Louis wel. Nou ja, des te beter voor mij dat hij het niet merkt, hoef ik ook niet na te blijven.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 0:24 ]


    How far is far

    Louis William Tomlinson
    "Hoe gaat het, Nic?" vroeg ik vrolijk en sloeg een arm om haar heen. Doe sloeg ze meteen weg en ze keek me fel aan. Met dezelfde hatelijke blik keek ik terug.
    "Perfect.. Totdat jij voorbij kwam natuurlijk." Wow wacht. Was ze nou echt zo brutaal tegen mij?
    Het voelde alsof er een bom ontplofte. Hoe durft ze! Plotseling had ik heel erg de neiging om haar van de trap af te smijten. Was ze lekker snel beneden. "Bek dicht, Nic." Beter hield ze nu haar mond dicht. of ze was inderdaad wel heel erg snel beneden. Kwaad stond ik op en wilde haar al een trap geven, maar er kwam een leraar langs dus ik hield me even in. Toen keek ik ziedend naar Nicoletta, kijkend wat ze zou doen.

    [sorry, net te weinig woorden, maar ik wist niks]

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Brooke was ook verschenen. Ze kon dus toch aardig zijn. Ineens leek het alsof twee van de vreselijkste mensen van de wereld een stuk aardiger werden. Van duivel, naar engel. Zo voelde het. Maar ja, morgen deden ze vast weer gemeen. Brooke zuchtte, duwde Niall aan de kant en propte zijn spullen in zijn handen. Het meisje trok me mee naar de meisjes wc's, de veiligste plek op aarde, naar mijn mening. 'Wij moeten eens nodig praten.' zei ze, waarna ze me een wc-hokje introk. 'Brooke,' begon ik, 'heel graag hoor, maar zullen we dat een andere keer doen? Niall staat nu ook heel alleen op de gang.' Ik griste een wc-papiertje van de rol en schreef daar mijn mobiele nummer op. 'Hier.' Ik duwde het krabbeltje in Brooke's handen. Daarna liep ik naar de deuropening, als teken dat ik weg wilde. 'Wasr wil je dan over praten?' vroeg ik.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Wat zei je?' Vraagt hij plagerig. Ik weet niet zeker of hij het heeft gehoord en me dus wilt plagen ofdat hij het echt meent. 'Wil je – je arm alsjeblieft weghalen?'
    Meteen kijk ik weer verlegen naar de grond toe. Vanuit mijn ooghoeken zie ik zijn arm, die helemaal onder de tattoos zit. Integendeel tot de meeste vind ik dat echt geweldig. Tattoos. Ik heb er zelf ook een paar maar alleen mijn familie en AJ weten dat. Ik lik over mijn lippen terwijl ik in mijn hoofd na ga welke tattoos ik heb. 'Play Dirty' op de binnenkant van mijn bovenbeen, op mijn rug een draak, net onder mijn linkerborst een paar vogeltjes en op mijn enkel een leeuw. Een onwillekeurige glimlach verschijnt op mijn gezicht. Het liefst wil ik ook een paar piercings maar dat vindt mijn moeder te ver gaan. Ik weet zeker dat mijn vader het geweldig zou hebben gevonden. Hij was altijd al extreem geweest en had zelf ook een paar tattoos en piercings. Helaas is hij één jaar geleden overleden aan botkanker. Ik slaag erin om mijn glimlach op mijn gezicht te houden door te denken aan alle leuke momenten die we hebben beleefd. Ik kijk weer op naar Liam’s arm en bestudeer een paar van zijn tattoos.

    Nicoletta Hope Martin

    "Bek dicht, Nic." zei hij waarna hij kwaad opstond. Ik kijk hem met een grijns aan en haal geamuseerd een wenkbrauw omhoog. Ik zie dat hij me wil trappen maar ik blijf rustig zitten. Ik zag toch al een leraar aankomen, dus hij doet niks. Zo laf is hij nou eenmaal. Hij keek me ziedend aan en ik kijk fel terug. 'En als ik dat niet doe? Smijt je me dan van de trap af? Alsof dat me wat gaat doen, ik ben het gewend.' zeg ik met een lachje. Ik kauw op mijn kauwgom en blaas een kleine bel waarna ik die luid laat klappen. Ik vernauw mijn ogen en kijk Louis aan. 'Ik ben niet bang voor je Tomlinson.. Het is misschien nieuw voor je, dus sla het maar goed op in die hersens van je.. Ik ben niet bang voor je en wat je ook doet.. Niks veranderd dat.' zeg ik.
    Ik was echt niet bang voor hem. Niet voor hem, niet voor Horan, niet voor Styles en niet voor Payne. Kijk Zayn was een ander verhaal, van hem kreeg ik wel de rillingen soms. Maar hoe kan het ook anders, ik bedoel.. Kijk naar hem. Hij straalt iets uit wat de andere vier niet hebben. Iets waar ik niet meteen mijn vinger op kan leggen, maar wat hem wel een stuk dreigender liet overkomen dan de andere vier..


    El Diablo.

    (ik reageer rond 9 a 10 uur ik zit nu stiekem op mijn gsm maar daar kan ik echt niet mee schrijven XD Laat anna nog eventjes in de wcs alsjeblieft ik heb nog een ideetje ;p
    slaapwel iedereen)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [ik kan ook niet meer reageren tot 1 januari dus sorry peepz Nou ja misschien morgenochtend nog, idk ik zie wel doeii]

    Liam Payne.

    'Wil je – je arm alsjeblieft weghalen?' Vroeg ze, en keek meteen weer verlegen naar de grond toe. Daarna bestudeerde ze mijn arm, die onder de tattoos zit. Mijn ouders vinden dat vreselijk, maar ja het is mijn geld waar het aan op gaat, en dus niet hun probleem. 'Hmm, eigenlijk leunt het wel lekker, maar omdat je het zo lief vraagt haal ik mijn arm wel weg.' Zei ik, en haalde mijn arm weg. 'Dus, wij gaan zo gezellig spijbelen?' Vroeg ik, met een grijns. Wedden dat ze nog nooit gespijbeld heeft. Ik had het al zo vaak gedaan, dat ik niet beter wist. Ja, ik heb een hele erge hekel aan school, maar wie niet? Het leukste aan spijbelen is als je jezelf onder de straf uit weet te lullen, bijvoorbeeld met een smoesje dat je naar de dokter moet, en dan de leraar zijn gezicht ziet als hij je opeens in de gang tegen komt.


    How far is far

    Lily McAllister:
    Ik pakte mijn rugzak op en liep naar het Engels lokaal. ''Fijn weer een uur marteling met die gek van een Louis'' mompelde ik. Ik nam plaats achterin en de leraar keek op en zei: ''Mevrouw McAllister, te laat zie ik.'' Ik glimlachte maar toen ik me omdraaide wou ik mijn boek naar zijn hoofd gooien.
    Ik nam plaats achterin, vlak bij Mackenzie, Liam en Louis. Ik zag dat Liam met het boek van Mackenzie zat te klooien, en dat Louis zat te lachen.
    Onze leraar stuurde hem de klas uit en wat anderen. ''Mackenzie!'' fluisterde ik naar haar, ''Mackenzie!'' ze was te druk met Liam dus fluisterde ik iets harder ''Mackenzie!'' Ik wou een briefje schrijven maar net toen ik mijn pen wou pakken stond de leraar voor mijn tafel. Ik dook een beetje in elkaar omdat iedereen naar mij keek. ''Mevrouw McAllister! Als u wilt praten kunt u dat op de gang doen!'' bulderde hij door het lokaal. ''Ok, dat zal ik zeker doen zei ik op boos toontje.'' ''En nu eruit!'' riep hij en ik pakte mijn tas en rende het lokaal uit. Ik liep naar mijn kluisje, legde mijn boeken voor Engels erin en haalde die voor scheikunde eruit. 'Zo, dat is klaar' zei ik en ik wou naar mijn plekje op de trap maar toen ik erheen liep zag ik Nicoletta en Louis. Ik zag dat Louis Nicoletta aan het treiteren was, ik besloot om erheen te gaan en Louis even uit te dagen wat ik zo fijn vindt. 'Louis! wat doe je?!' zei ik en ik rukte hem van de trap af.
    'Nicoletta? gaat het?' vroeg ik aan haar. Ze knikte ja en zei: 'Ik zit opgescheept met die Tomlinson.' 'Ik ken het gevoel' antwoorde ik en ik grinnikte.
    Louis stond achter me, en ik wou niet weten wat hij van plan was. 'Ook de les uitgestuurd?' vroeg ik aan Nicoletta. Ze knikte en glimlachte van haar actie.
    Opeens voelde dat ik hard werd geduwd, ik viel tegen de treden aan en ik voelde dat ik een bloedneus had en een snee in mijn voorhoofd.
    Ik keek Louis vuil aan en ik hoorde dat Nicoletta haar hand voor haar mond deed toen ze die snee en bloedneus zag. Ik draaide me om en probeerde Louis ervan af te duwen. 'Heb je pijn?' hij grinnikte hoorbaar. Ik kreeg tranen in mijn ogen en rende naar de meisjes wc. Ik hoorde 2 meiden praten, ik herkende de stemmen van Anna en Brooke. De deurklink ging omlaag, ik keek om en Anna keek met grote ogen naar mijn gezicht.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Je speelt weer voor anderen... En ze henben wiskunde, geen Engels
    Sorry dat ik zo zeur, maar zo beperk je de speelvrijheid van de anderen enorm]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 10:09 ]


    Bowties were never Cooler