• In een futuristisch land Rialphos heeft de overheid een zeer raar regime, ze ontvoeren namelijk regelmatig kinderen/ jongeren tussen de 12 en de 18 jaar. Iedereen weet dat de ontvoeringen door de overheid gedaan worden, maar niemand weet waarom of waar ze naartoe gebracht worden en of de jongeren uberhaupt nog leven. Er zijn 4 groepen jongeren, waarvan 2 belangrijke groepen. Groep 1 is de groep die tegen de overheid is en zicht wilt verzetten door naar het naburige land Eveda te ontsnappen en daar een plan te bedenken. De andere groep is voor de overheid en helpen hen om de jongeren te ontvoeren (maar zijn eigenlijk gebrainwashed door de overheid) . De twee subgroepen zijn eigenlijk een onderdeel van de andere twee groepen want deze hebben ook halfengelen (met dus zeer zeldzame krachten).

    Hier is mijn rol al in ieder geval.

    Naam: Arianne Sanders
    Leeftijd: 16
    Voor of tegen de overheid: voor
    Halfengel of mens: halfengel
    (Kracht : doden van iemand / mist veroorzaken ( natuur) / astrale projectie ( dus dingen of zichzelf op twee plaatsen laten zijn.))
    Foto:



    Hieruit moeten jullie het invullijstje al kunnen afleiden.

    De rollen die er zijn:

    Halfengelen voor de overheid:
    -jongen (gereserveerd voor Emrys)
    - meisje (gereserveerd voor TheHostfan)
    Halfengelen tegen de overheid:
    -jongen (gereserveerd voor Capaldi)
    -meisje (gereserveerd voor Rawiyah)
    Gewone mensen voor de overheid:
    -jongen (gereserveerd voor AmandaZ)
    -meisje (gereserveerd voor Simbaaa)
    Gewone mensen tegen de overheid:
    -jongen
    -meisje (gereserveerd voor Komikoly)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 21:20 ]


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Zou je misschien nog even een duidelijk lijstje neer kunnen zetten om in te vullen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam: Gabriel Samuel Austen
    Leeftijd: 17
    Voor of tegen de overheid: tegen
    Ras: halfengel
    Kracht: Helen, alles wat dood is en hij aanraakt gaat weer leven, maar hoe groter en complexer het object hoe korter het duurt en hij kan de tijd stil zetten.
    Foto:


    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 17:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Moet er trouwens niks bij over innerlijk o.i.d?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Naam: Gabriel Samuel Austen
    Leeftijd: 17
    Voor of tegen de overheid: voor
    Ras: halfengel
    Kracht: Helen, alles wat dood is en hij aanraakt gaat weer leven, maar hoe groter en complexer het object hoe korter het duurt en hij kan de tijd stil zetten.
    Foto:




    ik wil wel even zeggen dat die voor de overheid zijn de badguys zijn ... ;)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Oja, ik was het helemaal vergeten :o

    Ik zal zo een rol maken (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wat voor krachten moet ik aandenken?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam:
    Leeftijd:16
    Voor of tegen de overheid: Tegen
    Halfengel of mens: Halfengel
    Kracht :
    Foto+beschrijving:


    Innerlijk:

    De rest komt zo

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 17:30 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Trouwens hoe is de verhaallijn

    Ik vind het allemaal niet zo duidelijk eigenlijk


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oké, ik zet het hier nog heel even helemaal voor alle duidelijkheid.

    In een futuristisch land Rialphos heeft de overheid een zeer raar regime, ze ontvoeren namelijk regelmatig kinderen/ jongeren tussen de 12 en de 18 jaar. Iedereen weet dat de ontvoeringen door de overheid gedaan worden, maar niemand weet waarom of waar ze naartoe gebracht worden en of de jongeren uberhaupt nog leven. (En zodat jullie het nu wel al weten doet de overheid dit om de krachten van deze halfengelen te gebruiken om een grotere invloed in de wereld te hebben ,en ja je weet waarschijnlijk wel waar dat op slaat. De gewone jongeren ontvoerden ze ook om de mensen niet nog achterdochtiger te maken dan dat ze al waren, maar dat is buiten de jongeren die we spelen gerekend.) Er zijn 4 groepen jongeren, waarvan 2 belangrijke groepen. Groep 1 is de groep die tegen de overheid is en zicht wilt verzetten door naar het naburige land Eveda te ontsnappen en daar een plan te bedenken. De andere groep is voor de overheid en helpen hen om de jongeren te ontvoeren (maar zijn eigenlijk gebrainwashed door de overheid) . De twee subgroepen zijn eigenlijk een onderdeel van de andere twee groepen want deze hebben ook halfengelen (met dus zeer zeldzame krachten). Hun krachten zijn dus levend maken en of doden van iemand, (liefst) een natuurkracht of elementkracht en een zelfgekozen kracht. De jongeren in Eveda moeten dus zo als ik al zei een plan bedenken om te weten te komen wat de plannen en de motieven van de overheid zijn en hoe ze hen kunnen tegen houden, maar ze hebben niet gerekend op de gebrainwashte jongeren die al snel hun plannen door hebben. Nog 1 klein dingetje erbij is dat de eigenlijke vraag is of ze de overheid nu wel of niet kunnen tegen houden, op welke manier, wat zijn de relaties tussen deze die eerst nog voor de overheid waren en die tegen de overheid waren als gevolg van hun acties.

    Dat is dus alles ;) Nu weten jullie al veel meer .


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Dus is er nog iemand die mee doet?


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.