Imagines schreef:
Mackenzie Zoë Reaser.
'Oke, daar houd ik je aan.' Zegt hij met een grijns – die ik er heel graag van af zou willen meppen. 'Rustig, ze gaan haar heus niet vermoorden hoor.' Vervolgt hij. Nou dat weet ik nog zo net niet met hun. 'Oké, oké, ik red je vriendinnetje wel weer, maar dit betekent niet dat ik dit iedere keer ga doen, ik ben gewoon in een goede bui vandaag.' Liam pakt mijn arm en trekt me ruw mee naar buiten, waar Anna huilend wegloopt met Zayn achter haar aan: we moeten echt opschieten. 'Guys, kan ik jullie even spreken?' Het klinkt meer als een bevel dan als een vraag en Liam trekt Harry en Louis een eind van mij vandaan, maar ik kan nog prima meeluisteren. 'Luister, Mackenzie heeft belooft dat ze alles voor ons zou doen als ik jullie liet stoppen met het pesten van Anna, voor nu. Stel je eens voor wat we haar voor vuile klusjes op kunnen laten lossen als ze bij mij in het krijt staat.' Is het enige wat ik hoor, maar volgens mij is dat ook het enigste wat gezegd is. Ik doe geen moeite om erbij te komen staan, ze zijn namelijk nogal intimiderend. Liam en Harry zijn bijna twee koppen groter dan mij en Louis één. Liam loopt naar mij toe. 'Dat is geregeld.' Ik zucht opgelucht. De bel gaat en snel wandel ik weg. 'Je bent nog niet van me af" Lacht Liam ineens. 'Ik heb nu ook wiskunde.' Bang kijk ik op, niet in staat om weg te rennen want anders zorgt hij er wel voor dat ik spijt krijg daarvan. Als we langs mijn kluisje lopen stop ik. Ik heb mijn boeken nodig. Ik kijk in mijn tas maar mijn wiskunde boeken zijn nergens te bekennen. Ik duw mijn sleutel in mijn kluisje en zoek gehaast naar het boek. Godver, ik kan er weer niet bij. Waarom moet ik altijd het hoogste kluisje hebben? Onhandig ga ik op het onderste kluisje staan en ik zet mijn andere voet op de onderkant van mijn kluisje zodat ik op de bovenste plank kan kijken, maar daar ligt mijn wiskunde boek ook niet. Behendig spring ik van mijn kluisje af en trek snel mijn oversized sweater naar beneden, aangezien hij omhoog was gekropen. Met een rood hoofd kijk ik snel in het rond of iemand het gezien heeft. Ik trek mijn zwarte kniesokken wat omhoog aangezien zij ook een beetje zijn afgezakt.
'Mackenzie!' Geschrokken draai ik me om bij het horen van Anna’s stem. Het lijkt te komen uit een bezemkast. Plotseling weet ik hoe zij daar komt: Zayn. Hij liep net snel achter haar aan. Ik ren snel naar de deur toe en trek eraan maar hij geeft niet mee. Ik draai me om naar Liam.
'Als jij je belofte breekt breek ik die van mij ook en dan sta ik niet meer bij je in het krijt.'
Het voelt goed om hem een beetje onder druk te zetten. 'Anna, rustig,' roep ik snel.
- Okey, dit heb ik snel op mijn iPad getypt omdat ik niet kon slapen, haha.
Liam Payne.
Toen ik aan Louis en Harry had "gevraagt" of ze Anna even met rust wouden laten, voegde Zayn zich bij het clubje met zijn hond Harley. Hij had al gelijk wat woordwisselingen met Anna, waarna hij achter haar aan rende, en de riem van Harley in Harry zijn hand duwde. Ik ga me er niet mee bemoeien, ze zij dat ik Harry en Louis moest laten stoppen, niet dat ik Zayn moest laten stoppen. Ze zuchtte opgelucht toen ik zei dat het geregeld was. Ze wou weg wandelen toen de bel ging, maar toen zei ik dat ze nog niet van me af was, en bleef ze staan, en keek bang naar me op, ze weet wat de gevolgen zijn. Ze liep naar binnen en ik volgde haar, ze stopte bij haar kluisje. Ze zocht iets in haar tas, waarschijnlijk haar wiskunde boek. O ja, ik had haar boek nog. Ze duwde haar sleutel in haar kluisje, en zocht er gehaast in. Zij was niet een van de langste, en ze had het hoogste kluisje. Ze ging op het onderste kluisje staan, en keek zo op de bovenste plank van haar kluisje. Ze sprong van haar kluisje af, en trok haar naar mijn gedachte veels te grote shirt naar beneden, en daarna ook haar zwarte kniesokken. Ze keek met een rood hoofd rond of dat ze haar boek kon vinden. 'Mackenzie!' Riep iemand uit de bezemkast waarschijnlijk Anna. Ze rende naar de deur en trok eraan, maar de deur bleef dicht. Ze draaide zich om naar mij. 'Als jij je belofte breekt breek ik die van mij ook en dan sta ik niet meer bij je in het krijt.' Zei ze, en ik lachte. 'Als jij jou belofte breekt, breek ik iets van jou.' Zei ik. 'En trouwens, ik zou Harry en Louis laten stoppen met Anna pesten, niet Zayn, dus ik breek helemaal geen belofte.' Zei ik. '
Anna, rustig,' Riep ze. 'Ja Anna, rustig.' Zei ik dramatisch en lachend. 'Ze gaat niet dood, Zayn haalt haar er vroeg of laat toch wel uit.' Zei ik. Ik hield haar wiskunde boek omhoog. 'Trouwens, je zocht iets he?' Zei ik, en hield het boek zo hoog mogelijk, ze kon er toch niet bij, ik ben namelijk twee koppen groter dan haar.
How far is far