Lily McAllister:
De wekker maakte me wakker. Leuk, nog een vreselijke dag op school dacht ik en ik zocht wat kleren bij elkaar.
Ik trok het aan en pakte mijn schooltas in, waarom moet ik naar die stomme school? zei ik hardop.
Ik sleepte de tas mee, de trap af naar de woonkamer toe, zoals gebruikelijk waren mijn ouders aan het werk.
Er drong een gedachte in mijn hoofd: Louis is ook op school. Ik zuchtte verslagen en pakte wat brood, smeerde het en stopte het in mijn schooltas, ik had geen tijd om nu wat te eten. Ik rende snel naar boven om me te verzorgen en te tandenpoetsen. Ik zette mijn fiets buiten, deed mijn jas aan en slingerde de schooltas over mijn schouder. Ik checkte snel in mijn broekzak iets, ja, er zit nog 1 in. Ik pakte de sigaret en stak hem op. Zo, dat voelde goed na die boks les van gisteren. Ik fietste de straat uit, ik woon vlak bij school en dat was niet altijd een pretje. Ik zette mijn fiets in de fietsen stalling. Fijn, ik zag dat Louis al naar me toe liep. Ik probeerde nog snel te vluchten maar hij zorgde dat ik er niet langs kan. ''Zo, zo kijk wie we daar hebben'' zei Louis. Ik zei niks, ik was helemaal bang geworden. Verdomme Louis! zei ik en ik keek naar hem. Snel deed ik een hand voor mijn mond, ik heb iemand uitgescholden, dit was de eerste keer en nog wel Louis. Ik durfde hem niet in zijn ogen te kijken en snel probeerde ik erlangs te komen, dat lukte maar Louis vloerde me. Ik had schaafwonden op mijn handen en mijn nieuwe broek kon ik nu wel weggooien. Ik durfde niks te zeggen en ik liep snel naar binnen, veilig in school. Ik rende snel naar mijn kluisje, duwde er een paar boeken in en pakte snel de sigaret uit mijn mond. Ik was van plan om hem nu weg te gooien omdat ik binnen was. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep naar de prullenbak. Louis stond verderop met zijn vrienden te praten en wees naar mij, ik wou nu snel wegrennen maar ik bewoog niet. Hij liep naar mij toe en grinnikte. '''Little Lily, je mag geen sigaretten roken in of buiten school'' zei Louis met een zoet stemmetje. Maar jij doet het ook! laat me nou weggaan! zei ik bang. Louis pakte de sigaret, gooide hem op mijn rugzak en liep grinnikend weg. Ik pakte snel de sigaret en gooide hem in de prullenbak. Er zat nu een brandplek in mijn tas. En ik haat het als hij mij Little Lily noemt. Ik probeerde niet te huilen en ik snelde weg. Ik zag Mackenzie bij de bezemkast, de deur proberen open te maken. Mackenzie, wat doe je? wat is er aan de hand? vroeg ik en ik probeerde naar binnen te kijken.''Zayn is Anna aan het mishandelen!'' zei ze paniekerig. Mijn ogen werden groot, en ik schrok ervan. Pesten doen ze allemaal maar mishandelen? dat ging echt te ver! Ik hielp Mackenzie en bonkte op de deur. Zayn! doe verdomme onmiddellijk die deur open! Ik hoorde Anna schreeuwen. Anna! blijf rustig! we helpen je! riep ik naar haar. Het was verschrikkelijk om Anna zo te horen lijden. Ik keek bang naar Mackenzie, wat was Zayn aan het doen? zei ik bang in mezelf.
''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''