• TALK!!!

    Namen:
    Justlovegood: Janne.
    Imagines: Amber.
    KilliOfDurin: Miriam.
    Kendizzzzle: Tessa.
    Tenacious: Lisa.
    Knetterdisco: Kelly.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 19:44 ]


    How far is far

    MIJN TOPICS. *O*

    mt


    El Diablo.

    MT


    Because I love him, do I need another reason?

    Mt
    Ik heb een vraagje over de rpg zelf, want ik heb geen idee hoe dat hier op Quizlet gaat. Bij ons op de andere rpg's was het zo dat bijvoorbeeld persoon 1 schrijft:
    Ik loop naar de jongen toe. "Hoi," zeg ik op een mompeltoon. "Hoe gaat het?"

    Persoon twee:
    Ze loopt op me af. "Hoi." Het komt er op een mompeltoon uit.
    "Hoi," antwoord ik.
    "Hoe gaat het?"
    Ik glimlach en trek haar in een knuffel. "Goed, met jou? Lekker geslapen?"


    Persoon 1:
    "Hoi," antwoordt hij.
    "Hoe gaat het?" vroeg ik toen, iets harder.
    Hij trekt me onverwachts in een knuffel en zei: "goed, met jou? Lekker geslapen?"
    Ik knik, opgelucht dat hij het me heeft vergeven. "Met mij ook goed. Zullen we gaan?"


    Dus dat diegene er een stukje tussen plakt, van wat zijn eigen personage doet en zegt. Hoe gaat dat hier?
    Soory voor m'n vage uitleg :$

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 20:02 ]

    Knetterdisco schreef:
    Mt
    Ik heb een vraagje over de rpg zelf, want ik heb geen idee hoe dat hier op Quizlet gaat. Bij ons op de andere rpg's was het zo dat bijvoorbeeld persoon 1 schrijft:
    Ik loop naar de jongen toe. "Hoi," zeg ik op een mompeltoon. "Hoe gaat het?"

    Persoon twee:
    Ze loopt op me af. "Hoi." Het komt er op een mompeltoon uit.
    "Hoi," antwoord ik.
    "Hoe gaat het?"
    Ik glimlach en trek haar in een knuffel. "Goed, met jou? Lekker geslapen?"


    Persoon 1:
    "Hoi," antwoordt hij.
    "Hoe gaat het?" vroeg ik toen, iets harder.
    Hij trekt me onverwachts in een knuffel en zei: "goed, met jou? Lekker geslapen?"
    Ik knik, opgelucht dat hij het me heeft vergeven. "Met mij ook goed. Zullen we gaan?"


    Dus dat diegene er een stukje tussen plakt, van wat zijn eigen personage doet en zegt. Hoe gaat dat hier?
    Soory voor m'n vage uitleg :$

    Hier gaat dat precies zo (: misschien iets anders, anders dan wacht je even tot iemand anders naar iemand anders gaat, dat gebeurt eigenlijk vanzelf.


    How far is far

    Oké :)
    Woesh, nu ga ik een stukje schrijven :)

    Iemand voor Mackenzie? Ze staat bij haar kluisje.

    Imagines schreef:
    Iemand voor Mackenzie? Ze staat bij haar kluisje.

    Is Liam goed?


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Is Liam goed?


    Ja hoor. :33

    Ik schrijf nu nog even vlug een stukje en dan ben ik weg tot morgen 14:00, want ik moet naar stage (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Tenacious schreef:
    Ik schrijf nu nog even vlug een stukje en dan ben ik weg tot morgen 14:00, want ik moet naar stage (:


    Wut, loop jij 's nachts stage?

    Ik zal tussen nu en oud en nieuw zo nu en dan wel online komen, maar echt tijd om stukjes te plaatsen heb ik geen idee of ik dat heb. Ik zal proberen Niall morgen te doen!

    Imagines schreef:
    (...)

    Wut, loop jij 's nachts stage?

    Dit dus xD

    Imagines schreef:
    (...)

    Wut, loop jij 's nachts stage?


    Nee xd Al zou het wel handig zijn voor extra uren Ik bedoelde dat ik dan ga slapen omdat ik om half zeven op moet, haha.


    Because I love him, do I need another reason?

    Oké ik heb met Niall gepost maar kan vanaf nu tot morgenochtend niet schrijven dus ja doeii