• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    (MT, mwoehahaha)


    Because I love him, do I need another reason?

    - MT.

    MT(Verkeerde forum :p)


    Bowties were never Cooler

    Ik weet het ghehe ik ben een beetje vergeetachtig vandaag xd


    How far is far

    Mt
    Ja ik kwam erachter dat ik dus al 50 van de 480 woorden kende en dat ik dus niet hoef te leren vandaag en dat ik dus vandaag nog online kan komen dus yaay :)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 18:29 ]

    MT


    El Diablo.

    Mackenzie Zoë Reaser.

          Ik schrik op als mijn wekker gaat en geïrriteerd zet ik ‘m uit. Ik was al lang wakker – sinds één uur ‘s nachts, en heb sinds die tijd alleen maar gelezen. Terwijl ik op mijn lip kauw loop ik naar mijn badkamer toe, waar ik een snelle douche neem. Als ik klaar ben wind ik de handdoek om mijn lichaam heen, om daarna een outfit uit te kiezen. Uiteindelijk ga ik voor hetgene wat ik een paar dagen geleden heb gekocht. Ik vind het een leuke outfit, maar mijn moeder heeft het er niet zo erg op. Ergens begrijp ik het wel, maar het is nou eenmaal mijn style en ik ga het niet veranderen – zelfs niet voor die kinderachtige pestkoppen op school. Ik pak mijn tas en prop daar het boek dat ik aan het lezen was in plus mijn schoolboeken. Daarna ren ik naar beneden en prop een ontbijtje naar binnen. Ik ben nooit zo van het ontbijten geweest, het liefst sla ik het over maar anders gaan mijn ouders weer in hun 'bezorgde' rol spelen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als mijn broer, Jace, naar beneden komt. 'Lekker geslapen?' vraagt hij grijnzend. Ik haal vragend mijn schouders op. 'Ik zag dat je licht aanstond.'
    Oh, zo dus. 'Ja klopt. Ik kon niet slapen dus ik heb sinds één uur alleen maar zitten lezen.'
    Mijn broer grijnst, waarna hij zijn eigen ontbijt naar binnen werkt.
    'Kan je me zo naar school brengen? Ik heb de bus al gemist,' zeg ik met een pruillipje. Jace knikt langzaam.
    'Oke, maar dan doe jij vanmiddag mijn taken oké? Tobias vroeg of ik meeging naar zijn kickboks wedstrijd.'
    Ik rol met mijn ogen waarna ik knik. We grissen beiden onze tassen van de tafel af waarna we naar zijn auto lopen. Het is een zwarte auto, verder heb ik er niet echt verstand van, maar het boeit me ook niet. Ik ga op de bijrijderstoel zitten terwijl Jace zijn plaats inneemt achter het stuur – en binnen een paar minuten rijden we de straat uit.

          ‘Bedankt dat je me hebt gebracht,’ zeg ik oprecht tegen Jace. Hij grijnst terwijl ik uitstap. 'Vergeet mijn klusjes niet te doen vanmiddag.'
    Hij knipoogt en weg is ‘ie. Zodra ik me omdraai naar het immense gebouw slaat mijn stemming om naar chagrijnig. Langzaam sjok ik het gebouw binnen om mijn boeken te wisselen. Ik kijk op mijn rooster en zie dat ik vandaag het eerste uur wiskunde heb – ook dat nog. Zuchtend wissel ik mijn boeken om. Great. Ik reik mijn hand uit naar de bovenste plank maar ik kan er niet bij. Zuchtend ga ik op mijn tenen staan waardoor ik alleen met mijn vingertoppen het boek aan kan raken. Ik kreun zachtjes als ik me nog verder uit reik. Na het nog een paar keer geprobeert te hebben valt het boek eindelijk uit mijn kluisje. Ik zucht opgelucht en buk om het boek op te rapen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 20:56 ]

    - MT -


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nicoletta Hope Martin

    'Nica... Opstaan.' klinkt de stem van mijn broer door mijn kamer en ik vloek binnensmonds. Maandag.. De ergste dag van de week, na twee dagen rust moet je weer terug naar de hel op aarde. 'Jay.... Ik voel me niet lekker..' mompel ik en ik hoor zijn voetstappen naar mijn bed gaan. Hij trekt de dekens van mijn hoofd en ik kijk hem aan. Hij zag er beter uit dan gisteravond, toen hij weer stomdronken in de woonkamer lag, aan het schreeuwen tegen de persoon aan de andere kant van de lijn. Hij lacht kort, 'schoolziek.. Ik weet hoe je eruit ziet als je echt ziek bent Nica, en dat is slechter dan dit.' lacht hij en hij verlaat mijn kamer. Ik grom even en de nodige scheldwoorden verlaten zachtjes mijn mond.
    Ik loop naar mijn grote badkamer en douche snel. Vervolgens loop ik met een handdoek om mijn lichaam naar mijn inloopkast en ik kijk om me heen. Ik had vandaag echt geen zin in strakke kleding, maar ook niet in een jurkje.. Ik vis uiteindelijk toch maar een grote sweater, een legging en mijn witte sneakers ertussenuit en ik loop naar mijn kamer. Snel schiet ik in mijn outfit en breng voor de spiegel wat mascara en oogpotlood aan. Goed genoeg..
    Eenmaal beneden pak ik mijn tas en mijn sleutels. 'Tot vanmiddag, Jay!' roep ik door het huis en ik sluit de deur achter me. Ik kijk even voor me uit en loop vervolgens naar mijn zwarte scooter. Ik dump mijn tas erin en rij dan weg, om de grote villa achter me te laten. Al snel sta ik voor een stoplicht en ik zie de school dichterbij komen. Ik kan natuurlijk altijd spijbelen... Ik grijns bij het idee en kijk naar links. Ik vloek binnensmonds als ik een bekend gezicht zie in de auto, dat mij overigens ook ziet. De wiskunde docent die ik het eerste uur heb. Natuurlijk, alsof het niet erger kan. Nu valt heel mijn plan in het water...


    El Diablo.

    Praattopic 1


    How far is far

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Vrolijk rek ik me uit; lekker geslapen. De nacht is voor sommigen misschien kil en donker, maar voor mij betekent het een start van een nieuwe dag. Een nieuwe dag, met hoop. Met de hoop dat Zayn, Liam, Niall, Harry of Louis voor maar één dag ziek zou zijn, in het ziekenhuis ligt, of gewoon dood is. Ik sla de dikke dekens van me af en bekijk mezelf in mijn levensgrote spiegel. Ik zie er weer eens geweldig uit! Mijn haar piekt alle kanten op en klit heel erg. Hoe ga ik hier óóit een borstel doorheen krijgen?
    Ik pak mijn haarborstel, waarna ik plukje voor plukje mijn haar uitkam. Na een tijdje ziet het er nog wel redelijk uit. Waarschijnlijk zou Harry er wel weer een grapje over maken, een grapje voor hem, maar een steek in het hart voor mij. Mijn hele vrolijke bui is als sneeuw voor de zo'n verdwenen, alleen maar door die idiote pestkoppen, die denken dat ze leuk en grappig zijn. Ze overmeesteren de hele school, het maakt me behoorlijk bang. Iedereen is bang voor ze. En áltijd moeten ze ons hebben, mij en een paar vriendinnen van me. Vreselijk.
    Nadat mijn tanden gepoetst zijn, trek ik een leuke outfit aan. Zayn zal mijn kleren vast wel weer belachelijk maken. Ik noem zomaar een van de duivels op, ze zijn er allemaal in staat toe. Mijn verjaardag zal vast ook wel weer worden verpest. In de vakanties zoeken ze ons ook op, dus vast ook in de kerstvakantie, met oud en nieuw — mijn verjaardag.

    De weg naar school is vreselijk. Om de haverklap word ik bijna doodgereden, of wordt er getoeterd. Dan verontschuldig ik me en rijd ik weer verder. Nou maar hopen dat ik niet álle vakken met de jongens samen heb, dan wordt deze dag een échte hel.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Louis William Tomlinson
    Ik maakte me langzaam klaar om naar school te gaan. Yaay, school. Ik had er nog aan gedacht om te gaan spijbelen, maar ik had besloten toch te gaan. Anders zat ik maar thuis me een beetje te vervelen, op school konden we tenminste nog wat mensen irriteren. Bovendien zou het anders op gaan vallen, ik spijbelde namelijk wel vaker.
    Mijn kleding bestond uit een zwarte broek en een grijs shirt. Ik had gewoon geen zin om iets fatsoenlijks aan te trekken. En ach.. Ik zag er toch altijd perfect uit? Even grijnsde ik. Er waren genoeg meisjes die het hadden gezegd, dus er zou vast wel een kern van waarheid in zitten..
    Ik slenterde geïrriteerd alle trappen af. Ik woonde bovenin het flatgebouwtje, op de vierde verdieping.. En de lift deed het niet. Vreselijk irritant, vooral als ik weer thuis kwam. Toen ik buiten kwam stak ik een jointje op en nam gulzig een paar trekjes. Was ik verslaafd? Misschien. Ik had het nodig om me goed te voelen, om wat meer relaxed te zijn. Anders was ik niet uit te staan en had ik een behoorlijk kort lontje. Daarom blowde ik voor ik naar school ging en in de pauzes, want ik wilde niet van school getrapt worden wegens agressiviteit. Niet alweer. Dat zou dan de vierde school zijn sinds de afgelopen drie jaar.
    Omdat ik dicht bij de school woonde ging ik er altijd lopend naartoe, het kostte me maar drie minuten. Ondertussen smeet ik het jointje op de grond en trapte het met mijn voet uit. Het gevoel dat ik had was niet bepaald supersterk, maar het was er in elk geval een beetje. Genoeg om me de eerste paar uur door te slepen. Toch verlangde ik nu al naar mijn volgende joint.
    Toen ik het schoolplein op liep zag ik dat ik vroeg was, er was nog niemand. Nou, gezellig. Ik liep naar de zijkant van het gebouw, waar de ingang zat. Daar leunde ik verveeld tegen de muur en wachtte ik tot er iemand was die ik kon gaan irriteren. Het duurde naar mijn mening veel te lang tot de eerste mensen het plein op kwamen.

    [wow, sorry voor de flut-post :$]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 20:41 ]

    Harry Styles
    Ik was nu al een tijdje op school, en vraag me asjeblieft niet waarom, en begon me een beetje eenzaam te voelen. Meestal waren die meiden hier ook altijd vroeg omdat ze ons wouden ontwijken, maar nu zou ik ze zeer hartelijk ontvangen. Ik had net het ergste weekend van mijn leven achter de rug en ik had echt even iemand nodig waar ik mijn frustratie op kon botvieren. Het was koud maar ik het vertikt om iets warms aan te doen, waar ik nu spijt van had. Ik trok mijn beanie wat verder over mijn oren zodat die niet ook zouden bevriezen, en merkte op dat dit de zesde keer was dat ik rond de hele school had gelopen en het begon me nu behoorlijk te vervelen. Eenmaal aan de kant van het gebouw waar de ingang zat zag ik bekend figuur.
    'Louis!' riep ik luid en liep op de oudere jongen af. 'Zeg me asjeblieft dat je net zo'n kutweekend als ik heb gehad en iets om te roken bij je hebt.' Mijn ouders hadden mijn laatste voorraadje ontdekt en alles weggegooid, dus ik had een tijd zonder gezeten en de afkick verschijnselen waren niet echt plezierig. Mijn handen trilden de hele tijd en ik had het altijd koud. Met een smekende blik keek ik de kleinere jongen aan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson
    "Louis!" Een luide stem haalde me uit mijn gedachten. Ik keek verbaasd om me heen, toen zag ik Harry op me af komen lopen. "Zeg me asjeblieft dat je net zo'n kutweekend als ik heb gehad en iets om te roken bij je hebt." Hij keek me met een smekende blik aan en ik wist zeker dat hij al een poosje niks had gehad.
    Ik grijnsde en stak mijn hand in mijn jaszak. Daar haalde ik een jointje en een aansteker uit. "We delen, anders overleef ik deze dag niet." Met andere woorden, dan had ik te weinig. Ik gaf Harry de aangestoken joint en stopte de aansteker terug in mijn zwarte jas. Ik grinnikte toen ik zag hoe koud hij het had en keek hem met een geamuseerde blik aan. "Is het koud? Ach.. Arme Hazza." Zijn handen trilden en ik wist zeker dat dat één van de afkickverschijnselen was. "Maar hoezo, een rotweekend?" Ik kon het wel raden.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 20:59 ]

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Wat onhandig kukel ik van mijn fiets af, rustig op mijn benen belandend. De fiets zet ik met wat moeite in de fietsenstalling. Proberend de nare gedachte over de jongens te verdrijven, loop ik de fietsenstalling uit. Al snel komt de nare gedachte terug, want daar staan Harry en Louis al "vrolijk" met elkaar te praten. 'Zeg me asjeblieft dat je net zo'n kutweekend als ik heb gehad en iets om te roken bij je hebt.' Daar heb je het al, roken. Zo vies. Gewoon een sigaret valt denk ik nog wel mee, maar zij hebben het over joints. Ik ga over mijn nek. 'We delen, anders overleef ik deze dag niet.' Natuurlijk, Louis "overleeft de dag niet", hij is gewoon hartstikke verslaafd. 'Is het koud? Ach.. Arme Hazza.' zegt Louis. Het valt mij ook op dat het wel wat frisjes is. 'Maar hoezo, een rotweekend?' vervolgt Louis. Ik hoop dat hij een rotweekend heeft gehad. Ik besef me dat ik niet eeuwig in het fietsenhok kan blijven staan, dus ren snel over het schoolplein, in de hoop dat ze me niet hebben gezien.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa