• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    Liam Payne.

    Ik wierp een blik op de klok in mijn kamer. Ik zuchtte. Ik moest zo maar eens gaan, anders kwam ik weer eens te laat. Ik was al een tijdje op, geen idee waarom, ik was gewoon niet moe. Ik pakte mijn tas, en zette mijn Chicago Bulls snap back pet op, en liep zonder iets te zeggen de deur uit. Niet dat het hun iets scheelt wat ik ga doen. Ik liep richting mijn zwarte Jeep. Die ik na zoveel jaar sparen eindelijk kon kopen. Maar ja, nu was ik te blut om ook maar een pakje sigaretten te kopen, maar ik zorgde wel dat ik daar aan kwam. Ik startte de auto, en reed naar school. Geweldig hoe iedereen keek naar mij en mijn groepje vrienden. We hadden ze al lang duidelijk gemaakt dat onze regels hier gelden. Ik stapte uit, en liep richting mijn kluisje. Ik gooide de meeste boeken erin, en toen ik het kluisje dicht gooide, was er inmiddels een ander meisje bij haar kluisje. En ik kende haar maar al te goed. Er verscheen gelijk een gemene grijns op mijn gezicht. Ik liep nonchalant naar Mackenzie toe. 'Kijk eens wie we daar hebben.' Lachte ik nogal gemeen. Eindelijk na dat lange weer iemand om het leven zuur te maken, zo kon ik mijn frustratie kwijt.


    How far is far

    Mackenzie Zoë Reaser.

          Terwijl ik nog gebukt sta om mijn boek op te rapen hoor ik iemand zijn of haar kluisje dichtslaan. Ik rol met mijn ogen. Dit is de reden waarom de kluisjes altijd zo snel worden vervangen. Ik ga weer rechtop staan en leg het boek in mijn kluisje. 'Kijk eens wie we daar hebben.'
    Aangezien mijn ogen zijn gericht op mijn kluisje heb ik niet door wie het is. 'Kijk is wie we daar hebben,' imiteer ik de jongen met een irritante stem, zoals altijd irriteer ik me aan iedereen hier op school. Ik draai me om omdat ik wil weten hoe laat het is maar mijn zicht wordt geblokkeerd door Liam. Plotseling bedenk ik me dat hij het was die het zei – en dat hij het tegen mij had. Ik kreun geïrriteerd en probeer hem te negeren, wat best moeilijk gaat. Ik slik hoorbaar en ik doe alsof ik mijn kluisje probeer te ordenen. Het is officieel: ik heb een kutleven.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 21:23 ]

    Niall James Horan
    Ik verlangde zo erg naar school.. Not. Ik kon niet wachten tot de vakantie zou beginnen. Of het weekend, dat zou ook al goed zijn. Of zelfs gewoon de middag. Want school.. Getver. Het enige pluspunt waren de leuke meisjes, en onze slachtoffers. Mijn favoriet was toch wel Anna, geen idee waarom. Ik vond haar reacties gewoon grappig.
    Ik fietste net het schoolplein op toen ik haar over het plein zag rennen. "Hé, AJ! Hoe gaat het?" Ik grijnsde gemeen en reed haar expres bijna aan, remde nog net op tijd. "Heb je haast?" Ik zag bij de ingang Louis en Harry, volgens mij rookten ze een jointje. Verslaafden. Ach ja, moesten ze zelf weten. Ik vestigde mijn blik weer op Anna. Ze hoopte vast dat Louis en Harry haar niet zouden zien. Zou ik ze roepen? Het was wel zielig.. Ach ja, boeien. "Louis! Harry! Kijk wie we hier hebben!" riep ik over het plein. Gemeen grijnzend keek ik het meisje weer aan. "Dacht je door vroeg te zijn ons lekker te ontlopen? Da's nou jammer dat dat vandaag is mislukt!"

    Tauriel Wendy Smith
    Ik was s ochtend zoals altijd vroeg op. Elke ochtend had ik twee uur training en soms s avonds weer en anders wel boogschieten. Na 2 uur te hebben gezwommen droogde ik me af en deed een jurkje aan. Het was leuk blauw groen geruit. Zoals altijd was het tot boven mijn sleutelbenen en over mijn knieen. Ik deed er zwarte lakschoentjes en een zwarte majoot onder aan en begon mijn haar uit te borstelen. Toen het ontklit was legde ik er twee vlechten in en ging naar huis. Daar wisselde ik mijn zwemtas om voor mijn schooltas en ging nogsteeds zonder ontbijt naar school. Ik liep het hele end en bij school door naar mijn kluisje. Daar zocht ik de juisje boeken en hing mijn jas op. Nu maar hopen dat Liam, Louis, Harry, Niall en Zayn me een keer met rust lieten. Ik zou bij mijn kluisje blijven tot de bel ging. Hier was ik nog redelijk veilig, hoopte ik. Ik was echt als de dood voor die jongens. Ik leunde tegen mijn kluisje en wachtte gespannen op de bel. Dan zou ik veilig zijn tot aan de pauze. Ik was echt bang hier op school, hoe zelfverzekerd ik me ook nog voelde in het water een half uur geleden.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 21:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Hij grijnsde even en deed een hand in zijn jaszak, om die er vervolgens weer uit te halen met een aansteker en een joint erin.
    'Je bent mijn held,' zei ik dankbaar en pakte de twee voorwerpen aan. 'We delen, anders overleef ik deze dag niet.' Ik knikte en stak de joint aan, om er opgelucht een trek van de nemen. God, dat had ik echt nodig gehad. Ik kalmeerde gelijk een stuk, en mijn lichaam blijkbaar ook want het trillen nam gelijk af. Ik blies de rook uit terwijl de jongen weer begon te spreken met een geamuseerde toon. 'Is het koud? Ach... Arme Hazza,' zei hij, hij had duidelijk het getril opgemerkt, wat eigenlijk ook niet te missen was. Ik rolde met mijn ogen en gaf hem een tik tegen zijn achterhoofd. 'Maar hoezo, een rotweekend?' ging hij verder.
    'Nou, ten eerste kregen mijn ouders een rolberoerte toen mijn rapport hun onder ogen kwam, ten tweede vonden ze mijn voorraad wiet en ten derde leverde dat me een kwart jaar huisarrest op. Niet dat ik me daar aan houd, maar alsnog.' Ik zuchtte even, zette de joint weer aan mijn lippen en inhaleerde diep. Ik vroeg me af wanneer de rest nou eindelijk zou komen opdagen, of dat het vandaag gewoon wij tweeën zouden zijn en de rest spijbelde. 'Louis! Harry! Kijk wie we hier hebben!' hoorde ik Niall opeens roepen en ik keek om en zag Anna staan.
    'En toen was mijn dag opeens een stuk beter,' mompelde ik met een valse grijns.


    Because I love him, do I need another reason?

    Imagines schreef:
    Mackenzie Zoë Reaser.

          Terwijl ik nog gebukt sta om mijn boek op te rapen hoor ik iemand zijn of haar kluisje dichtslaan. Ik rol met mijn ogen. Dit is de reden waarom de kluisjes altijd zo snel worden vervangen. Ik ga weer rechtop staan en leg het boek in mijn kluisje. 'Kijk eens wie we daar hebben.'
    Aangezien mijn ogen zijn gericht op mijn kluisje heb ik niet door wie het is. 'Kijk is wie we daar hebben,' imiteer ik de jongen met een irritante stem, zoals altijd irriteer ik me aan iedereen hier op school. Ik draai me om omdat ik wil weten hoe laat het is maar mijn zicht wordt geblokkeerd door Liam. Plotseling bedenk ik me dat hij het was die het zei – en dat hij het tegen mij had. Ik kreun geïrriteerd en probeer hem te negeren, wat best moeilijk gaat. Ik slik hoorbaar en ik doe alsof ik mijn kluisje probeer te ordenen. Het is officieel: ik heb een kutleven.


    Liam Payne.

    'Kijk is wie we daar hebben,' Imiteerde ze me met een irritante stem. Ze draaide zich om, en zag toen eindelijk dat ik haar weg blokkeerde, en zuchtte geïrriteerd. 'Kijk in het vervolg eerst wie er achter je staat.' Grijnsde ik. En ze slikte hoorbaar, en deed iets wat op haar kluisje ordenen leek. 'Maar goed, wil je me nooit meer na praten, anders denk ik dat het niet zo leuk af loopt.' Siste ik nu serieus. Ik kon er totaal niet tegen als iemand me na praat. Maar als ze geweten had dat ik achter haar stond hat ze dat vast niet gedaan, want ze had al wat ervaring met me. Ik wachtte tot ze haar excuus aan ging bieden, want als ze dat niet doet zou ze waarschijnlijk weer eens een keer met haar hoofd in de wc pot belanden, daar had ik vandaag namelijk wel weer eens zin in, in plaats van andere pesterijen.


    How far is far

    Mackenzie Zoë Reaser.

          'Kijk in het vervolg eerst wie er achter je staat.' Grijnst hij. 'Maar goed, wil je me nooit meer na praten, anders denk ik dat het niet zo leuk af loopt.'
    Ik slik zachtjes en probeer hem in zijn ogen aan te kijken – wat niet echt lukt. 'Oke,' mompel ik zachtjes. Zenuwachtig strijk ik mijn kleding glad. Ik moet echt proberen om niks meer te zeggen. Mijn iPhone trilt en snel pak ik hem uit mijn kluisje voordat Liam er wat mee kan doen. Het is mijn broer die een whatsappje heeft gestuurd. Ik open het berichtje liever niet waar Liam bij is dus ik blijf onderdanig naar de grond kijken. Het is raar hoe ik thuis een heel ander mens ben. Als Jace's zijn vrienden overkomen kan ik gewoon goed met ze opschieten – ik snap niet waarom het op school ook niet zo kan.

    Volledige naam: Lily McAllister
    Leeftijd:18
    Innerlijk:Lily is een agressief meisje, ze vecht heel vaak maar is te bang voor de pestkoppen.
    Soms kan ze fel uit de hoek komen en ze scheldt heel vaak.
    Ze slaat of schopt soms mensen als ze heel boos is.
    Maar als die pestkoppen komen duikt ze helemaal in ineen.
    Ze neemt iemand heel moeilijk in vertrouwen, wie het ook mag zijn.
    Uiterlijk + foto:



    Lily heeft lang, bruin haar en blauwe ogen waarmee ze je fel kan aankijken.
    Ze heeft een tatoeage op haar bovenarm van een indiaan, omdat dat volk haar interesseert.
    Verder heeft ze nog een wenkbrauw piercing, en een beetje wit getint lichaam.
    Ze heeft wel een grote trots en dat zijn haar lange benen.
    Extra:Lily doet veel aan boksen, ookaal is dat voor jongens, ze is één van de beste van de boksschool.
    Voorkeur jongen die je het leven zuur maakt:Louis.


    Is ze goed?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    Volledige naam: Lily McAllister
    Leeftijd:18
    Innerlijk:Lily is een agressief meisje, ze vecht heel vaak maar is te bang voor de pestkoppen.
    Soms kan ze fel uit de hoek komen en ze scheldt heel vaak.
    Ze slaat of schopt soms mensen als ze heel boos is.
    Maar als die pestkoppen komen duikt ze helemaal in ineen.
    Ze neemt iemand heel moeilijk in vertrouwen, wie het ook mag zijn.
    Uiterlijk + foto:



    Lily heeft lang, bruin haar en blauwe ogen waarmee ze je fel kan aankijken.
    Ze heeft een tatoeage op haar bovenarm van een indiaan, omdat dat volk haar interesseert.
    Verder heeft ze nog een wenkbrauw piercing, en een beetje wit getint lichaam.
    Ze heeft wel een grote trots en dat zijn haar lange benen.
    Extra:Lily doet veel aan boksen, ookaal is dat voor jongens, ze is één van de beste van de boksschool.
    Voorkeur jongen die je het leven zuur maakt:Louis.


    Is ze goed?


    Ik vind haar goed, maar kan je je rol in het vervolg in het rollentopic zetten? (:


    How far is far

    Imagines schreef:
    Mackenzie Zoë Reaser.

          'Kijk in het vervolg eerst wie er achter je staat.' Grijnst hij. 'Maar goed, wil je me nooit meer na praten, anders denk ik dat het niet zo leuk af loopt.'
    Ik slik zachtjes en probeer hem in zijn ogen aan te kijken – wat niet echt lukt. 'Oke,' mompel ik zachtjes. Zenuwachtig strijk ik mijn kleding glad. Ik moet echt proberen om niks meer te zeggen. Mijn iPhone trilt en snel pak ik hem uit mijn kluisje voordat Liam er wat mee kan doen. Het is mijn broer die een whatsappje heeft gestuurd. Ik open het berichtje liever niet waar Liam bij is dus ik blijf onderdanig naar de grond kijken. Het is raar hoe ik thuis een heel ander mens ben. Als Jace's zijn vrienden overkomen kan ik gewoon goed met ze opschieten – ik snap niet waarom het op school ook niet zo kan.


    Liam Payne.

    Ze slikte zachtjes, en streek zenuwachtig haar kleding glad wat niet echt lukte. 'Oke,' Mompelde ze zachtjes. 'Dat is je geraden.' Zei ik. Haar IPhone trilde, en ze pakte m gauw uit haar kluisje. Tot mijn verbazing opende ze het berichtje niet, en keek onderdanig naar beneden. 'Is dat je vriendje?' Vroeg ik plagerig. 'Welk vak heb je zo? Dan help ik je even met je boek pakken.' Zei ik, en pakte haar tas af, en gooide de inhoud over de grond. 'O, sorry, ik liet m vallen.' Grijnsde ik plagerig. Vroeger had ik een hekel aan pestkoppen, en nu ben ik er zelf een. Puur om zelf maar niet gepest te worden.


    How far is far

    Anna Jane "AJ" Valentine

    'Hé AJ!' Niall kwam het schoolplein op fietsen, waarbij hij me bijna aanreed. 'Idioot! Kijk eens uit met je broertjes fiets.' snauwde ik hem af. 'En trouwens, alleen vrienden noemen me AJ. Jij dus niet. Voor jou is het Mevrouw Valentine.' De jongen had nog maar net geremd, die ene beweging heeft mijn leven gered. 'Heb je haast?' grijnsde Niall gemeen. Ik schudde mijn hoofd, wilde weglopen wanneer Niall even naar Harry en Louis keek, die nog steeds een jointje rookten. 'Louis! Harry! Kijk eens wie we hier hebben!' De paniek sloeg toe, Harry en Louis konden erg ruig zijn in pesten. 'Ik haat je.' fluisterde ik naar Niall. 'En toen was mijn dag ineens een stuk beter.' hoorde ik Harry grijnzen. 'Jij moet ook oprotten!' gilde ik naar hem. 'Ga lekker naar je vriendjes, maar laat mij met rust.' Met die woorden liep ik weg, zodat de jongens me met rust zouden laten.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Malik
    Zoals altijd had ik me verslapen. Ik zette altijd 3 wekkers en nogsteeds moest mijn moeder me uit bed sleuren. Ik stond op en liep met Harley naar de badkamer. Zelfs thuis liet ik hem geen seconde alleen, en hij mij niet. Ik douchte zo snel als ik kon, wat een kwartier betekende. Ik bleef liever uren staan, maar ik moest nog naar school jammer genoeg. Ach, ik kon dan in elk geval mijn frustratie botvieren op een van die vervelende chickies. Dan maar een stoppelbaard. Ik deed mijn haar netjes. Ik kon er niet tegen als dat slecht zat. Harley blafte vrolijk en ik aaide over zijn hoofd terwijl mijn vader gilde dat hij zijn bek moest houden. Ik ging naar mijn kamer en trok skinnyjeans en een overhemd aan. Eronder gingen mijn legerkisten. Ik deed mijn lenzen in en deed Harley aan de riem. Anders mocht hij de school niet in. Ik haalde nog een hand door mijn haren en pakte zijn schooltas. Beneden at ik een mueslireep en dronk een glas water voor ik naar mijn auto liep om naar school te gaan. Harley zat naast me. Onder het rijden stak ik een sigaret op. Bij school parkeerde ik en stapte met de altijd te vrolijke pitbull uit. Ik pakte mijn tas en sloot toen de auto af. Ik pakte Harley's riem van de grond. Onder het lopen liet ik nog 3 bruggers struikelen. Ik zag Louis, Harry en Niall staan met een chicky. Ik inhaleerde nog eens diep en blies langzaam uit toen Harley en ik bij ze stonden. "Hey mates. Wat doet die slet hier op de vroege ochtend?" vroeg ik aan te terwijl ik nog eens inhaleerde. Zij zaten aan de joints, daar deed ik niet aan. Gaf mij maar gewoon sigaretten.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Dat is je geraden.' Antwoord hij. Nadat ik mijn mobiel uit mijn kluisje heb gehaald heeft hij weer wat op te merken. 'Is dat je vriendje?' Vraagt jij plagerig. Ik voel hoe ik rood word. Jace is mijn stiefbroer, ik zou nooit op hem kunnen vallen – hoewel hij niet lelijk is, het tegendeel zelfs: alle meisjes vallen als een blok voor hem. Ik zucht zachtjes en draai me om naar mijn kluisje. 'Welk vak heb je zo? Dan help ik je even met je boek pakken.' Mijn ogen worden groot – ik weet dondersgoed wat hij gaat doen. 'Wiskunde,' antwoord ik terwijl ik mezelf verbaas hoe zelfverzekerd ik klink. Liam pakt mijn tas af en gooit de gehele inhoud over de grond. 'O, sorry, ik liet ‘m vallen.’ Grijnst hij. Ik buk snel om mijn tas en de boeken op te rapen. Terwijl ik bezig ben zie ik door de ramen dat Anna wordt ingesloten door Niall, Zayn, Louis en Harry. Ik slik. Ik móet haar helpen. Ik kom overeind en probeer zo zelfverzekerd mogelijk te klinken – wat dit keer beter gaat dan net. 'Laat ze alsjeblieft stoppen met Anna te pesten.'

    Liam Payne.

    Ze werd rood omdat ik vroeg of het haar vriendje was. Haar ogen werden groot toen ik haar "hielp" met haar boek pakken. 'Wiskunde,' Antwoordde ze best zelfverzekerd. Ik pakte gauw haar wiskunde boek, zodat ze die straks niet zou hebben. Ze bukte snel om haar tas en haar boeken op te rapen. Ze keek uit het raam, en zag Lou, en Haz bezig zijn met een van haar vriendinnetjes. 'Laat ze alsjeblieft stoppen met Anna te pesten.' Vroeg ze. 'Wat krijg ik als ik ze laat stoppen?' Vroeg ik plagerig. Ik wou er natuurlijk wel iets voor terug. Eigenlijk had ik niet eens door dat Lou en Haz er al waren, maar dat weet ik dan nu.


    How far is far

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Wat krijg ik als ik ze laat stoppen?' Vraagt hij. Mijn ogen worden groot – wilt hij ze laten stoppen? Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij al zoiets zou zeggen; ik zou eerder gesnauw krijgen. 'Alles; wat je maar wil,' mompel ik snel, met een paniekerige blik op Anna. 'We moeten opschieten,' zucht ik. Straks gaat één van hen Anna slaan en dat wil ik echt niet. Het is ook precies míjn vriendengroepje dat wordt gepest. Een boze frons verschijnt tussen mijn wenkbrauwem, maar al snel laat ik die zakken. Smekend kijk ik op naar Liam. We moeten echt opschieten.


    - Sorry, ik zit op mijn mobiel.