• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    [kan je ook niet voor andere personen spelen? Want volgens mij heeft Louis nog niets gedaan of gezegd tegen Lily, net als Mackenzie. Dit is extreem irritant voor de anderen]


    Bowties were never Cooler

    Imagines schreef:
    (...)

    - Kan je hetgene wat je zegt tussen haakjes zetten? Ik weet dat ik niet de topicsmaakster ben, maar nu weet ik nietw at je tegen jezelf zegt en tegen anderen. Ik denk ook dat het voor andere fijn zou zijn. + Je bestuurt andere rollen, dat mag niet.



    {Dat doe ik niet, ik heb er aanhalingstekens tussengezet}

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 11:43 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    (...)


    Dat doe ik niet, ik heb er aanhalingstekens tussengezet


    [Ja, ik bedoelde aanhalingstekens ;x.
    Maar bij sommige dingen weet ik niet zeker of ze nu hardop praat of niet, want dan staat er wel achter: 'zei ik' maar dan staan er geen aanhalingstekens bij.. + Het besturen van andere personages mag niet.]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 11:42 ]

    Harry Styles
    Daarna gebeurde gelijk heel veel, wat ik absoluut niet kon volgen omdat de drug mijn gedachtes begon over te nemen. Anna riep naar me dat ik maar kon oprotten, waardoor ik begon te lachen. Wat dacht dat kind nou wel? Toen voegde Zayn en Harley zich bij het clubje, en ik aaide even over de kop van de hond. Ik was echt dol op dat beest, en ik had al honderd keer tegen hem gezegd dat als het thuis niet meer ging dat hij best bij mij kon, maar dat sloeg hij altijd af. Liam kwam er ook bij met Mackenzie, en zei dat we maar even moesten stoppen met Anna treiteren.
    'Gast, je verpest mijn roes,' klaagde ik terwijl ik nog een trek nam. Ik keek met grote ogen op toen dat laffe kind Zayn een knietje in zijn maag gaf en wegrende. Geloof me, van mij kreeg Zayn nu alle recht haar iets aan te doen. Hij duwde de riem van de hond in mijn handen en ging achter haar aan. Langzaam verplaatste ik mijn blik naar Mackenzie, die nu weg ging omdat ze haar wiskundeboek kwijt is en ik keek Liam beschuldigend aan. Wie had het anders kunnen zijn? Nu al die meiden weg waren verveelde ik me en besloot te gaan kijken of Tauriel al op school was. Ik greep Louis' pols met mijn vrije hand aangezien ik nog steeds Harley in de andere had. Beide sleurde ik mee de school in en precies op het moment dat de bel ging zag ik haar staan. Ik liep met de twee in mijn handen naar haar toe en liet Louis los. Mijn nu vrije arm sloeg ik om haar schouders en blies de ingehouden rook uit in haar gezicht. Ik had ooit van Louis gehoord dat ik nogal aanhalig werd als ik stoned was, maar ach ja, pech voor haar dan.
    'Goedemorgen, heb je me gemist?' grinnikte ik zacht.


    Because I love him, do I need another reason?

    1DMEGAFAN schreef:
    Lily McAllister:
    De wekker maakte me wakker. Leuk, nog een vreselijke dag op school dacht ik en ik zocht wat kleren bij elkaar.
    Ik trok het aan en pakte mijn schooltas in, waarom moet ik naar die stomme school? zei ik hardop.
    Ik sleepte de tas mee, de trap af naar de woonkamer toe, zoals gebruikelijk waren mijn ouders aan het werk.
    Er drong een gedachte in mijn hoofd: Louis is ook op school. Ik zuchtte verslagen en pakte wat brood, smeerde het en stopte het in mijn schooltas, ik had geen tijd om nu wat te eten. Ik rende snel naar boven om me te verzorgen en te tandenpoetsen. Ik zette mijn fiets buiten, deed mijn jas aan en slingerde de schooltas over mijn schouder. Ik checkte snel in mijn broekzak iets, ja, er zit nog 1 in. Ik pakte de sigaret en stak hem op. Zo, dat voelde goed na die boks les van gisteren. Ik fietste de straat uit, ik woon vlak bij school en dat was niet altijd een pretje. Ik zette mijn fiets in de fietsen stalling. Fijn, ik zag dat Louis al naar me toe liep. Ik probeerde nog snel te vluchten maar hij zorgde dat ik er niet langs kan. ''Zo, zo kijk wie we daar hebben'' zei Louis. Ik zei niks, ik was helemaal bang geworden. Verdomme Louis! zei ik en ik keek naar hem. Snel deed ik een hand voor mijn mond, ik heb iemand uitgescholden, dit was de eerste keer en nog wel Louis. Ik durfde hem niet in zijn ogen te kijken en snel probeerde ik erlangs te komen, dat lukte maar Louis vloerde me. Ik had schaafwonden op mijn handen en mijn nieuwe broek kon ik nu wel weggooien. Ik durfde niks te zeggen en ik liep snel naar binnen, veilig in school. Ik rende snel naar mijn kluisje, duwde er een paar boeken in en pakte snel de sigaret uit mijn mond. Ik was van plan om hem nu weg te gooien omdat ik binnen was. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep naar de prullenbak. Louis stond verderop met zijn vrienden te praten en wees naar mij, ik wou nu snel wegrennen maar ik bewoog niet. Hij liep naar mij toe en grinnikte. '''Little Lily, je mag geen sigaretten roken in of buiten school'' zei Louis met een zoet stemmetje. Maar jij doet het ook! laat me nou weggaan! zei ik bang. Louis pakte de sigaret, gooide hem op mijn rugzak en liep grinnikend weg. Ik pakte snel de sigaret en gooide hem in de prullenbak. Er zat nu een brandplek in mijn tas. En ik haat het als hij mij Little Lily noemt. Ik probeerde niet te huilen en ik snelde weg. Ik zag Mackenzie bij de bezemkast, de deur proberen open te maken. Mackenzie, wat doe je? wat is er aan de hand? vroeg ik en ik probeerde naar binnen te kijken.''Zayn is Anna aan het mishandelen!'' zei ze paniekerig. Mijn ogen werden groot, en ik schrok ervan. Pesten doen ze allemaal maar mishandelen? dat ging echt te ver! Ik hielp Mackenzie en bonkte op de deur. Zayn! doe verdomme onmiddellijk die deur open! Ik hoorde Anna schreeuwen. Anna! blijf rustig! we helpen je! riep ik naar haar. Het was verschrikkelijk om Anna zo te horen lijden. Ik keek bang naar Mackenzie, wat was Zayn aan het doen? zei ik bang in mezelf.


    [Ik weet dat de anderen het ook al tegen je gezegd hebben, maar ze hebben wel gelijk. Zou je wat jou personage zegt tussen 'deze tekens' Willen zetten? Dat is iets makkelijker om te lezen en of te begrijpen. En zou je het personage van andere users niet willen bespelen? Tenzij je er toestemming voor hebt. Anders is het nogal irritant, en kan iedereen er nogal van in de war raken.]


    How far is far

    Imagines schreef:
    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Oke, daar houd ik je aan.' Zegt hij met een grijns – die ik er heel graag van af zou willen meppen. 'Rustig, ze gaan haar heus niet vermoorden hoor.' Vervolgt hij. Nou dat weet ik nog zo net niet met hun. 'Oké, oké, ik red je vriendinnetje wel weer, maar dit betekent niet dat ik dit iedere keer ga doen, ik ben gewoon in een goede bui vandaag.' Liam pakt mijn arm en trekt me ruw mee naar buiten, waar Anna huilend wegloopt met Zayn achter haar aan: we moeten echt opschieten. 'Guys, kan ik jullie even spreken?' Het klinkt meer als een bevel dan als een vraag en Liam trekt Harry en Louis een eind van mij vandaan, maar ik kan nog prima meeluisteren. 'Luister, Mackenzie heeft belooft dat ze alles voor ons zou doen als ik jullie liet stoppen met het pesten van Anna, voor nu. Stel je eens voor wat we haar voor vuile klusjes op kunnen laten lossen als ze bij mij in het krijt staat.' Is het enige wat ik hoor, maar volgens mij is dat ook het enigste wat gezegd is. Ik doe geen moeite om erbij te komen staan, ze zijn namelijk nogal intimiderend. Liam en Harry zijn bijna twee koppen groter dan mij en Louis één. Liam loopt naar mij toe. 'Dat is geregeld.' Ik zucht opgelucht. De bel gaat en snel wandel ik weg. 'Je bent nog niet van me af" Lacht Liam ineens. 'Ik heb nu ook wiskunde.' Bang kijk ik op, niet in staat om weg te rennen want anders zorgt hij er wel voor dat ik spijt krijg daarvan. Als we langs mijn kluisje lopen stop ik. Ik heb mijn boeken nodig. Ik kijk in mijn tas maar mijn wiskunde boeken zijn nergens te bekennen. Ik duw mijn sleutel in mijn kluisje en zoek gehaast naar het boek. Godver, ik kan er weer niet bij. Waarom moet ik altijd het hoogste kluisje hebben? Onhandig ga ik op het onderste kluisje staan en ik zet mijn andere voet op de onderkant van mijn kluisje zodat ik op de bovenste plank kan kijken, maar daar ligt mijn wiskunde boek ook niet. Behendig spring ik van mijn kluisje af en trek snel mijn oversized sweater naar beneden, aangezien hij omhoog was gekropen. Met een rood hoofd kijk ik snel in het rond of iemand het gezien heeft. Ik trek mijn zwarte kniesokken wat omhoog aangezien zij ook een beetje zijn afgezakt.
    'Mackenzie!' Geschrokken draai ik me om bij het horen van Anna’s stem. Het lijkt te komen uit een bezemkast. Plotseling weet ik hoe zij daar komt: Zayn. Hij liep net snel achter haar aan. Ik ren snel naar de deur toe en trek eraan maar hij geeft niet mee. Ik draai me om naar Liam.
    'Als jij je belofte breekt breek ik die van mij ook en dan sta ik niet meer bij je in het krijt.'
    Het voelt goed om hem een beetje onder druk te zetten. 'Anna, rustig,' roep ik snel.

    - Okey, dit heb ik snel op mijn iPad getypt omdat ik niet kon slapen, haha.


    Liam Payne.

    Toen ik aan Louis en Harry had "gevraagt" of ze Anna even met rust wouden laten, voegde Zayn zich bij het clubje met zijn hond Harley. Hij had al gelijk wat woordwisselingen met Anna, waarna hij achter haar aan rende, en de riem van Harley in Harry zijn hand duwde. Ik ga me er niet mee bemoeien, ze zij dat ik Harry en Louis moest laten stoppen, niet dat ik Zayn moest laten stoppen. Ze zuchtte opgelucht toen ik zei dat het geregeld was. Ze wou weg wandelen toen de bel ging, maar toen zei ik dat ze nog niet van me af was, en bleef ze staan, en keek bang naar me op, ze weet wat de gevolgen zijn. Ze liep naar binnen en ik volgde haar, ze stopte bij haar kluisje. Ze zocht iets in haar tas, waarschijnlijk haar wiskunde boek. O ja, ik had haar boek nog. Ze duwde haar sleutel in haar kluisje, en zocht er gehaast in. Zij was niet een van de langste, en ze had het hoogste kluisje. Ze ging op het onderste kluisje staan, en keek zo op de bovenste plank van haar kluisje. Ze sprong van haar kluisje af, en trok haar naar mijn gedachte veels te grote shirt naar beneden, en daarna ook haar zwarte kniesokken. Ze keek met een rood hoofd rond of dat ze haar boek kon vinden. 'Mackenzie!' Riep iemand uit de bezemkast waarschijnlijk Anna. Ze rende naar de deur en trok eraan, maar de deur bleef dicht. Ze draaide zich om naar mij. 'Als jij je belofte breekt breek ik die van mij ook en dan sta ik niet meer bij je in het krijt.' Zei ze, en ik lachte. 'Als jij jou belofte breekt, breek ik iets van jou.' Zei ik. 'En trouwens, ik zou Harry en Louis laten stoppen met Anna pesten, niet Zayn, dus ik breek helemaal geen belofte.' Zei ik. 'Anna, rustig,' Riep ze. 'Ja Anna, rustig.' Zei ik dramatisch en lachend. 'Ze gaat niet dood, Zayn haalt haar er vroeg of laat toch wel uit.' Zei ik. Ik hield haar wiskunde boek omhoog. 'Trouwens, je zocht iets he?' Zei ik, en hield het boek zo hoog mogelijk, ze kon er toch niet bij, ik ben namelijk twee koppen groter dan haar.


    How far is far

    [Misschien kan je aan een mod vragen het topic te verplaatsen]


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Z. Reaser.

    'Als jij jou belofte breekt, breek ik iets van jou.' Zegt hij. 'En trouwens, ik zou Harry en Louis laten stoppen met Anna pesten, niet Zayn, dus ik breek helemaal geen belofte.'
    Kutkutkut. Het klopt wat hij zegt. Ik zucht zachtjes en kijk in het rond opzoek naar een oplossing, maar in plaats daarvan zie ik Harry en Louis bij Tauriel staan. Ik schenk haar een medelevende blik en focus me weer op de kast. 'Zayn, laat haar er alsjeblieft uit,' smeek ik. 'Ja Anna, rustig.' Zegt Liam melodramatisch.
    'Ze gaat niet dood, Zayn haalt haar er vroeg of laat toch wel uit.'
    Ja, en dat kan nog wel een paar uur duren. Plotseling haalt Liam wat uit zijn tas en steekt hij het voorwerp omhoog. 'Trouwens, je zocht iets he?' Zegt hij plagend. Klotejoch. Ik ga op mijn tenen staan en strek me helemaal uit, maar mijn handen komen net bij zijn gezicht. Ik spring geïrriteerd maar ik kom er niet bij. Ik land op mijn voeten en wankel even naar achter. Ik kijk Liam met een boos gezicht aan maar bedenk dan dat ik dat beter niet had kunnen doen, waardoor ik met blozende wangen naar mijn voeten kijk. Ik kijk op de lichtkrant en zie dat we over een paar minuten al in de les moeten zijn. Plotseling krijg ik een idee: ik zeg het tegen mijn wiskunde leraar, die zal de concierge er wel bij halen. Normaal zeg ik liever niets tegen de docenten maar nu gaat het om Anna en niet om mij, daarbij denk ik dat Zayn tot heel veel toe in staat is. Ik probeer nog één keer mijn boek af te pakken maar ik haal het weer niet. Ik draai me om en loop in een snel tempo de trap op. Het lokaal waar ik moet zijn is niet erg ver weg. Er zitten al een paar leerlingen en snel ga ik op een plekje in het midden zitten. Op de stoel naast me leg ik mijn tas zodat niemand daar gaat zitten. Daarna loop ik naar de leraar toe, aangezien de klas toch nog rumoerig is: de les start pas over een paar minuten. 'Meneer?' Vraag ik. Mijn leraar kijkt op van zijn computerscherm maar hij zegt dat ik weer moet gaan zitten en dat ik maar even na de les moet komen aangezien hij nu geen tijd heeft. Ik zucht zachtjes en slenter weer naar mijn plek toe.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 13:42 ]

    Louis William Tomlinson
    Ik had een tijdje zwijgend met Harry en Niall gestaan, toen Zayn er ook bij kwam. Anna had Zayn een knietje gegeven ons een paar keer uitgescholden, het maakte me kwaad. Maar nog voor ik iets kon doen of zeggen liep ze weg, met kwade Zayn achter zich aan. Ik keek ze geïrriteerd na.
    Liam kwam en vroeg ons om te stoppen met het gepest, voor nu. Hallo, we waren dus al gestopt, maar oké. Mackenzie zou alles doen wat we maar wilden. "Echt alles?" Een gemene grijns sierde mijn lippen en ik keek even haar kant op terwijl ik al van alles bedacht.
    Toen zag ik Lily aan komen fietsen. Zonder iets tegen mijn vrienden te zeggen liep ik achter haar aan en toen ik bij haar was lachte ik gemeen. "Zo zo, kijk wie we daar hebben," zei ik op een spottende toon. Ze wilde langs me lopen maar ik blokkeerde haar de weg, waarna ik haar tegen de grond duwde. "En waag het niet nog eens zo'n toon tegen me aan te slaan!" riep ik toen kwaad nadat ze me had uitgescholden. Ik gaf haar nog een trap in haar maag en liep toen kwaad weer weg. Kuthoer.
    Liam trok me mee naar binnen en liet me daar los. Ik gromde geïrriteerd een paar woorden, nu was ik alleen. Toen zag ik Lily weer en liep snel op haar af. Ze had een sigaret in haar handen en ik grijnsde. "Little Lily, je mag geen sigaretten roken in of buiten school," zei ik toen met een zoet stemmetje. Ik noemde haar altijd Little Lily, omdat ik wist dat ze daar een afschuwelijke hekel aan had.
    "Maar jij doet het ook! Laat me nou weggaan!" Haar stem klonk bang, wat me nog breder liet grijnzen. Ze was bang voor me, en dat was goed. Zo hoorde het ook.
    "Nou en?" Ik pakte de sigaret af en drukte hem tegen haar tas, er ontstond een schroeiplek in de stof. Ik besloot dat het genoeg was geweest, voor nu, en liep weer weg. "Domme trien."
    Was Zayn nog steeds met Anna? Wat zou hij met haar doen? Hij was behoorlijk kwaad geweest. Ik grijnsde, hopelijk nam hij haar eens goed te grazen. Het ging erom dat ze eens goed op haar plek werd gezet, en hij kon dat prima.

    Tauriel Wendy Smith
    Toen de bel ging slaakte ik een zucht van verlichting. Natuurlijk had ik te vroeg gejuicht. Net toen ik me van mijn kluisje af wilde duwen kwam Harry aanlopen met Louis en de hond van Zayn aangelopen. Wat hij met die hond moest wist ik niet, want meestal liet de jongen met het ravenzwarte haar hem geen seconde alleen. Dat de twee jongens hier stonden liet me wel trillen van angst. Toen de krullenbol zijn arm om me heen sloeg verstijfde ik en kromp ik in elkaar. Als hij me maar geen pijn zou doen. Hij blies een vaag ruikende rook in mijn gezicht, waardoor ik direct begon te hoesten en dubbelklapte. Ik hapte als een vis op het droge naar adem toen de rook was gepasseerd. Ik hoorde nog wel zijn vraag. Hij klonk anders dan normaal, vrolijker en heser. Dat kwam vast door hetgeen wat hij had gerookt. Het waren namelijk zoizo geen normale sigaretten geweest. "Laat me los, ik moet naar de les." piepte ik, nogsteeds op zoek naar adem. Als hij me zou loslaten zou ik zo snel mogelijk wegrennen naar het lokaal. Niet dat ik ze voor kon blijven, maar hopelijk lang genoeg om mezelf in veiligheid te brengen. Ik vond dit echt niets en had er ook geen behoefte aan. Er waren genoeg meiden die graag een vriendje hadden of met jongens flikflooiden, maar ik vond het prima om single te zijn. Daarbij, zelfs als ik het niet wilde zijn zou ik toch nooit voor hem vallen. De kans was er zelfs dat ik voor een meisje zou vallen... Ik hoopte van niet, want dan mocht ik het huis niet meer in. "Harry, alsjeblieft. Ik vind dit niet leuk." smeekte ik hem. Kon hij me niet gewoon laten gaan? Hij moest toch ook naar de les. Niet dat hij en Louis daar altijd naartoe gingen, maar goed. Ik moest wel echt, anders zou ik misschien wat missen en ik wilde 8en blijven halen om een beurs te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Zayn werd echt kwaad en trok me omhoog, waarna hij me met mijn gezicht tegen de muur duwde. Ik slaakte een kreetje van de pijn. 'Dan zit er maar een ding op.' Ik had geen idee wat hij ermee bedoelde, maar ik besefte dat het alles zou overtreffen. Het maakte me echt bang. Zayn zorgde met zijn arm ervoor dat ik geen kant meer op kon: in mijn hoofd sloeg de paniek nu zo hevig toe, dat ik hopeloos begon te snikken en te spartelen. Zayn maakte met zijn andere hand mijn riem uit mijn broek, waarschijnlijk om me mee te slaan. Ik kromp al ineen, zonder dat Zayn me ook maar had aangeraakt. De jongen maakte ook mijn broek los; toen begreep ik het. 'Stop!' krijste ik, waarna ik wild begon tegen te stribbelen. Dit was strafbaar, zo ver mócht het gewoon niet komen. Alhoewel ik wist dat hij veel sterker was dan mij, probeerde ik toch om weg te komen, het mislukte nogal erg.
    Zayn trok met gemak mijn broek en onderbroek omlaag, waardoor ik nog harder begon te gillen en om hulp riep. 'Stop…!' huilde ik.
    'Weet je wat zielig is? Een maagd die zo wanhopig is dat ze op school met een pestkop de kast in duikt omdat ze haar broek niet aan kan houden.' Ik bedacht me dat wat hij zei totaal niet eerlijk was. 'Maar…' begon ik. 'Dat klopt niet, jij begon. Jij trok me de kast in, hoor. En je weet dat dit strafbaar is?' Ik snikte nog een paar keer kort. 'Als je het écht doet ga ik naar de politie! Doe je het niet, dan vertel ik niks aan niemand.' Ik hoorde de angst in mijn stem. Ik wilde mijn maagdelijkheid echt niet kwijtraken, zeker niet aan zo'n klootzak.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Malik
    Ik voelde het meisje onder mijn arm helemaal in paniek raken. Mooi zo. Ze mocht wel eens goed realiseren dat ik de baas was en ze daar respect voor moest hebben. Buiten hoorde ik allemaal geroep, maar negeerde het. Ook Ana krijste, waardoor ik mijn arm nog iets steviger tegen de achterkant van haar nek drukte. "Hou je kop eens." siste ik in haar oor voor ik haar broek en onderbroek omlaag trok. Ze was inmiddels weer aan het huilen. Goed. Toen ze begon te praten hoorde ik de angst, maar ook strijdlust, nog een klein beetje. "Alsof ik meer zou krijgen dan 100 uur taakstraf. Ik dacht het niet. Daarbij kan ik samen met de jongens deze hele school laten geloven wat wij willen."Mijn stem sloeg over van een gevaarlijk gesis naar zoet en zacht. "En als ik je loslaat hou je dan over alles je mond en bied je dan je excuses aan?" vroeg ik heel lief voor ik haar een tik op haar bil gaf. Echt opgewonden was ik ook niet, maar dat zou niet het grootste probleem zijn. Haar gekrijs vond ik een heel stuk minder. Ik zou haar misschien wel laten gaan, maar dat gerucht dat ze het hier in de kast voor de eerste keer had gedaan ging zoizo de wereld in. En wie geloofden de menigten liever? 5 jongens met status of een zielig sletterig nerdje. Juist ja. Nee, van mij kwam je niet zomaar af en dat zou zij ook inzien. Al zou het ook mijn imago schaden. Misschien moest ik er nog wat beter over denken. Ach, straks onder wiskunde kon ik dat wel doen. Ik stond toch al een drie, dus ik deed de moeite maar niet meer.


    Bowties were never Cooler

    Anna Jane "AJ" Valentine

    'Hou je kop eens.' siste Zayn kwaad, waarna ik begon te praten over dat het strafbaar was wat hij wilde doen. 'Alsof ik meer zou krijgen dan 100 uur taakstraf. Ik dacht het niet. Daarbij kan ik samen met de jongens deze hele school laten geloven wat wij willen.' Ik besefte me al snel dat — dat waar was, iedereen geloofde de jongens, hoewel ze wisten dat het enorme pestkoppen waren. 'En als ik je loslaat hou je dan over alles je mond en bied je dan je excuses aan?' Ik voelde een tik op mijn kont, ik beet even op mijn lip om de pijn te verwerken. Ik knikte, maar wist dat ik de excuses zou liegen en wat er hier was gebeurt sowieso aan Mackenzie en de rest vertellen. Één van hen zou het vast wel doorvertellen, anders zou ik bekend staan om de slet die zo wanhopig was dat ze het maar met Zayn had gedaan. 'Het spijt me heel erg…' loog ik. Ik wist dat iedereen in mijn leugens trapte, iedereen. 'Mag ik nu alsjeblieft gaan…?'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Harry Styles
    Om een of andere reden vond ik het ontzettend lachwekkend dat ze ineen kromp bij mijn aanraking en dat ze zo moest hoesten dus ik begon ook te lachen. 'Laat me los, ik moet naar de les,' piepte ze, nog steeds op zoek naar zuurstof. Ik wist dat ze het op een rennen zou zetten als ik haar los zou laten, dus dat deed ik maar niet. 'Toevallig, ik ook,' grijnsde ik. Je kon haar angst gewoon bijna voelen, en daar genoot ik van. 'Harry, alsjeblieft. Ik vind dit niet leuk,' smeekte ze, waardoor ik nog harder moest lachen. 'Lieve schat, jij gaat helemaal nergens heen. Je blijft vandaag gezellig bij mij, of je nou wil of niet,' zei ik, het laatste dreigend gefluisterd. Ik verstrakte mijn greep op haar schouders iets en trok haar dichter tegen me aan, zodat ze niet kon vluchten. Ik probeerde me te herinneren welk vak ik het eerste uur had, maar ik kon er echt niet opkomen. Dat werd dan spijbelen, aangezien ik geen zin had om op mijn rooster te gaan kijken. Zuchtend keek ik even naar de hond, en hoopte dat Zayn hem snel zou komen ophalen. Niet dat ik Harley kwijt wou, alleen was hij in dit soort situaties nogal onhandig.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Net voor ik mijn eigen riem wilde losmaken begon ze haar excuses te stamelen. Ze klonken oprecht, maar ik geloofde haar toch niet helemaal. Mijn ogen vertrokken tot spleetjes. Ze was een uitstekend liegbeest en ik wist niet zeker of ze dit meende of niet. "Als ik toch merk dat je het aan iemand hebt vertelt, dan heb je een heel groot probleem, tutje. Van mijn part verkracht ik je dan waar de hele school bij is en laat ik je smeken. En dan blijft het niet daar bij, dus haal maar niets in je hoofdje." Ik liet mijn arm van haar nek gaan, maar niet voor ik haar onderbroek van haar enkels had gescheurd. "Die houd ik nog even bij me... Voor de veiligheid." Ik propte het ding in mijn rugzak. Ik opende de deur en liet gaar daar gewoon staan met haar broek op haar enkels. Nu opzoek naar Harry met mijn hond en naar de les. Ik vond Harry bij de kluisjes met een nerdje onder zijn arm. Die kon echt niet met zijn poten van anderen afblijven als hij stoned was. Ik was maar wat blij dat hij zijn seksuele frustraties niet op mij af reageerde. Ik pakte Harley's riem uit zijn hand. "Wiskunde, Haz." zei ik voor ik naar boven slenterde met mijn altijd vrolijke hond weer veilig in mijn hand. Die gast was echt de warrigste die ik kende, zeker als hij stoned was.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 17:04 ]


    Bowties were never Cooler